Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
FAQ - Evneindsendelse
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 13-03-2019 14:08
|
Admin Antal indlæg: 690 Tilmeldt: 24.06.11 |
Jep. Det er det. Så smider man bare en besked ind til mig. Måske et emnefelt ala "SÅ SEND MIG DOG MINE EVNER FOR POKKER". - så sender jeg lige til de 2-3-4 stykker i aften vi mangler Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet. |
|
|
James Creed |
Lagt på d. 13-03-2019 14:24
|
Senior Member Antal indlæg: 300 Tilmeldt: 21.02.18 |
Hvis man sendte stats i start februar(på mail), men ikke har fået svar endnu. Kan man da forvente at de bliver godkendt inden sæsonstart?
|
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 13-03-2019 14:28
|
Veteran Member Antal indlæg: 964 Tilmeldt: 01.05.17 |
James Creed skrev: Hvis man sendte stats i start februar(på mail), men ikke har fået svar endnu. Kan man da forvente at de bliver godkendt inden sæsonstart? Jeps. Dine er modtaget. Så længe, at du ikke har fyldt dem med fejl og snyderier, så bliver du godkendt, hvis du har sendt senest 7/3-2019. - Vi arbejder alt hvad vi kan, på at nå folk, som har sendt efter denne dato selvfølgelig, men det er ligesom første holdepunkt med god samvittighed. Hvis man ved, at man intet hørt hørt, og har sendt ind via pb (excel ark i link). Og det er ved at udløbe, så kan man med fordel allerede nu gå ind og sende sine evner via mail, hvor det ikke udløber Er det udløbet, der var nogle fejl eller andet - Og man sendte ind i god tid, så gør vi hvad vi kan, for at snyde jer foran i køen, sådan i stadig nås, hvis jeres stats lige tager et par forsøg. Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
|
Lucas Fischer |
Lagt på d. 14-03-2019 23:43
|
Member Antal indlæg: 128 Tilmeldt: 19.01.17 |
Jeg vil gerne høre om mine stats på mail er modtaget? Har intet hørt, hvilket gør mig lidt bekymret hvis sæsonen starter Mandag.
31 år i sæson 34(Pensioneret) Tysk etapeløbsrytter Samlet 2. plads i Tour de France sæson 34 |
|
|
Iago Romanov |
Lagt på d. 14-03-2019 23:56
|
Senior Member Antal indlæg: 224 Tilmeldt: 19.10.17 |
Lucas Fischer skrev: Jeg vil gerne høre om mine stats på mail er modtaget? Har intet hørt, hvilket gør mig lidt bekymret hvis sæsonen starter Mandag. Ditto her. Også pr. mail. Har heller intet hørt, og det er ved at være længe siden. Men vil tro vi nok ikke er alene om dette. Så mon ikke der kommer en liste ud over ikke-godkendte meget snart -- eller hvad man kalder det. Det vil jeg i al fald håbe. Navn – Iago Romanov | Kaldt – Honest Iago | Hjemby – Vyborg | Alder – 30 (s36) | Bopæl – Kina | Hold – Daimler-Brabus Pro Cycling | Rytterstatus - Sprinter |
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 15-03-2019 15:57
|
Begge jeres stats er modtaget Og i fornuftig tid så vidt jeg kan se. Så i skal nu nok nå med, hvis ikke i er nogle værre skiderikker, som sidder og snyder med jeres tal. (Jeg skal i øvrigt nok prøve at nå skiderikkerne også, hvis de har sendt ind i god tid!!) Der er langt størstedelen som sender ind via mail, så der kan det godt føles som ekstra ventetid derinde. Men bliv endelig ved med at sende via mail, der kan links ikke udløbe, så det bliver mere og mere, at vi opfordre til den vej. Der er simpelthen for lang vej pt. til at sende en samlet liste ud, vi får intet andet ud af det, end dumme spørgsmål, hvis jeg laver en liste nu, hvor der stadig ligger 40+ beskeder i indbakkerne. Så lad os vente lidt med det, og vi sender ud en dag, når vi har nået mange mange flere. Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 15-03-2019 16:03
|
Nu jeg lige er ved det. Jeg tjekker ikke mailen for spørgsmål særligt tit. Spørgsmål må i meget gerne stille her - Hvis ikke det har personlig karakter da. Ellers brug meget gerne cc til den slags Et tydeligt emnefelt, der viser, at du stiller et spørgsmål.. Ja, det hjælper også på det Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 17-03-2019 23:44
|
Og så var vi nået op til 8/3 per pb. Og 4/3 per mail lige nu. (det er ikke alle 4/3 der er ordnet endnu!). Men har du nu sendt før den her dato...? Og ikke hørt fra mig endnu overhovedet? Så skriv lige til mig Har du sendt efter den dato. - så vent til næste gang jeg skiriver. Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 18-03-2019 15:49
|
Alle der har sendt ind til tiden er nu opdateret. Hvis du mener du ikke har hørt fra os - Så skriv Vi roder videre og kigger på jer, der har sendt lidt senere nu her. - Og der er ikke lavet nogle nye løb klar endnu, så du kommer med fra første fløjt, ved næste dato vi sender ud. Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 18-03-2019 18:12
|
Jeg er af den opfattelse af, at der er en tom indbakke i mailen og alle beskeder der er besvaret. Vi mangler en 5-6 stykker, som tages nu her i pb'en, så er den også helt tom. Mangler du stadig at høre noget? Så er det mega meget nu, at du lige skriver ind Udvikling
|
|
Auqui Amaru Tupac Long |
Lagt på d. 25-03-2019 12:48
|
Fusioneer Antal indlæg: 1382 Tilmeldt: 29.10.17 |
Hej! Jeg har sendt en e-mail og pb her på siden for lidt tid siden, omkring bolig da det jo viste sig at jeg havde glemt at overføre for det, da jeg sendte mine stats i februar. Jeg har fuld forståelse for at I ikke bare tjekker dagligt eller på anmodning,men en af mine store mål for sæsonen er lige om lidt (Paris Nice) og der er bolig bare en vigtig faktor for de sidste procenter.. - Gik på pension som cykelrytter som 35-årig efter s38 - - Malaysia/Peru - Ryttertype: Etapeløb/Fighter/Bjerg - "Et produkt af den malaysiske talentudvikling" Læs mere om den malaysiske satsning på talentudvikling. Er du et uopdaget eller etableret talent med malaysiske rødder? Kontakt da mig, som vil stille dig videre til de rigtige mennesker. |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 25-03-2019 13:04
|
Auqui Amaru Tupac Long skrev: Hej! Jeg har sendt en e-mail og pb her på siden for lidt tid siden, omkring bolig da det jo viste sig at jeg havde glemt at overføre for det, da jeg sendte mine stats i februar. Jeg har fuld forståelse for at I ikke bare tjekker dagligt eller på anmodning,men en af mine store mål for sæsonen er lige om lidt (Paris Nice) og der er bolig bare en vigtig faktor for de sidste procenter.. Paris Nice er færdigkørt for flere dage siden Du er med i næste omgang, når vi opdatere nye løb. Opdatering omkring dette, hvis man vil læse svaret, fremfor at spørge, så kan det gøres her: https://cyclingcareer.dk//forum/viewthread.php?thread_id=22139&rowst...owstart=60 Dolmer skrev: Tråden skal selvfølgelig ikke kun bruges, når vi er bagud. - så nu den langt mere positive opdatering. Vi er LANGT foran i øjeblikket. Vi tager lidt fat i bremsen nu de næste par dage. Dem der har sendt stats ind meeeeget sent, de vil blive opdateret den kommende tid, og fordi vi er langt foran, så er de nyeste først med efter Tirreno - Adriatico. Huske regler, sådan cirka (en ønske verden): Vi vil gerne være cirka 7 dage forud, hele tiden. (med kørte lø Løb er låst 10-14 dage forud. Dvs, din manager kan ikke ændre trupper, man kan ikke købe doping, ejendom, nye stats mm. Men.. Vi låser ikke mere end 14 dage forud, medmindre der er ferie, eller andet som gør, at vi er nød til det Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 13-06-2019 12:17
|
Send ikke stats for køb af ejendom ind, hvis i ikke har købt ejendom. Hvis i har købt ejendom, så sæt da denne på. I må gerne sende stats ind, og så købe ejendom senere, hvis i ikke har råd nu. Hvis i gør dette, så behøver i ikke sende stats ind igen. Blot køb af ejendom. Derfor: Send gerne stats nu, lad være med at sidde og vente. Men i skal bestemt ikke tilføje ting, som i ikke har købt. Send kun stats ind en gang, uanset hvornår i købet jeres bolig. Tak! Crew
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 14-06-2019 19:12
|
Dolmer skrev: Send ikke stats for køb af ejendom ind, hvis i ikke har købt ejendom. Hvis i har købt ejendom, så sæt da denne på. I må gerne sende stats ind, og så købe ejendom senere, hvis i ikke har råd nu. Hvis i gør dette, så behøver i ikke sende stats ind igen. Blot køb af ejendom. Derfor: Send gerne stats nu, lad være med at sidde og vente. Men i skal bestemt ikke tilføje ting, som i ikke har købt. Send kun stats ind en gang, uanset hvornår i købet jeres bolig. Tak! Crew
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 24-06-2019 11:44
|
En enorm samlet liste over alle godkendelser forventer jeg at smide på siden engang cirka ved d. 28- 30 juni. Alt efter hvordan det går derude Og nej, det ændre ikke noget. Du bør få direkte besked, når du er godkendt. Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 28-06-2019 11:16
|
Hej alle. Alle der har sendt ind via PB'erne burde have fået enten svar eller godkendelse nu. Har du sendt dine evner ind via pb og endnu ikke hørt noget, så er det nu det er helt ok, lige at skrive ind og spørge Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 28-06-2019 20:30
|
Hvis du får trænerpoint, efter du har indsendt dine evner, så må du meget gerne skrive ind, hvilket hold du nu kører på, og hvilket point du skal have ovenpå. Men det er ikke nødvendigt, at sende stats ind en gang til. Det er trods alt bare et point ekstra der skal på Udvikling
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 14-07-2019 12:48
|
Hej alle. Det er nu ok at indsende evner for sæson 33. I SKAL sende disse ind via mail dog, da de i PB vil udløbe (måske), for øjeblikket Skriv gerne sæson 33 evner, eller lignende der tydeligt fortæller hvilken sæson vi taler om. Udvikling
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 20-09-2019 14:06
|
Husk endelig, at vi nu er kommet tættere på med hensyn til evnerne. Vil du være sikker på at være med fra start af i næste sæson, så send da ind, før denne sæson den slutter
Crew
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 02-10-2019 13:04
|
Denne er nu opdateret. Mangler der svar på noget, så sig endelig til
Crew
|
Spring til debat: |