Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Form og løbsplanlægning
|
|
Noah Bjerregaard |
Lagt på d. 26-09-2018 21:26
|
Veteran Member Antal indlæg: 500 Tilmeldt: 03.08.16 |
Er det muligt at få en formoversigt hvor det er mere overskueligt at holde øje med løb og formen? Tænker noget hvor løbende er sat ind i form programmet, så man nemmere kan bestemme sig for hvilket program der passer en. For jeg kan ikke lige helt overskue de uger der |
|
|
Luke Bowman |
Lagt på d. 26-09-2018 21:36
|
Fusioneer Antal indlæg: 1639 Tilmeldt: 08.03.16 |
Har du det her ark? https://we.tl/t-MEepZ7StuO Der er en filter funktion i det her ark Du starter med at trykke på pilen udfor cellen "a6". Her er en liste over alle formprogrammerne, du vælger det ud du bruger. Jeg tager formprogram 10 i eksemplet. Du søger lynhurtigt efter navnet på dit formprogram (kun nummeret). Har du et ældre excel uden søgefunktion, så tryk marker alt for at fjeren alle flueben og så ruller du bare ned og vælger det formprogram du nu har. Så når du trykker ok ser det sådan her ud: Dvs, det tager meget kort tid at finde dit formprogram frem. Nu skal du blot gå hen til hvilket løb eller uge du vil kende din form i. Jeg håber det hjælper! Min blog: Bowman's Corner. Medejer af LM Aps. Se mere her. Vi gør verdenen til et bedre sted at være - Et skridt af gangen. Tidligere etapeløbsrytter på ICCU touren nu manager for Specialized Pro Cycling. |
|
|
Luke Bowman |
Lagt på d. 26-09-2018 21:37
|
Fusioneer Antal indlæg: 1639 Tilmeldt: 08.03.16 |
DVS: Filteret kan også bruges til at udvælge jeres formprogram inden næste sæson. F.eks hvis du gerne til toppe til Paris roubaix kan du vælge at gå hen til pilen under løbet, og fjerne alle tal under 5 (eller 6, hvis det skal være dit helt primære mål for sæsonen). Så giver Excel dig en liste over alle formprogrammer med enten 5+6, eller blot 6 i paris roubaix. Sådan kan du blive ved med alle løbene, indtil der kun er et formprogram tilbage. Min blog: Bowman's Corner. Medejer af LM Aps. Se mere her. Vi gør verdenen til et bedre sted at være - Et skridt af gangen. Tidligere etapeløbsrytter på ICCU touren nu manager for Specialized Pro Cycling. |
|
|
Dino Carico |
Lagt på d. 26-09-2018 21:59
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 8102 Tilmeldt: 20.04.17 |
Yeah, Noah kommer til Vueltaen i superform!
|
|
|
Noah Bjerregaard |
Lagt på d. 27-09-2018 08:37
|
Veteran Member Antal indlæg: 500 Tilmeldt: 03.08.16 |
Tusind tak Luke, det vil jeg lige få kigget nærmere på, for det er noget jeg aldrig rigtig har fået sat mig ind i. Det håber jeg Dino! |
|
|
Bobby Armstrong |
Lagt på d. 23-05-2019 15:38
|
Senior Member Antal indlæg: 275 Tilmeldt: 07.10.18 |
Spiller planlagt sæsonform ind over u23 løbene?
Bobby Armstrong 35 år Colorado, USA Vinder af Tour de France S40 og Giro d'italia S39 |
|
|
Weisse Wenger |
Lagt på d. 23-05-2019 15:41
|
Fusioneer Antal indlæg: 3566 Tilmeldt: 17.09.14 |
Nej U23 køres så alle har samme form |
|
|
Joaquin Balaguer |
Lagt på d. 23-05-2019 19:50
|
Junior Member Antal indlæg: 22 Tilmeldt: 18.05.19 |
Gælder det også VM og OL? El Gorrión de Cadaqués - Navn: Joaquín Balaguer Aregall - Alder: 31 år (Sæson 41) - Hold: Team Faema - Fødselsby: Cadaqués - Nationalitet: Spanien (Catalonien) - Ryttertype: Puncheur |
|
|
Kevin Richardson |
Lagt på d. 23-05-2019 19:56
|
Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 559 Tilmeldt: 27.01.19 |
Joaquin Balaguer skrev: Gælder det også VM og OL? Jep |
|
|
Bobby Armstrong |
Lagt på d. 23-05-2019 20:07
|
Senior Member Antal indlæg: 275 Tilmeldt: 07.10.18 |
Takker for svar
Bobby Armstrong 35 år Colorado, USA Vinder af Tour de France S40 og Giro d'italia S39 |
|
Spring til debat: |