Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Spørgsmål til det opdaterede evneark
|
|
David Johnson |
Lagt på d. 29-04-2019 18:05
|
Senior OL ITT Junior ITT Olympisk mester (tidligere) Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1490 Tilmeldt: 11.09.16 |
5/5 af de TT ryttere der aldermæssigt er 28-33 har været på podiet. Det er derimod 7/11 for etapeløbsrytterne i samme aldergruppe. Jeg har ingen intentioner om at se på, hvordan holdene stiller op til de enkelte løb. Skulle jeg kigge på det, så kunne jeg lige så godt sidde og regne den gennemsnitlige vindertid ud, og ned til førstkomne etapeløbsrytter eller omvendt. Det vil være omtrent den samme tid, og det vil nok give et endnu bedre billede på styrkeforholdet, men det har jeg hverken tid eller lyst til. |
|
|
Don Domingo |
Lagt på d. 07-06-2019 13:11
|
Junior RR Olympisk Mester (tidligere) Antal indlæg: 505 Tilmeldt: 25.04.17 |
Jeg vil bare gøre opmærksom på, at i det nye evneark fremgår prolog som svaghed (hvilket er rigtigt), men det er stadig muligt, at skrive 81 som 21-årig uden at få en advarsel. (Bare til orientering) |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 07-06-2019 13:51
|
Veteran Member Antal indlæg: 964 Tilmeldt: 01.05.17 |
Don Domingo skrev: Jeg vil bare gøre opmærksom på, at i det nye evneark fremgår prolog som svaghed (hvilket er rigtigt), men det er stadig muligt, at skrive 81 som 21-årig uden at få en advarsel. (Bare til orientering) Tusind tak! Jeg har lige forsøgt mig med at sende det videre! Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
Spring til debat: |