Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
FAQ - Evneindsendelse
|
|
Grigorij Rasputin |
Lagt på d. 02-10-2019 13:12
|
Veteran Member Antal indlæg: 815 Tilmeldt: 27.07.19 |
Får man en bekræftelse på sin indsendelse? Jeg sendte min over mail for ca. 2 uger siden.
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter || - "Den russiske hingst" - |
|
|
Jules Beaulieu |
Lagt på d. 02-10-2019 13:17
|
Rytter på Antal indlæg: 243 Tilmeldt: 02.08.19 |
Jeg har også sendt for et par uger siden uden at høre noget.
Jules Beaulieu | Bjerghjælperytter | 37 | Frankrig | | Grenoble, Auvergne-Rhône-Alpes | | Team Peugeot | |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 02-10-2019 13:19
|
Veteran Member Antal indlæg: 964 Tilmeldt: 01.05.17 |
Grigorij Rasputin skrev: Får man en bekræftelse på sin indsendelse? Jeg sendte min over mail for ca. 2 uger siden. Hvis man sender ind pr. mail, får man så svar pr. mail eller PB? Svar: For så vidt muligt får man svar samme sted, som man har sendt ind. Hvis der er nogle særlige problemer, vil du dog oftest blive kontaktet på siden Og ja - Alle burde få et svar, nogle kan selvfølgelig glippe. Men lige pt, så skal du ikke forvente det indenfor de nærmeste dage. Det kan godt være det sker, men der er rigtigt mange ting, at nå i sæsonpausen for de samme mennesker. - Og lige op til. Skud i tågen, så har du svar inden d. 12 oktober. Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 02-01-2020 12:04
|
I må meget gerne begynde at sende stats ind for den kommende sæson. Helst mail, for at der ikke er noget der går tabt Og husk at gøre det inden d. 21 januar! Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 10-01-2020 17:08
|
Hejsa. Bare lige en reminder. Send helst stats ind 20 januar, eller tidligere. Stil meget gerne spørgsmål her, eller direkte i PB til udvikling. Læs dog gerne allerførst, som svaret står her i forvejen. Man må gerne sende ind, selvom man ikke har købt bolig endnu, man må bare ikke putte disse bolig stats på - Så gør vi det senere. Send også helst ind via mail: cyclingcareer@outlook.dk Crew
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 27-01-2020 10:36
|
Admin Antal indlæg: 690 Tilmeldt: 24.06.11 |
Alle boliger er opdateret til og med d.d. Vi er snart helt færdige med udviklings indbakke her på siden, så kører vi alle mails igennem En reminder: Send helst spørgsmål her, i indbakken på udvikling eller.. Så håber jeg, at svaret på spørgsmålet allerede er her i tråden Gør også gerne jeres emnefelt tydeligt, når i sender noget ind, der ikke er stats. Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet. |
|
|
Philippe Frei |
Lagt på d. 07-04-2020 21:04
|
Junior Member Antal indlæg: 46 Tilmeldt: 31.03.20 |
Hvornår skal man sende stats ind for sæson 35? |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 07-04-2020 21:07
|
Det kan du med det samme Yderligere information får du lige her: Hej alle, Så er der åbnet op for modtagelse af stats til inden sæson 35! Stats for sæson 35 skal sendes ind, inden 06-05 2020. Vi forventer at starte op med nye løb på siden d. 16-05-2020. Forvent endelig deadline for bolig og doping bliver d. 13-05-2020. (Hvis man vil være sikker på at være med ved sæsonstart!) I slutningen af sæsonpausen, der forventer vi, at der kommer en samlet liste ud, med godkendte og ikke godkendte ryttere. Har du nogle spørgsmål til evneindsendelse, så spørg da meget gerne her (Vores FAQ, hvor du finder svar på mange tidligere stillede spørgsmål), eller direkte til udvikling ejendom. HUSK: Send helst ind via mailen: cyclingcareer@outlook.dk Vedhæft din fil, send ikke et link som download i mailen. Både du og jeg, kan så tilgå dine evner igen senere, hvis nødvendigt. Sender du et spørgsmål ind til udvikling på cc, så gør det meget gerne tydeligt i emnefeltet, at der er tale om et spørgsmål. IKKE skriv "stats sæson 35", hvis du spørg om noget der haster Når trænerauktionen slutter, så kan næste sæsons trænere findes her: https://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_id...d_id=20321 Crew
|
|
Soloves Misombra |
Lagt på d. 07-04-2020 21:07
|
Senior Member Antal indlæg: 288 Tilmeldt: 18.12.19 |
Det kan du gøre nu
|
|
|
Ferre de Eisenkrank |
Lagt på d. 22-04-2020 10:14
|
Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 545 Tilmeldt: 02.08.19 |
Hvor kan jeg finde info vedr. svaghedsboost for fighteren?
Fighting for Faema
|
|
|
Don Domingo |
Lagt på d. 22-04-2020 10:22
|
Junior RR Olympisk Mester (tidligere) Antal indlæg: 505 Tilmeldt: 25.04.17 |
Nu ved jeg ikke hvilke informationer du mangler, men evnearket er rimelig fyldestgørende. |
|
|
Ferre de Eisenkrank |
Lagt på d. 22-04-2020 14:47
|
Det kan godt være, at jeg bare er tungnem, men når jeg prøver at vælge et boost kan jeg ikke se at noget ændrer sig. Træder det først i kraft ved en bestemt alder? Ferre er 24 næste sæson.
Fighting for Faema
|
|
|
Simon Hansen |
Lagt på d. 22-04-2020 14:51
|
Fusioneer Antal indlæg: 1151 Tilmeldt: 14.06.15 |
Ferre de Eisenkrank skrev: Det kan godt være, at jeg bare er tungnem, men når jeg prøver at vælge et boost kan jeg ikke se at noget ændrer sig. Træder det først i kraft ved en bestemt alder? Ferre er 24 næste sæson. Så vidt jeg forstår det, ja det gør de, citat fra træningsarket: "To af disse kan udvælges som speciale når du bliver 28-34 år (28 år = 79 og 29-34 år = 80" Mine Hold gennem tiden. Sæson 19-20 Team Certipost-Skytech Sæson 21 DNB Pro Cycling Sæson 21-25 Team Faema Sæson 26 Team Certipost-Skytech Sæson 27 Commerzbank-Opel Cycling Sæson 28-36 Daimler Brabus Pro Cycling Mest vindene rytter i S. 31 Bedste sprinter S. 31 Resultater: http://cyclingcareer.dk/profile.php?looku...ookup=1332 |
|
|
Maximilian Stiglitz |
Lagt på d. 22-04-2020 15:01
|
Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 180 Tilmeldt: 21.04.20 |
Ferre de Eisenkrank skrev: Det kan godt være, at jeg bare er tungnem, men når jeg prøver at vælge et boost kan jeg ikke se at noget ændrer sig. Træder det først i kraft ved en bestemt alder? Ferre er 24 næste sæson. Ligesom Simon beskriver det. Du er ikke gammel nok |
|
|
Ferre de Eisenkrank |
Lagt på d. 22-04-2020 20:10
|
Flot Ferre. Tungnem indeed. Det stod endda med fed.
Fighting for Faema
|
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 13-11-2020 10:46
|
Jeg bumper kun lige den her tråd, for at minde om, at det er et rigtigt godt sted til at finde tidligere spørgsmål (og deres svar), angående evne indsendelse herinde. Er spørgsmålet ikke allerede stillet, må du meget gerne bruge stedet her. Crew
|
Spring til debat: |