Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Nybegynder spørgsmål
|
|
Anders Ulrichsen |
Lagt på d. 09-05-2020 18:16
|
Veteran Member Antal indlæg: 986 Tilmeldt: 09.07.19 |
Ville det teknisk kunne lade sig gøre (eller er det en alt for stort arbejdsopgave), at der i højre side af side under overskriften "ICCU Touren - Sæson 35", hvor alle sæsonens løb ligger, kunne laves link til resultaterne af samme? Altså så man kunne klikke der, istedet for at skulle ind under "Oversigt"-->Resultater og søge tilbage på side 12/19 for at finde etaperne i fx Langkawi? Det ville gøre overskueligheden langt højere (også hvis man i forbindelse med årets afstemning havde brug for hurtigt at finde frem til top3-placeringerne i Amstel og Gent-W). Hvis det er muligt, kunne det være super lækkert, hvis der ligeledes i den forbindelse kunne linkes til tidligere års resultater :-) |
|
|
Pernille Jacobsen |
Lagt på d. 09-05-2020 21:24
|
Admin Antal indlæg: 1969 Tilmeldt: 25.11.16 |
Jeg tror jeg forstår hvad du mener og det er da egentlig en glimrende idé. Det giver lidt ekstra arbejde og er nok noget der er i risiko for at komme bagud eller måske blive skrottet igen, men jeg er villig til at give det et skud, med den aftale at hvis jeg ikke orker det, så er det ikke siden eller crew man skal komme efter, men hende Pernille med ranglisten. For at vi lige er enige om at vi taler om det samme, så har jeg netop prøvet ude til højre med Tour Down Under fra s.34. Var det sådan du mente? Der vil kun være tale om link til den sidste etape af etapeløb, ellers bliver det for indviklet for mig. Så du ville stadig skulle surfe lidt efter de 4 første. Det er nok ikke lige sådan man skal gå ind og kigge på nye løb, men jeg kan sagtens se styrken i det, når man er kommet længere hen i sæsonen. Jeg kommer ikke til at gøre det bagud i tid og har heller ikke umiddelbart en teknisk idé til hvordan man gemmer det til fremtiden. Det kan man sikkert også fikse. Listen med links vil i hvert fald være lavet efter hver sæson, kan man sige. Det kan vi kigge på. Det kunne ligge sammen med hver sæsons løb som en sticky, måske? Jeg tør nok heller ikke love mere end at det er opdateret ca. sammen med hver rangliste, sådan lidt i ryk, en håndfuld løb ad gangen. Men det kan da være Fanden tager ved mig - hvem ved? Det er i øvrigt en fiks sideeffekt at links står med fed skrift... Slet ikke nogen dårlig idé, Ulrichsen! "Er muss!" - Brian Holm
|
|
|
Javier Etxebarria |
Lagt på d. 09-05-2020 23:08
|
Member Antal indlæg: 174 Tilmeldt: 25.01.16 |
Pernille Jacobsen skrev: Jeg tror jeg forstår hvad du mener og det er da egentlig en glimrende idé. Det giver lidt ekstra arbejde og er nok noget der er i risiko for at komme bagud eller måske blive skrottet igen, men jeg er villig til at give det et skud, med den aftale at hvis jeg ikke orker det, så er det ikke siden eller crew man skal komme efter, men hende Pernille med ranglisten. For at vi lige er enige om at vi taler om det samme, så har jeg netop prøvet ude til højre med Tour Down Under fra s.34. Var det sådan du mente? Der vil kun være tale om link til den sidste etape af etapeløb, ellers bliver det for indviklet for mig. Så du ville stadig skulle surfe lidt efter de 4 første. Det er nok ikke lige sådan man skal gå ind og kigge på nye løb, men jeg kan sagtens se styrken i det, når man er kommet længere hen i sæsonen. Jeg kommer ikke til at gøre det bagud i tid og har heller ikke umiddelbart en teknisk idé til hvordan man gemmer det til fremtiden. Det kan man sikkert også fikse. Listen med links vil i hvert fald være lavet efter hver sæson, kan man sige. Det kan vi kigge på. Det kunne ligge sammen med hver sæsons løb som en sticky, måske? Jeg tør nok heller ikke love mere end at det er opdateret ca. sammen med hver rangliste, sådan lidt i ryk, en håndfuld løb ad gangen. Men det kan da være Fanden tager ved mig - hvem ved? Det er i øvrigt en fiks sideeffekt at links står med fed skrift... Slet ikke nogen dårlig idé, Ulrichsen! Præcis sådan jeg forestillede mig idéen også. Så længe sidste etape har en oversigt som vist nedenfor(fra s. 34 Vuelta). Er jeg sikker på at sidste etape link er længe fint! Master of Mountains
Javier "La Cabra" Etxebarria 35 år |
|
|
Anders Ulrichsen |
Lagt på d. 09-05-2020 23:27
|
Veteran Member Antal indlæg: 986 Tilmeldt: 09.07.19 |
Pernille Jacobsen skrev: Jeg tror jeg forstår hvad du mener og det er da egentlig en glimrende idé. Det giver lidt ekstra arbejde og er nok noget der er i risiko for at komme bagud eller måske blive skrottet igen, men jeg er villig til at give det et skud, med den aftale at hvis jeg ikke orker det, så er det ikke siden eller crew man skal komme efter, men hende Pernille med ranglisten. For at vi lige er enige om at vi taler om det samme, så har jeg netop prøvet ude til højre med Tour Down Under fra s.34. Var det sådan du mente? Der vil kun være tale om link til den sidste etape af etapeløb, ellers bliver det for indviklet for mig. Så du ville stadig skulle surfe lidt efter de 4 første. Det er nok ikke lige sådan man skal gå ind og kigge på nye løb, men jeg kan sagtens se styrken i det, når man er kommet længere hen i sæsonen. Jeg kommer ikke til at gøre det bagud i tid og har heller ikke umiddelbart en teknisk idé til hvordan man gemmer det til fremtiden. Det kan man sikkert også fikse. Listen med links vil i hvert fald være lavet efter hver sæson, kan man sige. Det kan vi kigge på. Det kunne ligge sammen med hver sæsons løb som en sticky, måske? Jeg tør nok heller ikke love mere end at det er opdateret ca. sammen med hver rangliste, sådan lidt i ryk, en håndfuld løb ad gangen. Men det kan da være Fanden tager ved mig - hvem ved? Det er i øvrigt en fiks sideeffekt at links står med fed skrift... Slet ikke nogen dårlig idé, Ulrichsen! Lige præcis sådan, jeg tænkte. Super. Jeg kan godt se, at det opsætningsmæssigt (og sikkert også tidsmæssigt og teknisk) bliver lidt en udfordring med etapeløbene. I den bedste af alle verdner kunne der komme en undermenu frem, når man klikkede på fx Santos Tour Down Under, hvor man så kunne vælge den specifikke etape. Men link til sidste etape er allerede en kæmpe forbedring, som i hvert fald for mig gør det meget nemmere at klikke rundt i sæsonens løb - tak :-) |
|
|
Pernille Jacobsen |
Lagt på d. 09-05-2020 23:46
|
Admin Antal indlæg: 1969 Tilmeldt: 25.11.16 |
Jamen, tak for idéen. Jeg synes også det er smart :) Jeg forestiller mig at jeg skal have lavet et andet system til at signalere hvor ranglisten er kommet til. (Vi plejer at skrive løbene med fed når der er opdateret) - det her vil jo, hvis jeg ellers er flittig, være oftere - uden at love at det er en daglig tjans. Men det med ranglisten kan vel fikses med en lille stjerne eller noget. Eller: man læser ovre i top-5 hvor den er kommet til (der hvor der står Final! nu) Jojo, små skridt fremad. Det med undermenuer er mere end jeg kan finde ud af, men jeg kan godt se det for mig. Mht. løbsoversigten på sidste etape (@Javier) så er det de venlige løbskørere man skal plage om det. Men det synes jeg også de allerede gør - med meget få undtagelser. |
|
|
Hawk Youngblood |
Lagt på d. 13-05-2020 04:00
|
Fusioneer Antal indlæg: 3937 Tilmeldt: 09.04.20 |
Test. H. Youngblood 34 år Canadisk Etaperytter Sejre Ialt : Etapeløb . . . . . . . : 6 Etaper. . . . . . . . . : 20 Endagsløb . . . . . . : 0 Ungdoms-Trøjer . . : 5 Bjergtrøjer . . . . . .: 1 Pointtrøjer . . . . . . : 1 Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil. . . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47 Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3 TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1 Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3 Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2 |
|
|
Hawk Youngblood |
Lagt på d. 05-06-2020 13:37
|
Test 2. H. Youngblood 34 år Canadisk Etaperytter Sejre Ialt : Etapeløb . . . . . . . : 6 Etaper. . . . . . . . . : 20 Endagsløb . . . . . . : 0 Ungdoms-Trøjer . . : 5 Bjergtrøjer . . . . . .: 1 Pointtrøjer . . . . . . : 1 Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil. . . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47 Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3 TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1 Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3 Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2 |
|
|
Richie Maatman |
Lagt på d. 05-06-2020 13:38
|
Veteran Member Antal indlæg: 728 Tilmeldt: 15.09.17 |
Det virker ikke rigtig det plugin med youtube, det har det ikke gjort i mange år
|
|
|
Hawk Youngblood |
Lagt på d. 05-06-2020 13:45
|
Richie Maatman skrev: Det virker ikke rigtig det plugin med youtube, det har det ikke gjort i mange år Det er ærgerligt, men tak info H. Youngblood 34 år Canadisk Etaperytter Sejre Ialt : Etapeløb . . . . . . . : 6 Etaper. . . . . . . . . : 20 Endagsløb . . . . . . : 0 Ungdoms-Trøjer . . : 5 Bjergtrøjer . . . . . .: 1 Pointtrøjer . . . . . . : 1 Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil. . . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47 Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3 TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1 Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3 Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2 |
|
|
Grigorij Rasputin |
Lagt på d. 09-10-2020 18:31
|
Veteran Member Antal indlæg: 815 Tilmeldt: 27.07.19 |
Er der egentlig en hurtig måde at finde ens tidligere resultater på??
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter || - "Den russiske hingst" - |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 09-10-2020 18:32
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Altså, vil næsten sige at spørge en af dem med adgang til rangliste arkene om de vil finde dem til dig. Nogen specifikke? MANAGER |
|
|
Grigorij Rasputin |
Lagt på d. 10-10-2020 11:42
|
Tjaa jeg har jo ikke så mange, så egentlig bare alle mine sejre og ungdomstrøjer indtil nu??
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter || - "Den russiske hingst" - |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 10-10-2020 12:11
|
Rytter på Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Udelukkende seniorpoint- og sejre. Sæson 34 Tour of Britain 2. etape Giro di Lombardia - Ungdomstrøje Sæson 35 GP di Lugano - Ungdomstrøje Baskerlandet Rundt 2. etape Paris-Tours - Ungdomstrøje Sæson 36 Paris-Nice 6. etape GP Miguel Indurain - ungdomstrøje I alt 170 point 7 sejre (heraf 4 ungdomstrøjer) Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Martin Lund |
Lagt på d. 10-10-2020 12:25
|
Fusioneer Antal indlæg: 1107 Tilmeldt: 31.07.19 |
Fernando Munoz skrev: Udelukkende seniorpoint- og sejre. Sæson 34 Tour of Britain 2. etape Giro di Lombardia - Ungdomstrøje Sæson 35 GP di Lugano - Ungdomstrøje Baskerlandet Rundt 2. etape Paris-Tours - Ungdomstrøje Sæson 36 Paris-Nice 6. etape GP Miguel Indurain - ungdomstrøje I alt 170 point 7 sejre (heraf 4 ungdomstrøjer) Kunne jeg bede om det samme? Har længe overvejet at få sat min bruger op som andre med sejre, men føler ikke tiden er til at kigge alt igennem |
|
|
Grigorij Rasputin |
Lagt på d. 10-10-2020 12:42
|
Fernando Munoz skrev: Udelukkende seniorpoint- og sejre. Sæson 34 Tour of Britain 2. etape Giro di Lombardia - Ungdomstrøje Sæson 35 GP di Lugano - Ungdomstrøje Baskerlandet Rundt 2. etape Paris-Tours - Ungdomstrøje Sæson 36 Paris-Nice 6. etape GP Miguel Indurain - ungdomstrøje I alt 170 point 7 sejre (heraf 4 ungdomstrøjer) TAK MR. FERNANDO! || Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter || - "Den russiske hingst" - |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 10-10-2020 16:28
|
Rytter på Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Martin Lund skrev: Fernando Munoz skrev: Udelukkende seniorpoint- og sejre. Sæson 34 Tour of Britain 2. etape Giro di Lombardia - Ungdomstrøje Sæson 35 GP di Lugano - Ungdomstrøje Baskerlandet Rundt 2. etape Paris-Tours - Ungdomstrøje Sæson 36 Paris-Nice 6. etape GP Miguel Indurain - ungdomstrøje I alt 170 point 7 sejre (heraf 4 ungdomstrøjer) Kunne jeg bede om det samme? Har længe overvejet at få sat min bruger op som andre med sejre, men føler ikke tiden er til at kigge alt igennem Sæson 33 Giro del Trentino - ungdomstrøje Sæson 35 Paris-Nice - ungdomstrøje Amgen Tour of California 7. etape I alt Point: 79 Sejre: 3 (2 ungdomstrøjer) Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Milos Sporco |
Lagt på d. 15-03-2021 16:23
|
Senior OL ITT (regerende) Senior ITT Verdensmester Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Rytter på Antal indlæg: 319 Tilmeldt: 02.03.21 |
Ville det mon være muligt at få adgang til rangliste arkene sådan generelt? eller er det kun for managers? |
|
|
Grigorij Rasputin |
Lagt på d. 15-03-2021 16:33
|
Milos Sporco skrev: Ville det mon være muligt at få adgang til rangliste arkene sådan generelt? eller er det kun for managers? Det kunne ihvertfald være rart. Så behøver man heller ikke at skulle spørge hver gang || Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter || - "Den russiske hingst" - |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 15-03-2021 16:40
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Sponsor penge præmierne skal i hvert fald pilles ud først.. Ellers er jeg for ideen MANAGER |
|
|
Grigorij Rasputin |
Lagt på d. 15-03-2021 16:45
|
Motsoko Mangobe skrev: Sponsor penge præmierne skal i hvert fald pilles ud først.. Ellers er jeg for ideen Det gider jeg heller ikke at se || Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter || - "Den russiske hingst" - |
|
Spring til debat: |