Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
TSC Artikel (OFF-CC betragtninger)
|
|
Mhondi Yakanyarara |
Lagt på d. 08-06-2021 13:25
|
Rytter på Antal indlæg: 1705 Tilmeldt: 29.05.20 |
weoolias skrev: Din artikel er ganske godt skrevet og dine konklusioner kan jeg sagtens se hvordan du er kommet frem til. Hvem er denne "weoolias", som pludselig er dukket frem og deep-reader gamle artikler? |
|
|
Milos Sporco |
Lagt på d. 08-06-2021 14:06
|
Senior OL ITT (regerende) Senior ITT Verdensmester Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Rytter på Antal indlæg: 319 Tilmeldt: 02.03.21 |
Mhondi Yakanyarara skrev: weoolias skrev: Din artikel er ganske godt skrevet og dine konklusioner kan jeg sagtens se hvordan du er kommet frem til. Hvem er denne "weoolias", som pludselig er dukket frem og deep-reader gamle artikler? Det lugter ihvertfald pænt meget af ballade .... |
|
|
Pieter van Vleuten |
Lagt på d. 08-06-2021 14:24
|
Veteran Member Antal indlæg: 865 Tilmeldt: 20.07.17 |
Oprettet 12.25 Skriver en kommentar 12.28 Loggede ud 12.28 Det ligner en som bare vil sætte fokus på artiklen igen |
|
|
Luc Amourien Maatman |
Lagt på d. 08-06-2021 17:00
|
Rytter på Antal indlæg: 124 Tilmeldt: 04.06.21 |
Martin Lund skrev: Din artikel er ganske godt skrevet og dine konklusioner kan jeg sagtens se hvordan du er kommet frem til. |
|
|
Mhondi Yakanyarara |
Lagt på d. 08-06-2021 20:46
|
Rytter på Antal indlæg: 1705 Tilmeldt: 29.05.20 |
Luc Amourien Maatman skrev: Martin Lund skrev: Din artikel er ganske godt skrevet og dine konklusioner kan jeg sagtens se hvordan du er kommet frem til. Kan man lave bots, der kan skrive så formfuldendt? (dog uden at kunne sætte komma ) Skræmmende! |
|
|
Luc Amourien Maatman |
Lagt på d. 08-06-2021 20:49
|
Rytter på Antal indlæg: 124 Tilmeldt: 04.06.21 |
Mhondi Yakanyarara skrev: Luc Amourien Maatman skrev: Martin Lund skrev: Din artikel er ganske godt skrevet og dine konklusioner kan jeg sagtens se hvordan du er kommet frem til. Kan man lave bots, der kan skrive så formfuldendt? (dog uden at kunne sætte komma ) Skræmmende! |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |