November 23 2024 10:33:02
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 50 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Liège

Top 5 ryttere
1206 p - Jakub Vavra
835 p - Johannes Mangobe
784 p - Eddy Drijens
618 p - Vladibro Kongstenski II
618 p - Eden Huybrechts

Top 5 Hold
3136 p - Team Faema
2216 p - Team Peugeot
2099 p - Qantas-DeLight
2079 p - AB InBev - Bettini
1911 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
2341 p - Belgien
1979 p - Italien
1538 p - Holland
1530 p - Storbritannien
1216 p - Frankrig

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 18 )
Väinö Makela ( 12 )
Vincent Vintesso ( 8 )
Domagoj Kovacevic ( 8 )
Nikolas Ruffet ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
120 p - Erik van Vrisslingen
92 p - Hugo Mather
90 p - Barella Baggio Belmonte
71 p - Sean Atkinson
70 p - Futte Godspeed

U23 - Top 5 Sejre
Erik van Vrisslingen ( 2 )
Barella Baggio Belmonte ( 1 )
Donny van de Knulle ( 1 )
Hugo Mather ( 0 )
Futte Godspeed ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 50
Fed skrift = resultater s.50
Alm. skrift = resultater s.49

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica San Sebastián
OL ITT (S.53)
OL TTT (S.53)
OL RR (S.53)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic Ouest
EuroEyes Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.53)
U23 OL RR (S.53)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Jack Dawson
15-11-2024 19:58
Løbet er ikke lavet endnu så hvis han er hurtig tænker jeg godt han kan nå det.

Zion Holding
15-11-2024 18:12
GdL er vist ikke kørt endnu, men tør ikke love at det kan nåes. BT bør være muligt

Anders Ulrichsen
15-11-2024 16:51
Hvor langt er løbskørerne med U23? Junior spørger, da han er kommet til at udfylde stat s forkert, og gerne vil vide, om han kan nå med.

Pernille Jacobsen
11-11-2024 21:56
Yes, kom frisk. Det er skideskægt - med pernillegaranti!

Jens Uhle-Mann
11-11-2024 20:39
I love to be that guy... og ja, det er de - men det ville gå mere smidigt med en løbskører eller to mere! Grin

Salard
11-11-2024 19:44
Yes, de er på vej Smile

Luca Panini
11-11-2024 17:53
I hate to be that guy.. Men er U23 på trapperne? Smile

Steve Bruges
06-11-2024 17:57
Lige en hilsen fra Basingstoke - Pincheren er hjemme! (Er på toget sydpå fra London og holder i “min” hjemby) Grin Grin

Nicholas Soerensen
02-11-2024 18:50
En der vil slette første indlæg af mit dobbeltpost i 4.etape af tirreno? På forhånd tak

Evan Jephcott
30-10-2024 16:15
Det er old school! Men der var noget fedt ved at skulle indsende det på den måde i tidernes morgen! Lugter lidt af det samme som tipslørdag!

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Loyalitetsbonus
Milo Salvacion
Nu er jeg ret ny på siden, og det her er min første rytter, så i må bære over med mig.

Jeg har dog meget svært ved at se en berettigelse for loyalitetsbonussen med bonus point til de ældre brugere som har haft ryttere før..

Det er demotiverende som ny at vide ens rytter er bagud på point fra start, og at man reelt set først er konkurrencedygtig med ens rytter #2..

Så det her skal ses som et nysgerrigt spørgsmål til hvad berettigelsen har været, eller stadig er?

Jeg så gerne den blev fjernet så vi alle spillede på lige vilkår...
The Salvacion


Fighter af gudsnøde, dansk fillippiner der elsker bakkerne.
 
Grigorij Rasputin
Det skal vel virke som motivation for, at være tålmodighed med sin Rytter, i stedet for bare at lave en ny efter et par sæsoner uden resultat. Jeg tror altså også stadig at man har gode chancer for at være mere end konkurrence dygtig med sin første rytter, til trods for den lille bonus de lidt mere erfarne spillere får.

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Pernille Jacobsen
Den oprindelige tanke var at få flere til at blive ældre. Undgå at de stopper lige efter peak - eller i det øjeblik de får at vide de ikke skal være kaptajn længere. Ingen vejkaptajner, ingen "betal tilbage til løjtnanten" og den slags.

Før den her regel blev indført, kunne man få 5 point for at blive ved helt til og med 40 år og ellers ikke. Det fik ganske få til at gøre det. Og så blev det indført med den trinvise. Altså 1 point for at blive ved til 26, 29, 32, 35 og 38 (og stadig lov til at køre til 40, selvom der ikke er mere at "vinde" ved det)

Det hører med til historien at max.grænserne er de samme. De rebootede ryttere bliver ikke bedre til det i er rigtig gode til. Det vil altid ende i noget sekundært. Tænker det typisk vil være sådan at den laveste stat der er point i, altså som ikke er 55, den bliver de der 3-4-5 højere. Men det er selvfølgelig noget. Og heldigvis typisk nok til at folk i hvert fald lige tager året som 35-årig med (også kombineret med at man kan starte 1 år tidligere nu)

Jeg skal ikke kunne sige om crewet vil lytte til dit forslag - det var mere for at svare på det med berettigelsen. Jeg tror i hvert fald du ville skulle finde på en anden gulerod. Kontanter til den nye ville også være unfair, ikke?
"Er muss!" - Brian Holm
 
Yann Zeal
Jeg havde kun to bonuspoint og klarede det ganske godt.
Mit bud er at det ikke var de to point der gjorde forskellen Smile
| Yann Zeal | Alder er bare et tal | Luxembourg |
| Pensioneret | Etapeløbsrytter |
| Sejre - 58 | Top3 - 68 | Top 10 - 173 |
| 10 Grand Tour sejre |
| Tidligere U23 Verdensmester |
 
http://www.martinbalslev.blogspot.dk
Pernille Jacobsen

Grigorij Rasputin skrev:
Jeg tror altså også stadig at man har gode chancer for at være mere end konkurrence dygtig med sin første rytter, til trods for den lille bonus de lidt mere erfarne spillere får.


Jeg er rimelig sikker på at Sredna, som det går temmelig godt for lige pt. er et første forsøg. Men heller ikke at L.Patmac havde nogen form for bonus. Gianni var i hvert fald ikke 40. Så det er da ikke sådan vanvittigt konkurrenceforvridende. Det er især vigtigt at huske på at det ikke er over max. Det er sådan noget med 69 i nedkørsel i stedet for 65.
"Er muss!" - Brian Holm
 
Polatas Fittkau
Jeg havde ingen bonus point med første rytter og vandt frygtelig meget.

Nu er jeg på anden rytter med bonus point og vinder intet Smile

Så det skal du ikke være så ærgerlig over!
 
Tobias Hofer
Der var ikke den store forskel på min første rytter med 0 bonuspoint og min anden rytter med 5 bonus point.

Nu kører jeg med 4 med Tobias, så selvom det jo er en fordel. Så er det intet stort som sådan.
i.ibb.co/NC53MBG/222.png
 
Luca Delgado Rizzo
Jeg vandt Tour de France med en Bjergrytter uden loyalitetspoint. Tror dog at pcm engine var sød mod mig da jeg lavede et solo ridt på en hel etape, og bare blev ved med at kører fra de andre. Så de point betyder ikke så meget i sidste ende, men de ekstra point gør selvfølgelig at man har mulighed for at sprede sine evner lidt mere ud. Istedet for kun at kunne fokusere på at makse lad os sige to egenskaber, kan man måske få tre. (Dette er bare et tænkt eksempel, har overhovedet ikke regnet eller læst op på det)
 
Ernesto Cirone
Er enig med i, at den nok bare skal fjernes. Er ikke selv fan af den. Har ikke selv nogen loyalitetspoint, men med 5 point mere, tror jeg alligevel min rytter lige ville være det skarpere eller gå ned i niveau lige en tak langsommere end ellers. PCM i de store løb er jo et "game of inches" hvor det måske lige kan give dig det sidste. Det er ikke sikkert det gør det, men du har større chance helt klart. Det betyder ikke, at du ikke kan have en succesfuld rytter uden, men jeg synes også det er ret meget at få 5 point ekstra.
31 år - Italien - Bakkerytter - Santander-Massi Racing


Skud ud-listen: Tobias Hofer
 
Martin Lund
Jeg er selv på min første rytter..

jeg aner ikke hvad jeg laver (jeg har ikke styr på stats osv.), men det går da nogle gange ganske godt Pfft
 
Tobias Hofer

Martin Lund skrev:

Jeg er selv på min første rytter..

jeg aner ikke hvad jeg laver (jeg har ikke styr på stats osv.), men det går da nogle gange ganske godt Pfft
"aner ikke hvad man laver"

"vinder giroen" Pfft
i.ibb.co/NC53MBG/222.png
 
Sredna Ewganigan
Pas på med at lægge det store i det. De 1-5 point gør så lille en forskel, at det er næsten umuligt at opdage. Man er virkeligt marginalt bagud.
Sredna her er min første rytter - ingen bonuspoint her.
 
Tobias Hofer
Man skulle ellers tro du havde gemt 25 point fra 5 ryttere og brugt på Sredna med de resultater Wink
i.ibb.co/NC53MBG/222.png
 
Anders Caroe
Også på min første rytter. Jeg er ingen Sredna, men det går da OK :-)
 
Milo Salvacion
Er da glad for at høre i ikke mener det gør den store forskel, men jeg er nok enig med Cirone at alt tæller, og selvom det ikke er mange procent man vinder, så vinder man trods alt noget, det kan godt være vi ikke mærker det så tydeligt, men forskellen er der jo Smile

Nu husker jeg ikke om man har de point helt fra start, så måske forskellen i virkeligheden mærkes hårdest i u23?

Men vil da gerne vende den om, hvis det ikke gør den store forskel, hvorfor så have det? Smile
The Salvacion


Fighter af gudsnøde, dansk fillippiner der elsker bakkerne.
 
Pernille Jacobsen
Det var jo det med at hænge på som ung og blive ved længere efter peak. Det er f.eks. fedt (imho) at både Beaumont og Mertens stadig er her næste år som 36-årige. Sådan nogle rigtig garvede vejkaptajner. Og Chambers, ikke mindst.
"Er muss!" - Brian Holm
 
Jens Uhle-Mann

Milo Salvacion skrev:

Er da glad for at høre i ikke mener det gør den store forskel, men jeg er nok enig med Cirone at alt tæller, og selvom det ikke er mange procent man vinder, så vinder man trods alt noget, det kan godt være vi ikke mærker det så tydeligt, men forskellen er der jo Smile

Nu husker jeg ikke om man har de point helt fra start, så måske forskellen i virkeligheden mærkes hårdest i u23?

Men vil da gerne vende den om, hvis det ikke gør den store forskel, hvorfor så have det? Smile


Hvis du har 4 ryttere, der umiddelbart er helt ens, men den ene har de 5 point ekstra, så kunne chancen for at det er rytteren med de 5 ekstra point (i noget skeundært som flad vej eller nedkørsel) der vinder være f.eks. 26,5% mod 3 gange 24,5% i stedet for at alle 4 havde 25% chance.

Det giver selvfølgelig bedre muligheder, men det behøver ikke være meget, der bliver rykket på. Laver du en sprinter, så kan du altså ikke nå 92 sprint, fordi du har de point. Du har stadig et maks.

Jeg tænker helt ærligt (uden at have leget for meget med evnearket), at det er sjovest at have bonuspoint på en fighter, hvor alt er primærstat. Omvendt BURDE man ikke vinde så meget, ud over etaper hist og her. :-)
Med venlig hilsen
Jens Uhle-Mann


S48-?? Konsulent i ICCU
S45-47 Journalist
S40-43: sprinter og endagsløbsspecialist, blandt andet ungdomstrøjevinder i Paris - Roubaix.

(debut som 20-årig i sæson 40)
 
Blackdeath
Det er ikke nok point til på nogen måde at være ødelæggende.

For at udnytte de 5 point optimalt skal man være hamrende dygtig til at sætte stats og selv der er der tale om meget meget lidt.

Pil de 5 point væk fra både træner og loyalitet og dem der er gode til at sætte stats vil stadig være på toppen.

Selvfølgelig er det noget der hjælper, men det er miniskult i det store hele og som det også er nævnt, så ender pointene i sekundære til slut. Man kan sagtens lave den ene efter den anden store rytter uden pointene.

Det er i hvert fald ikke noget vi på noget tidspunkt har overvejet at fjerne igen.
 
Motsoko Mangobe

Pernille Jacobsen skrev:

Grigorij Rasputin skrev:
Jeg tror altså også stadig at man har gode chancer for at være mere end konkurrence dygtig med sin første rytter, til trods for den lille bonus de lidt mere erfarne spillere får.


Jeg er rimelig sikker på at Sredna, som det går temmelig godt for lige pt. er et første forsøg. Men heller ikke at L.Patmac havde nogen form for bonus. Gianni var i hvert fald ikke 40. Så det er da ikke sådan vanvittigt konkurrenceforvridende. Det er især vigtigt at huske på at det ikke er over max. Det er sådan noget med 69 i nedkørsel i stedet for 65.


Og lige præcis L.Patmac startede vist endda som 23 årig og der 2 point mindre end hvis han var 21.

Andre der an huske tiden hvor 40 år gav 20 loyalitetspoint. 39 gav 15, 38 gav 10, og 37 gav 5.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Auqui Amaru Tupac Long
Præcis. Der er mange, der bliver ved til, at de er 35 fx, og så starter de så en ny rytter, der er 23. Dvs de 4 bonuspoint, som de kunne få, bliver så kun til 2 bonuspoint i alt, fordi de ikke får trænerpoint fra år 21 og 22.
- Gik på pension som cykelrytter som 35-årig efter s38 -
- Malaysia/Peru - Ryttertype: Etapeløb/Fighter/Bjerg -
"Et produkt af den malaysiske talentudvikling"
Læs mere om den malaysiske satsning på talentudvikling.


Er du et uopdaget eller etableret talent med malaysiske rødder? Kontakt da mig, som vil stille dig videre til de rigtige mennesker.
 
Spring til debat: