Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Hele etapen online?
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 16:53
|
Fusioneer Antal indlæg: 1749 Tilmeldt: 09.01.12 |
OFF CC: Hej jeg ville bare spørge om man kunne smække en enkelt eller to etaper online så man kan se dem. F.eks hvis der nu kom en virkelig spændende bjerg etape som kunne afgøre løbet vil jeg da tro mange gerne vil se det. Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
Er du et uopdaget talent med relation til Malaysia? Kontakt mig! |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 11-01-2012 16:57
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
1. Du behøver ikke at skrive OFF CC i tråden da den er lagt i Spørgsmålstråden som er OFF CC. 2. Du mener vel om man kunne lægge hele etapen ud ikke sandt? 3. God ide Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 16:58
|
Nå okay
Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
|
|
Theo Yanis |
Lagt på d. 11-01-2012 16:59
|
Fusioneer Antal indlæg: 2718 Tilmeldt: 25.05.11 |
Det fylder alt for meget. Der er i de store tours ofte video af de sidste 5-20 km og det er også der det er mest spændende. |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 11-01-2012 16:59
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Det tvivler jeg på bliver en mulighed. Det tager en krig bare, at uploade de 5-6 minutter som vores videoer indtil videre tager. Hvis vi så skal til, at uploade noget der varer vel nok 30-35 minutter, vil det blot tage endnu længere af vores tid. Så jeg tvivler, men jeg kan samtidigt ikke afvise det. -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 17:01
|
Jeg mener at man gør det på Pro CYcling Manager. Ikke på youtube. Ved at det kræver lang tid.
Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
|
|
Balslev |
Lagt på d. 11-01-2012 17:03
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Hvad mener du Shing? Vi optager jo videoen i PCM og uploader til Youtube, så vi kan vise jer videoerne? -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 17:04
|
Altså, hvis man kører etapen online og så man kun kan kigge.
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 17:04
|
Hov. Det er ikke muligt. Det glemte jeg. I har jo jeres egen hold jo.
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 17:24
|
Ja jeg ved godt at det ikke er muligt. Læs nu hvad jeg har skrevet... -.-
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 11-01-2012 17:50
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Man kunne streame etaper?
Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Kasper Kristensen |
Lagt på d. 11-01-2012 17:58
|
Veteran Member Antal indlæg: 574 Tilmeldt: 23.07.11 |
En af mine venner bruger dette til at streame LoL, måske kan det også bruges til PCM? http://da.twitch.tv/
Navn: Kasper Kristensen Alder: 28 Bopæl: Empoli, Italien Hold: Jysk-Effo Cycling Rytterstatus: Hjælpe/Luksus Ryttertype: Etaperytter Screw it, let's do it - CC Oddset A/S |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 18:03
|
Det var en idé?
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 11-01-2012 18:05
|
Man kunne også streame på denne hjemmeside http://www.ustream.tv/
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 11-01-2012 18:22
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Streamer selv dagligt DotA2. Så det er pretty ez
Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 11-01-2012 22:58
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
Thomas Merckx skrev: Imod kan give "Balslev" og "Theo" ret , jeg synes der imod at man måske også burde lægge video ind til F.eks. : 1. VM + VM ITT Inkl. U-23 2. Liege - Bastogne - Liege 3. Paris - Roubaix 4. Champs - elysee (staves) Sådan det ikke kun er bjergryttere der kan se sig selv køre først over stregen på video . Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 12-01-2012 08:41
|
Læs nu, hvad jeg skrev. Jeg Skrev F. eks og det var kun et eksempel.
|
|
Patmac |
Lagt på d. 12-01-2012 10:32
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Det er lidt forskelligt hvad vi har lavet video af men i sidste sæson var det kun GT´erne. Vi har før haft bakkeløb og brostensløbene på video men det bliver kun ca. de sidste 20 km da det tager 4 gb af optagning og derefter komprimering og uploading til youtube. God idé med det der streaming. Det vil jeg lige se på. Kan man streame og så vise det på et andet tidspunkt? For det er sjældent at alle jo kan følge med på det tidspunkt hvor vi rent faktisk kører løbet. Omvendt så er det som Balslev siger, en tidsrøver at køre løb og hvis man ikke kører på 8 x speed så går den halve dag med at få kørt én etape da vi jo normalt skriver referater af løbshændelser osv. Hvad er erfaringerne med det der streaming? Er det direkte upload og så gemmes det eller hvordan? CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 12-01-2012 10:33
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Fortæl lidt om hvordan det fungerer. CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Zacha |
Lagt på d. 12-01-2012 10:46
|
Fusioneer Antal indlæg: 1183 Tilmeldt: 26.05.11 |
Selvom det er lettere utopisk, så ville det være fedt at man kunne streame de HELT store løb live.. Ved ikke om man evt. kan gemme et løb i PCM til afspilning senere? - CC Admin - |
|
Spring til debat: |