Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Trupperne S11
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 25-08-2012 22:41
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Tour Down Under: Jonas Bogensen (kaptajn) (Sprinter) James Tuxen (fri) Bradley Tuxen (Luksus) (Sprinter) Bruce Dickinson (Luksus) (Sprinter) Morten Tuborg (Luksus) Ning Shaipa (Hjælper) Gando Gbana (Hjælper) Rik Willems(Hjælper) Omloop Het Nieuwsblad: Rik Willems (kaptajn) James Tuxen (fri) David Smith (Luksus) Morten Tuborg (Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Filippo Gonzalo(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Paris – Nice: Sebastian Gene (kaptajn) Bradley Tuxen(fri) (Sprinter) Emil Jørgensen (fri) Bruce Dickinson (Luksus) (Sprinter) Filippo Gonzalo (Luksus) Ning Shaipa (Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Milano San Remo: Jonas Bogensen (kaptajn) (Sprinter) James Tuxen(fri) Rik Willems (Luksus) Bradley Tuxen (Luksus) (Sprinter) Morten Tuborg (Luksus) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) (Sprinter) Gando Gbana(Hjælper) Dwars Door Vlanderen Rik Willems (kaptajn) James Tuxen(fri) David Smith (Luksus) Morten Tuborg (Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana Katalonien Rundt: Jerome Gene (kaptajn) Sebastian Gene (kaptajn) Jonas Bogensen(fri) (Sprinter) Bradley Tuxen (Luksus) (Sprinter) Carlos Bonego (Luksus) Frederik Heeg(Hjælper) Filippo Gonzalo(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) (Sprinter) E3: Rik Willems (kaptajn) James Tuxen (fri) Frederik Heeg (Luksus) Morten Tuborg (Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Gent – Wewelgem: Rik Willems (kaptajn) James Tuxen (fri) David Smith (Luksus) Morten Tuborg (Luksus) Bradley Tuxen(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Flandern Rundt Rik Willems (kaptajn) Frederik Heeg (Luksus) David Smith (Luksus) Morten Tuborg (Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Baskerlandet Rundt Jerome Gene (kaptajn) Carlos Bonego (kaptajn) Marco Polo (fri) Morten Konge (Luksus) James Tuxen (Luksus) (Sprinter) Bradley Tuxen(Hjælper) (Sprinter) Filippo Gonzalo(Hjælper) Emil Jørgensen(Hjælper) Paris – Roubaix: Rik Willems (kaptajn) Frederik Heeg (Luksus) David Smith (Luksus) Morten Tuborg (Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Giro del Trentino: Daimon Bonego (kaptajn) Jerome Gene(fri) Marco Polo(fri) Morten Konge (Luksus) Filippo Gonzalo (Luksus) Andrea Dinatti(Hjælper) Frederik Heeg(Hjælper) David Smith(Hjælper) Amstel Gold Race: Morten Tuborg (kaptajn) Rik Willems (fri) Carlos Bonego (fri) James Tuxen (Luksus) Bradley Tuxen(Hjælper) Ning Shaipa(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) La Fleche Wallonie: Morten Tuborg (kaptajn) Rik Willems (fri) Carlos Bonego (fri) James Tuxen (Luksus) Bradley Tuxen(Hjælper) Ning Shaipa(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Liege – Bastogne – Liege: Sebastian Gene (kaptajn) Carlos Bonego (fri) Morten Tuborg (Luksus) Rik Willems (Luksus) James Tuxen(Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Giro’en: Sebastian Gene (kaptajn) Marco Polo (fri) Carlos Bonego (fri) Filippo Gonzalo (Luksus) Emil Jørgensen (Luksus) Bruce Dickinson (Hjælper) (Sprinter) Ning Shaipa(Hjælper) Andrea Dinatti(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Dauphie Libere: Daimon Bonego (kaptajn) Jerome Gene (fri) Bruce Dickinson (fri) (Sprinter) Emil Jørgensen (Luksus) Sebastian Gene(Luksus) Morten Konge(Luksus) Marco Polo(Luksus) David Smith(Hjælper) Chrono: Frederik Heeg David Smith Filippo Gonzalo Gando Gbana Tour’en: Daimon Bonego (kaptajn) Jonas Bogensen (fri) (Sprinter) Jerome Gene (fri) Sebastian Gene (Luksus) Bradley Tuxen (Luksus)(Sprinter) Morten Konge (Luksus) Carlos Bonego(Luksus) Filippo Gonzalo(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) (Sprinter) Østrig Rundt: Ning Shaipa (kaptajn) Andrea Dinatti (kaptajn) Rik Willems (fri) James Tuxen(Luksus) (Sprinter) Morten Tuborg(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) San Sebastian: Rik Willems (kaptajn) James Tuxen (fri) (Sprinter) Morten Tuborg (fri) Ning Shaipa (Luksus) Filippo Gonzalo (Luksus) Andrea Dinatti(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Post Danmark Rundt: Fredrik Heeg (kaptajn) David Smith (kaptajn) Jonas Bogensen (fri) (Sprinter) Morten Tuborg (fri) James Tuxen (Luksus) Bruce Dickinson (Luksus) (Sprinter) Gando Gbana(Hjælper) Rik Willems(Hjælper) Eneco tour: Frederik Heeg (kaptajn) David Smith (kaptajn) Jonas Bogensen (fri) (Sprinter) Bruce Dickinson (Luksus) (Sprinter) James Tuxen (Luksus) (Sprinter) Gando Gbana(Hjælper) Morten Tuborg(Hjælper) Rik Willems(Hjælper) Schweiz rundt: Marco Polo (Kaptajn) Jonas Bogensen (fri) (Sprinter) Morten Konge (Fri) Emil Jørgensen (Luksus) Bruce Dickinson (Luksus) (Sprinter) Frederik Heeg(Hjælper) Ning Shaipa(Hjælper) Filippo Gonzalo (Hjælper) Vuelta’en: Jerome Gene (kaptajn) Morten Konge (Luksus) Marco Polo (Luksus) Emil Jørgensen (Luksus) Frederik Heeg(Hjælper) Ning Shaipa(Hjælper) David Smith(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) Morten Tuborg (hjælper) Paris – Tours Jonas Bogensen (kaptajn) (sprinter) James Tuxen (fri) (sprinter) Bruce Dickinson (luksus) (sprinter) Gando Gbana (luksus) Rik Willems (luksus) Morten Tuborg (luksus) Ning Shaipa (hjælper) Filippo Gonzalo (hjælper) Lombardiet Rundt: Morten Tuborg (kaptajn) RIk Willems (kaptajn) Jonas Bogensen (Luksus) James Tuxen (Luksus) Ning Shaipa(Hjælper) Filippo Gonzalo(Hjælper) Bruce Dickinson(Hjælper) Gando Gbana(Hjælper) TTT: Frederik Heeg David Smith Marco Polo Sebastian Gene Gando Gbana Emil Jørgensen hvis i har nogle indvendinger så skriv en PB til mig ![]() Redigeret af Chris Boardman d. 16-12-2012 12:15 Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 25-08-2012 23:06
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg siger mange tak for den store tillid, og jeg vil gøre alt i min magt for at skabe resultater. Og jeg skal da lige love for, at Dauphine Libere er et løb med stærke ryttere, fra vores side.
Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Rik Willems |
Lagt på d. 25-08-2012 23:10
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 110 Tilmeldt: 22.06.12 |
Hvad med paris-tours? Er det en fejl det ikke står der, eller deltager vi ikke i løbet?
![]() Rik Willems Belgien 32 år ANZ- DeLight Racing Team Blog: Fra Skiskytte til Rik III Hjemmeside: www.rikwillems.be |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 25-08-2012 23:20
|
det må være en fejl
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 25-08-2012 23:24
|
Fandt den ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 26-08-2012 00:05
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
Bliver beskrivelsen af truppen også opdateret? ![]() - Journalist på CC-news - |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 26-08-2012 00:08
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Touren: Morten Konge (Luksus) (Sprinter) ? hvad? Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 26-08-2012 00:16
|
Tænkte at det kunne være morsomt ![]() Ej er rettet nu. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 26-08-2012 00:33
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Watt monsteret fra bjergene xD
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Filippo Gonzalo |
Lagt på d. 26-08-2012 01:47
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 178 Tilmeldt: 13.02.12 |
Takker meget for den store tillid det viser at komme på tour holdet! Det var bestemt en glædelig overraskelse!! ![]() ![]() Navn:Filippo Gonzalo Ryttertype: Etapeløbsrytter Alder: 24 år Bopæl: Verona, Italien Hold: Vodafone |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 26-08-2012 07:53
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Jeg så meget gerne at du skiftede disse to løb ud. Tour Down Under Paris – Nice Milano San Remo Katalonien Rundt Gent – Wewelgem Amstel Gold Race La Fleche Wallonie Baskerlandet Rundt - Dauphie Libere Tour’en - Vuelta’en Baskerlandet: Jeg fatter ikke hvorfor jeg skal med til dette løb, der er ikke en afslutning der ikke slutter opad, så de vil aligevel ikke kunne bruge mig. Jeg vil også meget hellere køre Dauphie hvor jeg kan prøve mig selv af, og gå efter min første prof sejr! Tour’en: Jeg så også meget gerne at Touren blev byttet med Vueltaen, da jeg i Vueltaen ville kunne få en fri rolle og prøve mig selv af. ![]() |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 26-08-2012 08:15
|
Hvorfor er det at Rik Willems har fået så mange kaptajnroller (også uden for brostensløbene) ? ![]() - Journalist på CC-news - |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 26-08-2012 08:17
|
Det er lige meget, har fundet ud af at jeg har taget fejl.
- Journalist på CC-news - |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 26-08-2012 09:33
|
Bradley Tuxen skrev: Jeg så meget gerne at du skiftede disse to løb ud. Tour Down Under Paris – Nice Milano San Remo Katalonien Rundt Gent – Wewelgem Amstel Gold Race La Fleche Wallonie Baskerlandet Rundt - Dauphie Libere Tour’en - Vuelta’en Baskerlandet: Jeg fatter ikke hvorfor jeg skal med til dette løb, der er ikke en afslutning der ikke slutter opad, så de vil aligevel ikke kunne bruge mig. Jeg vil også meget hellere køre Dauphie hvor jeg kan prøve mig selv af, og gå efter min første prof sejr! Tour’en: Jeg så også meget gerne at Touren blev byttet med Vueltaen, da jeg i Vueltaen ville kunne få en fri rolle og prøve mig selv af. Du kører baskerlandet rundt som hjælperytter. Du skal ikke forsøge at gå efter sejre der, tværtimod skal du hente vand. Touren skal du køre som lead - out for Jonas Bogensen. Så enkelt er det. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 26-08-2012 10:12
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Jeg er kun glad for at få lov at køre så mange løb som jeg gør. At køre løbene er den bedste måde at lære på. Jeg håber på at kunne hjælpe mine kaptajner til mange sejre i denne sæson og selvfølgelig vil jeg gerne selv kunne gøre det godt på enkeltstarterne. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 26-08-2012 10:49
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Fedt med kaptajnrollerne. Hvorfor er daimon ikke med til vm ttt?
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 26-08-2012 12:35
|
Det er han også ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 26-08-2012 13:04
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Skal man ikke være 9 til TTT´en?
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 26-08-2012 13:53
|
nej man skal være 6 personer.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 26-08-2012 14:46
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Okay
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |