Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Video af løbene
|
|
Leroi Jaune |
Lagt på d. 11-09-2012 21:58
|
Senior Member Antal indlæg: 442 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hva med video af løbene? Dem laved i da før, nu er der ik så mange af dem mere. Skal i ik til at få lavet det igen, det var mega fedt at se på. Leroi Jaune, 38 år - Vive la France
Type de Cycliste: Etapeløbsrytter/Fighter Résident: Grenoble, Frankrig Équipe: Commerzbank-Opel Cycling Objectif: klassementsejre/Udbrud |
|
|
Mads Fuglsang |
Lagt på d. 11-09-2012 23:24
|
Fusioneer Antal indlæg: 1549 Tilmeldt: 21.12.11 |
Det har været taget op til diskussion før, også her fornylig. Patmac begrundede det med at det tog for lang tid. Han vil hellere køre sæsonen hurtigere igennem end lave videoer og så forlænge sæsonen med 1 måned. Men han vil ikke udelukke at der kan komme videoer igen på et tidspunkt, hvis tiden tillader det. - MF There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up. |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 12-09-2012 00:01
|
Senior Member Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Hvad med livestream? Det fungerer uden komplikationer på PCMF. :=)
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 12-09-2012 09:09
|
Fusioneer Antal indlæg: 1749 Tilmeldt: 09.01.12 |
Det tager bare lang tid at sætte op osv. Jeg vil også hellere have sæsonen færdig hurtigere end, at vente et måned mere fordi der bliver smækket 2-3 videoer op. Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
Er du et uopdaget talent med relation til Malaysia? Kontakt mig! |
|
|
Zacha |
Lagt på d. 12-09-2012 09:23
|
Fusioneer Antal indlæg: 1183 Tilmeldt: 26.05.11 |
Men savner nu at høre Patmacs spæde barnerøst - han satte en ny standard for cykelkommentatorer!!
- CC Admin - |
|
|
Gene Van Der Vlag |
Lagt på d. 12-09-2012 09:33
|
Senior OL ITT 2 Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 660 Tilmeldt: 25.05.11 |
uden tvivl! En sand mester, men han venter vel stadig på TV2s opringning?
Gene Van der Vlag - 31 år - Enkelstartsrytter Holland - - Bosat i Monaco Den flyvende hollænder!! |
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 12-09-2012 10:07
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg troede da at han allerede havde afvist?
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 12-09-2012 13:19
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Den opringning har jeg fået efter et mildest talt elendigt kommentatorisk TDF i år men de har så fejet mig væk forleden da Vueltaen sluttede. Rolf mente de var tilbage efter et flot kommentatorisk Vuelta (og fantastisk spændende løb), så nu må vi se...jeg tager ikke et job for under 100.000€ per GT men det ved de godt min magtfulde kommentator-Agent har allerede afvist andre sportsgrene som noget der hedder NFL Superbowl eller sådan noget og et eller andet der hedder Champions League finale. Lød ikke særligt prestigefyldt så takkede nej til det. |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 12-09-2012 15:17
|
Senior Member Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
...
|
|
|
Zacha |
Lagt på d. 12-09-2012 15:23
|
Patmac skrev: Den opringning har jeg fået efter et mildest talt elendigt kommentatorisk TDF i år men de har så fejet mig væk forleden da Vueltaen sluttede. Rolf mente de var tilbage efter et flot kommentatorisk Vuelta (og fantastisk spændende lø, så nu må vi se...jeg tager ikke et job for under 100.000€ per GT men det ved de godt min magtfulde kommentator-Agent har allerede afvist andre sportsgrene som noget der hedder NFL Superbowl eller sådan noget og et eller andet der hedder Champions League finale. Lød ikke særligt prestigefyldt så takkede nej til det. Doven Robert - er det dig???? - CC Admin - |
|
|
James McAdams |
Lagt på d. 12-09-2012 15:40
|
Veteran Member Antal indlæg: 544 Tilmeldt: 23.06.11 |
Han er Luca Patmac
Ryttertype: Fighter
Hold: Santander Fødeland: Austalien Fødeby: Toowoomba Alder: 40 Credits til Nikolas Oviegnon „Winners never quit and quitters never win.“ |
|
|
Marek Koomab |
Lagt på d. 12-09-2012 15:43
|
Fusioneer Antal indlæg: 1697 Tilmeldt: 09.07.12 |
*facepalm*
| Marek Koomab | 25 år | Estland | Apple-Exxon | Etapeløbsrytter |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 12-09-2012 15:52
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Marek/James ->> Tror nu Zacha udemærket godt ved hvilken rytter jeg har, han joker naturligvis , så Zacha ville nok sige "spejl" til Mareks facepalm CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Zacha |
Lagt på d. 12-09-2012 16:10
|
Nej nej nej.. er Patmac virkelig Luca Patmac??????????? Den havde jeg ikke set. nå, var sarkasmen tyk nok? Doven Robert er en kontanthjælpmodtager som ikke gider komme op af sofaen og få sig et arbejde - med mindre det er LIGE PRÆCIS det han gerne vil lave. Og her sagde Patmac nej til ALT under 100.000 EURO (Den fælles europæiske møntfod til dem der heller ikke forstår hvad det betyder) - så der er visse ligheder med Doven Robert - derfor sammenligningen. - CC Admin - |
|
|
Marek Koomab |
Lagt på d. 12-09-2012 16:14
|
Fusioneer Antal indlæg: 1697 Tilmeldt: 09.07.12 |
Patmac skrev: Marek/James ->> Tror nu Zacha udemærket godt ved hvilken rytter jeg har, han joker naturligvis , så Zacha ville nok sige "spejl" til Mareks facepalm Det var skam også ment til netop James | Marek Koomab | 25 år | Estland | Apple-Exxon | Etapeløbsrytter |
|
|
Mads Fuglsang |
Lagt på d. 12-09-2012 16:21
|
Fusioneer Antal indlæg: 1549 Tilmeldt: 21.12.11 |
Ingen svarede på Bruce's indlæg, så jeg tillader mig at gøre dette. @Bruce Problemet med livestream er at Patmac - normalt kører etaperne til middag (omkring midtdagstid) og lægger dem op. Tror ikke mange vil være i stand til at følge livestream på det tidspunkt, så det er vel lidt udeladt There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up. |
|
|
Fabian Pinot |
Lagt på d. 12-09-2012 16:24
|
Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 831 Tilmeldt: 02.08.12 |
Det kunne være nice alligevel
KÆMPE fan af: James Johnson, Michael Simonsen, Jens Hardi og Peiter Jan Huntelaar! |
|
|
James McAdams |
Lagt på d. 12-09-2012 16:25
|
Veteran Member Antal indlæg: 544 Tilmeldt: 23.06.11 |
Blinkesmileyer har åbenbart mistet deres rigtige betydning...
Ryttertype: Fighter
Hold: Santander Fødeland: Austalien Fødeby: Toowoomba Alder: 40 Credits til Nikolas Oviegnon „Winners never quit and quitters never win.“ |
|
|
Zacha |
Lagt på d. 12-09-2012 16:29
|
Fesent comeback! - CC Admin - |
|
|
Marek Koomab |
Lagt på d. 12-09-2012 16:30
|