Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Pauls Hyggelige Hus (Hyggetråden)
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 08-04-2013 20:54
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hey boys! Vi er forhelvede et hold.. jeg synes da der mangler et sted hvor vi kan samles og hygge sammen.. Et andet sted end kun dér i holdbusserne ved løb.. vi skal sgu kunne hygge sammen. Vi er et hold drenge! Vi skal skabe en god atmosfære.. Jeg ligger gerne hus til. Jeg bor her lidt øst fra Firenze i Reggello.. i kommer bare forbi drenge. Lad os bruge dette sted (OFF CC: tråd) som et sted hvor vi kan hygge os sammen.. er jeg den eneste der er frisk?? Redigeret af Chris Boardman d. 13-04-2013 11:45 |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 08-04-2013 20:59
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Jeg er sgu frisk!
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 09-04-2013 11:03
|
Lyder godt, Frederik! Hva med jer andre?? Kan se i har været 12 herinde i klubhuset og se.. hvad med noget respons?! Come on drenge!
|
|
|
Guillermo Bonego |
Lagt på d. 09-04-2013 12:59
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 98 Tilmeldt: 30.10.12 |
Er der også plads til en gammel mand som mig? ![]() ![]() |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 09-04-2013 13:27
|
Gamle som unge er velkommen! Vi skal have skabt en god atmonsfære på holdet. Det synes jeg mangler. I kommer bare forbi, gutter!! Til jer der ikke skal med til Tour de France: Jeg regner med i kommer forbi og kigger! Vi skal have den bedst mulige opbakning til at sikre os sejre! |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 09-04-2013 14:57
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Hey boys! Nu skal det ikke blive for useriøst hernede vel?? Vi skal satme være i form til når det gælder.. Men holdånd skal der være.. alle for en og en for alle! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 10-04-2013 21:14
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Jeg vil da sidde foran TV´et og se jer lide hele sommeren, skal nok blive sjovt ![]() ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 10-04-2013 21:39
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
YOLOSWAG, I'm in!
![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 11-04-2013 00:40
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Jeg ser da i høj grad frem til at køre touren for første gang. Det bliver helt sikkert hårdt, men sådan er cykelløb nu engang. Uden hårdheden ville sejrene og oplevelserne heller ikke være så store. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 11-04-2013 08:56
|
Emil Joergensen skrev: Jeg vil da sidde foran TV´et og se jer lide hele sommeren, skal nok blive sjovt ![]() Ja, du får fornøjelsen af at se mig lide endnu engang. Det er et smukt syn, så nyd det! Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 11-04-2013 14:31
|
Gando Gbana skrev: Jeg ser da i høj grad frem til at køre touren for første gang. Det bliver helt sikkert hårdt, men sådan er cykelløb nu engang. Uden hårdheden ville sejrene og oplevelserne heller ikke være så store. Du skal vel mig ud og træne i Flanderen her de næste par uger (ved mindre du skal køre DL). Vi skal lige blive klar til TT på brosten og brostensetapen... |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 11-04-2013 17:11
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Jeg skal køre DL så jeg får mig noget bjergtræning i stedet. ![]() Jeg tror heller ikke at jeg nogensinde bliver god til at køre på brosten, uanset hvor meget jeg så træner på dem. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 12-04-2013 09:19
|
Nå for pokker.. det var da satans.. forhåbentligt kan du lidt på en ttt med brosten - det er i hvert fald nødvendigt, min ven! Slet ikke noget der skal med til Flanderen og ha' lidt god brostenstræning. ja, steve - du har i hvert fald brug for det! |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 12-04-2013 10:11
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Nej tak brosten er slet ikke min kop te
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 12-04-2013 10:30
|
Jeg har ikke trænet så meget på dem efter at jeg er blevet professionel, men da jeg var 21 kørte jeg 4 top 6 placering hjem i U23 brostensløbene. Men jeg er da god nok til at køre en samlet 4. plads hjem i Eneco Tour sidste år ![]() Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 13-04-2013 11:44
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Ja Frederik du har altid kunnet det, bare ikke rigtigt trænet det. Paul, jeg vil da gerne smutte en tur med dig, selvom det nok ikke giver meget at have en gammel mand som mig med. Jeg skal først til løb (som sportsdirektør) i Chrono ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 13-04-2013 16:11
|
JA, chris.. hvis du skal med så kunne jeg sgu lige så godt køre alene. Du kommer jo bare til at sidde klistret i mit baghjulet indtil du slipper! Heeg, brosten er sgu fandens vigtigt, og du har bare at få trænet det med mig her op til tour, eller i hvert fald til vinter, så du er klar til næste sæsons strabadser. |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 13-04-2013 16:14
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
nå ja.. men jeg kan jo køre i bil bagved
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 13-04-2013 16:43
|
Paul McCollan skrev: JA, chris.. hvis du skal med så kunne jeg sgu lige så godt køre alene. Du kommer jo bare til at sidde klistret i mit baghjulet indtil du slipper! Heeg, brosten er sgu fandens vigtigt, og du har bare at få trænet det med mig her op til tour, eller i hvert fald til vinter, så du er klar til næste sæsons strabadser. Nu må vi se. Hvis jeg tager et smut til Europa kommer jeg nok forbi. Her i Indien er der ingen brosten. Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 13-04-2013 16:46
|
Jeg betaler billetten, Frederik - det er ligemeget, ligegyldigt!
|
|
Spring til debat: |