Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Snak/hygge m.m.
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 03-11-2015 20:09
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 322 Tilmeldt: 19.05.15 |
En hel del hader mig, fedt - det er jeg ligeglad med! Jeg har det fint her, og har folk på holdet problemer med mig, så må de komme til mig. Andre hold, er jeg helt ligeglad med, de skal jo tabe alligevel. Hjernevasket hold, nu ved jeg sku ikke hvad du snakker om. Tror bare, at du prøver at sætte os i dårligt lys i medierne, hvilket jeg synes er totalt uacceptabelt. Navnet: Joel Ernamo
Alder: 35 Nationalitet: Finland Hold: Aegon Phillips Pro Cycling Ryttertype: Bakkerytter Rolle: Hjælperytter Motto: Jeg dominerer, du ser på. Tidligere Verdensmester Tidligere U-23 OL vinder Tidligere U-23 verdensmester |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 03-11-2015 20:10
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Damn, Thomas. Nu må du lige tage dig et break og tænke dig om. Drar inn det 3. Rige, slenger om dig med lort og kommer med grunnløse påstander(Hjernevasket hold, hvor i må opføre jer som i vil). Måske ikke alle på det her hold har fræmtredt 100 % godt, men det har sandtme ikke dig heller, så kom ned på jorden og ikke tro at du har så meget bedre end de andre, for det er sådan du oppfører dig. Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 03-11-2015 20:14
|
![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Jamen Thomas, du lægger jo alt ansvaret fra dig og smider skylden over på vores (holdets og managernes) skuldre? Du har bevidst undladt at svare mig af flere omgange. Du har jo intet gjort for at få dig selv til at føle dig mere hjemme på holdet? End ikke snakket med Marco og/eller Daniel om det. Du vil bare ikke selv være ved det, og så er det nemmere bare at svine holdet og Marco til.
Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Thomas Lemieux |
Lagt på d. 03-11-2015 20:15
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 419 Tilmeldt: 26.01.15 |
Ilario Allegro skrev: Damn, Thomas. Nu må du lige tage dig et break og tænke dig om. Drar inn det 3. Rige, slenger om dig med lort og kommer med grunnløse påstander(Hjernevasket hold, hvor i må opføre jer som i vil). Måske ikke alle på det her hold har fræmtredt 100 % godt, men det har sandtme ikke dig heller, så kom ned på jorden og ikke tro at du har så meget bedre end de andre, for det er sådan du oppfører dig. Det tror jeg ikke jeg er, for ved jeg. ![]() Joel, waow. That's all you got? Ved nærmere eftertanke burde jeg bare have sat dit i et dårligt lys.. Så havde vi alle været glade. Men cool cool, nu skal jeg nok tage en kæmpe bøde, mens I kan opføre jer som I lyster, det gør mig ikke noget. I får alligevel ikke de penge alligevel, og at Vodafone og Sportful virkelig ønsker at støtte det her, det fatter jeg ikke en meter af, men jeg er ikke markedsøkonom(hvilket jeg burde være blevet, for så havde jeg sluppet for jer..) Jeg har bedt om at blive løst fra min konrtakt, men det har Marco ikke ønsket, selvom det er rent overkill at beholde mig. Alle vil blive glade, men nej, han skal åbebart beholde mig pga. han ikke vil kunne acceptere, at en rytter faktisk besjerede ham. Når men, så må jeg jo bare sidde på sidelinjen, og overveje om journalisterne skal have noget af det her.. Og evt. lidt mere til. Pearce out! Sig Parvis Magna ![]() |
|
|
Thomas Lemieux |
Lagt på d. 03-11-2015 20:17
|
Fernando Munoz skrev: Jamen Thomas, du lægger jo alt ansvaret fra dig og smider skylden over på vores (holdets og managernes) skuldre? Du har bevidst undladt at svare mig af flere omgange. Du har jo intet gjort for at få dig selv til at føle dig mere hjemme på holdet? End ikke snakket med Marco og/eller Daniel om det. Du vil bare ikke selv være ved det, og så er det nemmere bare at svine holdet og Marco til. Hvis du ønsker svar, så send mig det, du ønsker svar på og jeg skal besvare dig. Jeg har forsøgt at snakke med Marco, men det var ikke synderligt konstruktivt, hvis jeg selv skal sige det. Smider jeg alt ansvaret for mig? Jeg siger vel netop, at det var min egen fejl og mit eget ansvar, at jeg skrev her, selvom det inden i sagde, det var forkert. Jeg skulle aldrig have underskrevet det skide stykke papir, men ak ja, hvad man ikke gør for guld, grønne skove og vennetjenster.. Shame on me. Sig Parvis Magna ![]() |
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 03-11-2015 20:18
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 322 Tilmeldt: 19.05.15 |
Jamen, det gør du jo bare Thomas. Vi står sammen som et hold, helst et hold uden dig, men det må vi jo bare gøre fra næste sæson af.
Navnet: Joel Ernamo
Alder: 35 Nationalitet: Finland Hold: Aegon Phillips Pro Cycling Ryttertype: Bakkerytter Rolle: Hjælperytter Motto: Jeg dominerer, du ser på. Tidligere Verdensmester Tidligere U-23 OL vinder Tidligere U-23 verdensmester |
|
|
Thomas Lemieux |
Lagt på d. 03-11-2015 20:20
|
Joel Ernamo skrev: Jamen, det gør du jo bare Thomas. Vi står sammen som et hold, helst et hold uden dig, men det må vi jo bare gøre fra næste sæson af. Nice, så står jeg sammen med mit hold, og så vil vi vise jer, hvad en sejr er. Dog må jeg erkende, at jeg vitterligt nogle gange tror, at du er multiretaderet, Joel, men det ligger vel i din families gener.. Sig Parvis Magna ![]() |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 03-11-2015 20:23
|
![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Jeg vil ikke bruge tid på dig, Thomas, der er simpelthen ikke hul igennem til din øverste etage. Magen til egoistisk, selvcentreret, højtidelig (find selv på flere) rytter skal man lede længe efter. Tvivler desuden også på, at journalisterne har lyst til at se noget af det, der er blevet sagt og skrevet herinde, det er ikke en historie værd.
Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 03-11-2015 20:24
|
Ja, jeg er multiretaderet(Hvad det så end er). Jeg ved, at jeg ikke er multi retaRderet! ![]() Skal du nu blande min familie ind i det her? Ha ha ha - hvad kender du til min familie? Du har kørt på hold med min fætter? Og du har udtalt, at du elskede livet på Peugeot? Det hænger ikke sammen i mit hovede. Navnet: Joel Ernamo
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 03-11-2015 20:25
|
Thomas det er nok nu, den trakkasering du kommer med her er håbløs. Det uansett rytter, hold, eller hvad man svinner det mod.
Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 03-11-2015 20:25
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Joel Ernamo skrev: Jamen, det gør du jo bare Thomas. Vi står sammen som et hold, helst et hold uden dig, men det må vi jo bare gøre fra næste sæson af. Joel hold din kæft, hvis du ikke kan sige noget, der ikke er flabet. Du er værre end jeg var som 21 årig. Konsekvent kommer du med dum-smarte bemærkninger, der har grobund i absolut intet konstruktivt - ikke diskussion af nogle problemstillinger eller med noget mål for undersøgelse af holdningspunkter. Vi kender alle din holdning til Thomas, tag og hold den for dig selv. Du er ikke et hak bedre. Hvis ingen andre sætter ham på plads, så gør jeg det. @Resten: Thomas må have sine holdninger - ingen af os ved hvad der er sket mellem ham og Marco og Daniel. Derfor kan vores opfattelse af dem, være helt anderledes end hans opfattelse. Ingen grund til at diskutere dette medmindre vi får alle mails gennem tiden. Ellers dømmer vi folk på et forkert grundlag. Det kan være, de har behandlet Thomas som en sæk kartofler, det skal jeg ikke kunne sige, hvis det er tilfældet er det klart han reagerer, som han reagerer. Thomas tager nu til ANZ, lad os andre klappe kage og ønske held og lykke - det skylder vi ham trods alt. Tak. Enzo ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Thomas Lemieux |
Lagt på d. 03-11-2015 20:26
|
Joel Ernamo skrev: Ja, jeg er multiretaderet(Hvad det så end er). Jeg ved, at jeg ikke er multi retaRderet! ![]() Skal du nu blande min familie ind i det her? Ha ha ha - hvad kender du til min familie? Du har kørt på hold med min fætter? Og du har udtalt, at du elskede livet på Peugeot? Det hænger ikke sammen i mit hovede. Undskyld, tastefejl, wow, godt du kan spotte dem, du burde få en kage for det, KONG ERNAMO. Det hænger vel sammen, at jeg elskede alt på TP, alt var godt der, selv din fætter. Han var god ved mig, men har da hørt fra andre, at han også havde andre sider af sig selv. Nu har du alligevel mere end ham, så det kan være lidt svært, når man ikke er inde i din families slægstræ og ikke har været så lang tid i sporten, at man ved, hvem der er hvem. Sig Parvis Magna ![]() |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 03-11-2015 20:34
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Jeg vil gerne anmode alle om at slå koldt vand i blodet. Alt vil blive forklaret nærmere i morgen til pressemødet. Navn: Daniel Brown Nationalitet: Engelsk Rolle: Forhenværende manager Team: Tidl. Santander-Massi ![]() |
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 03-11-2015 20:36
|
Uha Enzo, det må du virkelig undskylde, men jeg siger altså som jeg vil, og du skal i hvertfald ikke stoppe mig.
Navnet: Joel Ernamo
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 03-11-2015 20:37
|
@Enzo. Jeg er riktig enig i at vi ikke ved hvad der har sked. Jeg har heller på intet point reagerert imodt at der måske er noget der gør at Thomas ikke har følt sig riktig behandlet. Men som der kommer fram lader det til at begge parter har noget skyld i det hele, spørgsmålet er så hvor meget. Jeg har ingen problemer med at Thomas forlader holdet. Jeg ønsker alle ryttere held og lykke om de mener det er et hold der ude man kan føle er det bedste for en. Det jeg har reagerert på er Thomas tonefald og som du siger om Joel kan såsagtens siges om Thomas sin fremtræden i den her sag. Uafhengig om han haver en god sag, eller en dårlig sag. ![]() Og eller håber jeg I alle kan prøve at holde jer saglige og behandle hinanden med respekt, og skulle en anden så svine dig til, lad være med at svine tilbage for da er man intet bedre end den anden. ![]() Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Thomas Lemieux |
Lagt på d. 03-11-2015 20:37
|
Daniel Brown skrev: Jeg vil gerne anmode alle om at slå koldt vand i blodet. Alt vil blive forklaret nærmere i morgen til pressemødet. Jeg vil gerne høre om det kun bli'r forklaret om det dårlige, jeg har gjort, eller om det, de andre også har gjort bliver nævnt. Jeg vil gerne høre om det er den korrekte eller en modificeret historie, vi sender i pressen. Sig Parvis Magna ![]() |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 03-11-2015 21:17
|
Joel Ernamo skrev: Uha Enzo, det må du virkelig undskylde, men jeg siger altså som jeg vil, og du skal i hvertfald ikke stoppe mig. Jeg er kaptajn på det her hold. Jeg ved ikke hvordan din forståelse af hvordan rollen som kaptajn skal foregå, men i min optik handler det om at tage ansvar på holdet, specielt når holdets ryttere bliver behandlet uretfærdigt. Din opførsel har været hamrende uacceptabel - jeg regner også stærkt med, der kommer en advarsel fra Marco eller Daniel. Hvis ikke der kommer dette, så skal jeg personligt sende en til dig. Din retorik er helt forfærdelig overfor din egen holdkammerat! Er vi medspillere eller modspillere? For mig ligner det du er en modspiller - gør nar af hver enkelt lille udtalelse, kommer konstant med unødvendig hårde udmeldinger og er generelt en kæmpe douchebag, når det kommer til Thomas. Det er du nødt til at gøre bedre i fremtiden Joel, uanset hvad dit efternavn er. Dit efternavn eller præstationer giver dig ikke ret til den her opførsel. Der er ingen over holdet. Ingen. ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Thomas Lemieux |
Lagt på d. 03-11-2015 21:20
|
Jeg kan bekræfte, at du nok må gå ind her, Enzo. Marco sender ikke en skid, når det er til hans støttere. Så må de te sig som de vil, mens vi andre - der går lidt imod - får bøder. Den eneste grund til, at han ikke gør noget ved dig, er at han ikke har nogle former for boller til det. Han ved, at du er for stor, har været længere tid på holdet og har en kæmpe stemme. At sige det mindste til det her, ville klæ ham, i stedet for at sætte Daniel til den her lortetjans. Meeeeeeeeen, det er Marco, forventet intet.. Sig Parvis Magna ![]() |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 03-11-2015 21:21
|
Ilario Allegro skrev: @Enzo. Jeg er riktig enig i at vi ikke ved hvad der har sked. Jeg har heller på intet point reagerert imodt at der måske er noget der gør at Thomas ikke har følt sig riktig behandlet. Men som der kommer fram lader det til at begge parter har noget skyld i det hele, spørgsmålet er så hvor meget. Jeg har ingen problemer med at Thomas forlader holdet. Jeg ønsker alle ryttere held og lykke om de mener det er et hold der ude man kan føle er det bedste for en. Det jeg har reagerert på er Thomas tonefald og som du siger om Joel kan såsagtens siges om Thomas sin fremtræden i den her sag. Uafhengig om han haver en god sag, eller en dårlig sag. ![]() Og eller håber jeg I alle kan prøve at holde jer saglige og behandle hinanden med respekt, og skulle en anden så svine dig til, lad være med at svine tilbage for da er man intet bedre end den anden. ![]() Hvad vil du så gerne have frem? Om det er 60 % Thomas skyld og 40 % Marco/Daniels skyld? Det giver ikke mening at snakke om, hvem der har mest skyld, når vi ikke kender de nærmere omstændigheder. Med hensyn til Thomas ageren om den er lige så slem som Joels? Tja det kan diskuteres. Men det er ganske tydeligt at debatten bliver stærkt fordrejet til at være ekstrem ukonstruktiv og hamrende personlig, så snart Joel lukker munden op. Der er intet godt kommet fra den mands mund i den her sag - ingenting! Thomas fortæller om et reelt problem (for ham), mens Joel bare kaster med mudder. Jeg ved godt, hvad der er mest legitimitet i fra mit synspunkt. ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 03-11-2015 21:25
|
Thomas Lemieux skrev: Jeg kan bekræfte, at du nok må gå ind her, Enzo. Marco sender ikke en skid, når det er til hans støttere. Så må de te sig som de vil, mens vi andre - der går lidt imod - får bøder. Den eneste grund til, at han ikke gør noget ved dig, er at han ikke har nogle former for boller til det. Han ved, at du er for stor, har været længere tid på holdet og har en kæmpe stemme. At sige det mindste til det her, ville klæ ham, i stedet for at sætte Daniel til den her lortetjans. Meeeeeeeeen, det er Marco, forventet intet.. Don't push your luck kid. Don't push it. Jeg er ikke "din beskytter" - men jeg vil heller ikke se folk uretfærdigt behandlet. Nu har Marco og Daniel også fået klø nok - jeg tror ikke, du kan bringe mere nyt ind i den her sag, så lad os parkere bilen her. Sagt på en pæn måde beder jeg dig forholde dig i ro og undgå at kommentere yderligere på sagen - der kommer intet godt ud af det. Tak på forhånd. Enzo ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
Spring til debat: |