Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Nybegynder spørgsmål
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 28-07-2014 15:20
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Du er 24 og har 1 år tilbage af din kontrakt med commerzbank
MANAGER |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 28-07-2014 16:22
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Du finder andre oplysninger i kassen øverst til venstre under 'Ryttertræning' og derefter underkategorien 'Fighter'
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Gustaf Lindholm |
Lagt på d. 13-08-2014 11:42
|
Member Antal indlæg: 183 Tilmeldt: 23.09.13 |
hey har lige et spørgsmål i denne her nybegynder trår selvom jeg ikke r helt ny længere kom til at kigge på ICU listen fra sidste år er det sådan at point fra holdsejre ikke skal tæle på den individuelle list men kun i holdkonkurencen ?? for ellers mangler jeg da nogen point (skal nok overleve bare rolig rammer ikke engang i top 100 aligevel) men ville da bare lige hører om det er rigtigt at holdsejre kun tæller for holdet og ikke individuelt da det ikke står nogen steder så vidt jeg kan se og troede umidbart det ikke var tilfældet d det bare står nævnt på lige fod med alt andet i point oversigten |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 13-08-2014 12:46
|
Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Sejre i TTT og Holdkonkurrencen tæller kun for holdet - ikke for hver rytter.
Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Gustaf Lindholm |
Lagt på d. 13-08-2014 14:29
|
Member Antal indlæg: 183 Tilmeldt: 23.09.13 |
okay fint nok tak er rart at man er sikker på hvad reglerne er
|
|
|
Karl-Heinz Weber |
Lagt på d. 16-01-2015 15:37
|
Senior OL RR (tidligere) Senior OL ITT Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 717 Tilmeldt: 16.01.15 |
Hvor længe skal man regne med der går før en ens rytter bliver godkendt når man har sendt sine ting ind til oprettelse ? Og hvis jeg får et hold kan jeg så begynde at køre løb med det samme, eller skal jeg vente til næste sæson ? |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 16-01-2015 15:53
|
Veteran Member Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Karl-Heinz Weber skrev: Hvor længe skal man regne med der går før en ens rytter bliver godkendt når man har sendt sine ting ind til oprettelse ? Og hvis jeg får et hold kan jeg så begynde at køre løb med det samme, eller skal jeg vente til næste sæson ? ca. 2 dage. Men det varierer meget. Når du først har fået din licens er du klar til, at køre løb med det samme Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden |
|
|
Karl-Heinz Weber |
Lagt på d. 16-01-2015 15:59
|
Senior OL RR (tidligere) Senior OL ITT Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 717 Tilmeldt: 16.01.15 |
Ok, mange tak for svarene |
|
|
Mikkel Andersen |
Lagt på d. 13-02-2015 06:13
|
Veteran Member Antal indlæg: 951 Tilmeldt: 02.01.14 |
Der sker automatisk
Passed away!
|
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 13-02-2015 09:12
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Nå, det er da noget nyt.. Jeg startede inde midt i sæsonen Men det er jo også mange sæsoner siden.
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 13-02-2015 09:23
|
Daniel Samfinata skrev: Nå, det er da noget nyt.. Jeg startede inde midt i sæsonen Men det er jo også mange sæsoner siden. Det kommer an på tidspunktet for tilmeldingen MANAGER |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 13-02-2015 09:26
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Jeg nåede vidst lige U23 Touren det år, men Touren var ovre, er jeg ret sikker på
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Theodor Klemmenson |
Lagt på d. 17-10-2015 17:11
|
Fusioneer Antal indlæg: 1114 Tilmeldt: 26.03.15 |
Off CC: Tror måske jeg har læst det et sted, men nu kan jeg i hvert fald ikke finde det. Hvilken udgave af PCM simuleres løbene i?
Theo aka Klemme 36-årig norsk klasse(ment)-rytter Aegon - Philips Pro Cycling Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving. |
|
|
Mikkel Andersen |
Lagt på d. 17-10-2015 17:30
|
Veteran Member Antal indlæg: 951 Tilmeldt: 02.01.14 |
Det er i PCM 2011
Passed away!
|
|
|
Theodor Klemmenson |
Lagt på d. 17-10-2015 17:36
|
Fusioneer Antal indlæg: 1114 Tilmeldt: 26.03.15 |
Mange tak, Mikkel .
Theo aka Klemme 36-årig norsk klasse(ment)-rytter Aegon - Philips Pro Cycling Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving. |
|
|
Hayden Vaillenos |
Lagt på d. 09-12-2015 07:48
|
Newbie Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 09.12.15 |
How do I start, I look forward to it a lot (btw I don't speak Danish only English but I use translator tool) |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 09-12-2015 08:33
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Hayden Vaillenos skrev: How do I start, I look forward to it a lot (btw I don't speak Danish only English but I use translator tool) Language might be a problem. But here: http://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=1133 Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 09-12-2015 10:46
|
Hayden Vaillenos skrev: How do I start, I look forward to it a lot (btw I don't speak Danish only English but I use translator tool) Otherwise, you can allways ask in this thread. I personaly think its quite nice, that you try even though you dont speak the language. Maybe the crew should see if someone would translate the page? welcome MANAGER |
|
|
Max Akseltryk |
Lagt på d. 22-02-2016 09:03
|
Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 2134 Tilmeldt: 12.02.16 |
Yes, her kommer lige et par nybegynderspørgsmål. Det drejer sig ikke så meget om cykling, det er mere det her forum-halløj som går over min cykel-forstand. Hvordan bliver man medlem af brugergrupper? F.eks. "Rytter på Aegon-Philips"? Jeg kan ikke finde en "anmod om medlemsskab af denne gruppe"-knap eller lign. Er det medlemskabet af den brugergruppe der gør at jeg får hold-logoet på min signatur her til venstre? Hvis ikke, hvordan opdaterer jeg så info i den boks? (Altså ikke signaturen herunder, men 'mig' under billedet til venstre) <-- Dér. Og, nu jeg har jer: Findes der en løbsplan for U23-løbene? Hvad og hvornår er næste løb efter sprinters paradise, som netop er kørt? Og resten? På forhånd tak! /Max. |
|
|
Zacha |
Lagt på d. 22-02-2016 09:14
|
Fusioneer Antal indlæg: 1183 Tilmeldt: 26.05.11 |
Max Akseltryk skrev: Yes, her kommer lige et par nybegynderspørgsmål. Det drejer sig ikke så meget om cykling, det er mere det her forum-halløj som går over min cykel-forstand. Hvordan bliver man medlem af brugergrupper? F.eks. "Rytter på Aegon-Philips"? Jeg kan ikke finde en "anmod om medlemsskab af denne gruppe"-knap eller lign. Er det medlemskabet af den brugergruppe der gør at jeg får hold-logoet på min signatur her til venstre? Hvis ikke, hvordan opdaterer jeg så info i den boks? (Altså ikke signaturen herunder, men 'mig' under billedet til venstre) <-- Dér. Og, nu jeg har jer: Findes der en løbsplan for U23-løbene? Hvad og hvornår er næste løb efter sprinters paradise, som netop er kørt? Og resten? På forhånd tak! /Max. Hej Max Det er din manager der går ind og tilmelder dig til gruppen - så du kan smide en besked til ham, så han husker det. U23 løbene bliver kørt ad-hoc, når "Konge Bane cykling" når de har tid - så de sætter ikke en egentlig kalender for afviklingen. - CC Admin - |
|
Spring til debat: |