Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Velkommen
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 17-06-2015 13:17
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Velkommen til Joel. Spændende med et nyt ansigt til vores bakkesetup, så er Ilario nok oppe i skyerne. Han har været lidt efter setup'et, men nu lysner det (selvom han har vundet LBL...) ![]() ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 18-06-2015 12:20
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Foruen Joel har vi også i dag skrevet under med Teit Christensen fra Ridley, takket være Daniel Brown som har stået for forhandlingen. Jeg glæder mig til at byde ham velkommen. Ligesom jeg glæder mig til at præsentere Joel for offentligheden. De vil begge blive præsenteret i morgen. Teit er forresten en bjergrytter som fylder 26 næste år. Så nu har vi ikke bare én bjerg-Christensen i truppen nej, du er ikke alene længere Malte! Teit er på vej og jeg ser frem til et godt samarbejde med ham. Han støder til holdet efter sæsonen. Sportsdirektør ![]() |
|
|
Malte Christensen |
Lagt på d. 18-06-2015 12:39
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 833 Tilmeldt: 28.01.15 |
Meget spændende tilføjelse. Var ellers glad for at være eneste bjerg-Christensen, men mon ikke vi kan dele den ærefulde titel ![]() Malte Christensen, Danmark, bjergrytter, 32 år
s. 25-nu: Aegon - Phillips Pro Cycling (kaptajn/fri) s. 23-24: Commerzbank-Opel Cycling (kaptajn/fri) S. 18-22: Team Vodafone - Sportful (hjælperytter) |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 23-07-2015 19:43
|
Så skifter vi. Nye er kommet. Gamle er gået. Vi må sige farvel til Francois, Alberto og Andrej. Ikke mange, og selvom alle tre ryttere er virkelig stærke, så er vi kommet godt ud af transfervinduet. De ryttere vi nu skal byde velkommen er: Josh Crowell Alvaro Santos Teit Christiansen Thomas Lemieux Joel Ernamo (som vi har haft i klubhuset i et stykke tid) Vi kan helt sikkert få en go sæson med dette hold. Byd de nye drenge velkommen. Vi er 20 til næste sæson, og er på jagt efter en ny ung rytter. Vi må på et godt resultat på den front inden længe. Sportsdirektør ![]() |
|
|
Josh Crowell |
Lagt på d. 23-07-2015 20:20
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 254 Tilmeldt: 04.04.13 |
Mange tak for velkomsten. Også til alle gutterne, der har kommenteret på pressemødet ![]() Ser frem til samarbejdet. - Navn: Josh Crowell - Alder: 33 år (Sæson 25) - Nationalitet: Canada - Hold: Aegon-Philips - Bopæl: Alaska, USA - Blog: The True North |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 23-07-2015 20:33
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Velkommen til Josh! Det bliver spænnende at køre med dig! Jeg håber vi kan få til et godt samarbejde hvor vi kan hjælpe hinanden til at nå vorres mål!
Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Teit Christiansen |
Lagt på d. 23-07-2015 22:15
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 116 Tilmeldt: 04.12.13 |
Hej alle sammen. jeg hedder Christiansen, så du er stadig en ener Malthe ![]() |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 24-07-2015 09:36
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Velkommen til, Teit ![]() Håber at vi får gode tider sammen ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 20-08-2015 14:15
|
Ny rytter.. Marten Leukes.. Velkommen til! Byd ham velkommen Han erstatter auktionsrytter Luca Alonso. Også Lucas program. Sportsdirektør ![]() |
|
|
Alvaro Santos |
Lagt på d. 20-08-2015 15:11
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1452 Tilmeldt: 18.02.15 |
Velkommen til Marten :-D
Navn: Alvaro Santos Nationalitet: Brasilien Manager: Gazprom Pro Team |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 20-08-2015 15:16
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Velkommen til, spænnende med nye kræfter på holdet! |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 20-08-2015 16:12
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Velkommen Marten! Hvis du vil læse mere om vores hold kan jeg anbefale: http://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_id=12692&pid=130261#post_...ost_130261 ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 20-08-2015 16:53
|
Hurra, nu er der en som jeg kan tale vafler med ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 20-08-2015 21:17
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Antal indlæg: 373 Tilmeldt: 28.05.14 |
Velkommen til holdet, bliver spændende at køre med dig.
Vinder af U23 OL RR
Vinder af TDF 21 etape - S.19 (Champs elysees) |
|
|
Marten Morin |
Lagt på d. 23-08-2015 16:09
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 10 Tilmeldt: 21.07.15 |
Mange tak alle sammen
- Alder: 23 (S25)
- Nationalitet: Belgien ![]() - Ryttertype: Brosten - Hold: |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 14-03-2016 10:18
|
Endnu en ny sæson står for døren - og selvom vi endnu ikke er helt færdige, har jeg tilmeldt de nye ryttere vores klubhus. Derfor skal der lyde stort velkommen til alle de nye ansigter: Steve Bruges Edwin Avilia Zian Chang Gando Gbana Zinno Skibby Frederik Simonsen Rex Anderson Sam Moses BYD dem hjertelig velkommen - og også velkommen fra mig. Det bliver fedt at få lov til at arbejde sammen med jer alle sammen. Den nye sæson kan meget vel gå hen og blive en af de fedeste i holdets historie. Sportsdirektør ![]() |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 14-03-2016 10:53
|
![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Velkommen til skal der også lyde her fra. Jeg glæder mig til at arbejde med jer alle, og forhåbentligt bliver det en sæson med en masse sejre og opture.
Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 14-03-2016 11:12
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 322 Tilmeldt: 19.05.15 |
Velkommen! ![]() Navnet: Joel Ernamo
Alder: 35 Nationalitet: Finland Hold: Aegon Phillips Pro Cycling Ryttertype: Bakkerytter Rolle: Hjælperytter Motto: Jeg dominerer, du ser på. Tidligere Verdensmester Tidligere U-23 OL vinder Tidligere U-23 verdensmester |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 14-03-2016 11:21
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Mange tak for volkomsten, jeg ser frem til at køre med jer i næste sæson. ![]() Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 14-03-2016 12:04
|
Velkommen ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
Spring til debat: |