Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Doping?
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 16-02-2012 18:56
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Jeg går ud fra i bare kører løb. Altså ikke karrierre. Så derfor undrer det mig, at i kan ændre på formen, i DB'en.
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 16-02-2012 18:57
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
CC bruger da PCM 09 ikk? Så Hannes må være stoppet med at eksistere efter 09.
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 18:58
|
Fusioneer Antal indlæg: 2657 Tilmeldt: 25.05.11 |
Daniel Samfinata skrev: Jeg går ud fra i bare kører løb. Altså ikke karrierre. Så derfor undrer det mig, at i kan ændre på formen, i DB'en. Vi ændrer i hvert save game da det jo ikke nødvendigvis er de samme som skal have doping i hvert løb. Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 16-02-2012 19:04
|
Senior Member Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hannes var til og med s09
Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 20:11
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
PCM 09 var the shit.
Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 16-02-2012 20:11
|
Det ved jeg ikke. Har kun spillet 08 og 11.
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 20:12
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg kan huske jeg var med til Skandinavisk mesterskab i 08. Det var også en fed årgang.
Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 16-02-2012 21:18
|
Ritchie Van Damme skrev: Daniel Samfinata skrev: Jeg går ud fra i bare kører løb. Altså ikke karrierre. Så derfor undrer det mig, at i kan ændre på formen, i DB'en. Vi ændrer i hvert save game da det jo ikke nødvendigvis er de samme som skal have doping i hvert løb. Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 16-02-2012 21:20
|
Fusioneer Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Som der tidligere er skrevet spiller de ikke karriere. - Men etapeløb
Redigeret af Ritchie Van Damme d. 16-02-2012 22:07 Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 21:20
|
Nej det mindes jeg ikke der er blevet sagt EDIT: Denne henvendes til Daniel Samfinatas indlæg og ikke Bonegos. Redigeret af Ritchie Van Damme d. 16-02-2012 22:07 Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 16-02-2012 22:04
|
Ritchie Van Damme skrev: Samtlige løb er lavet som var det etapeløb. Det skal forstås på den måde, at vi har startlister til hvert af de løb som skal køres i CC. Navn: Sébastian Gené
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 16-02-2012 22:04
|
Hukommelsessvigt?
Navn: Sébastian Gené
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 16-02-2012 22:06
|
Det kan jo ske for alle
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 22:06
|
Der står jo netop at det ikke er karriere Kan se du tror jeg skrev til Bonegos indlæg, men den var rettet til Daniel Samfinatas indlæg. Valgte ikke at quote eftersom jeg ikke regnede med svar fra Bonego. Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 16-02-2012 23:41
|
Men hvordan kan i så give rytterne bedre form i endagsløb, som Klassika San Sebastian. Der laves ikke savegames til løb som disse.
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 16-02-2012 23:41
|
...Til løb som dette.
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 23:43
|
Selvfølgelig bliver der lavet savegames til disse, vi laver dem jo selv.. Udfra vores startlister laver vi savegamet - herefter åbner vi savegamet med hannes editor hvor vi kan ændre formpoint. Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 17-02-2012 00:01
|
Man kan da ikke lave sit eget savegame. Spillet laver ikke et savegagme, når man kun kører en etape, så det kan ikke passe. Ellers er der et eller andet jeg har misset, da jeg spillede PCM 09.
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 17-02-2012 00:02
|
Som sagt bliver de lavet som var de etapeløb, der bliver så kun valgt en enkelt etape når det så skal køres. Det kan sagtens lade sig gøre, vi har gjort det i snart 9 hele sæsoner Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 17-02-2012 00:08
|
Se, nu giver det mere mening. Så i smidder dem ind, som første etape, sammen med andre løb, som intet har med det at gøre? Det er da også en smart idé!
|
Spring til debat: |