Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Doping, doping kontrol og andet der nu er i replik boksen
|
|
Auqui Amaru Tupac Long |
Lagt på d. 07-01-2021 21:38
|
Fusioneer Antal indlæg: 1382 Tilmeldt: 29.10.17 |
Nej, det er nemlig lige det. Fordi ellers var jeg klar på at købe din konklusion om, at det kun kunne være sket, hvis der i sandhed var en, der havde snydt. I stedet lever jeg i (lykkelig?) uvished om hvorvidt nogen var dopet eller ej. Som OFF CC bruger tænker jeg nok den er 50/50, og det gør tingene lidt spændende
- Gik på pension som cykelrytter som 35-årig efter s38 - - Malaysia/Peru - Ryttertype: Etapeløb/Fighter/Bjerg - "Et produkt af den malaysiske talentudvikling" Læs mere om den malaysiske satsning på talentudvikling. Er du et uopdaget eller etableret talent med malaysiske rødder? Kontakt da mig, som vil stille dig videre til de rigtige mennesker. |
|
|
Anders Caroe |
Lagt på d. 07-01-2021 22:13
|
Senior OL ITT Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 812 Tilmeldt: 12.07.19 |
Ernesto Cirone skrev: Anders Caroe skrev: Jeg hævder ikke at falsk-positiv-procenten er 2 %. Det var dig der gjorde det, så den må du selv stå på mål for. Men ja, den er jo tydeligvis væsentligt lavere. Fordi falsk-positiv-procenten er meget lav, så vil der nogle gange være nogle outliers, som gør at den måske stiger voldsomt procentvist. Det er et helt normalt fænomen. Det ville i min bog straks være mere bekymrende hvis man normalt havde 20 falske positive og det så lige pludselig steg til 60... Og vi ved ikke hvad der ligger til grund for at der er så mange positive. Er det en ny testprocedure? Er der sket en fejl i produktion af testudstyr? Er der tale om en menneskelig fejl? I could go on... Men jo lavere falsk positiv procent du arbejder med desto mere usandsynligt er det med positive A prøver - og hvis man ser 3 af dem i løb, så er det nok ikke tilfældigt. Det er ikke umuligt, men det er tæt på. Det er korrekt. Men altså 3 er jo ret lavt tal (absolut set) og derfor skal man nok ikke drage for meget statistik ind i det. Og desuden er der jo ikke afleveret 3 positive prøver i ét løb som I siger. |
|
|
Pieter van Vleuten |
Lagt på d. 07-01-2021 22:57
|
Veteran Member Antal indlæg: 865 Tilmeldt: 20.07.17 |
Auqui Amaru Tupac Long skrev: Nej, det er nemlig lige det. Fordi ellers var jeg klar på at købe din konklusion om, at det kun kunne være sket, hvis der i sandhed var en, der havde snydt. I stedet lever jeg i (lykkelig?) uvished om hvorvidt nogen var dopet eller ej. Som OFF CC bruger tænker jeg nok den er 50/50, og det gør tingene lidt spændende Så mit bud off cc på må næsten være at der var en som et gået igennem dopet både a og b prøven samt 1 måske 2 som er falsk positive. I sær hvis vi kigger på de tal Cirone regner på. Men igen, så er det også fedt at vi ikke alle ved alt så der stadig kommer en spænding omkring det. |
|
|
Dario Colombo |
Lagt på d. 08-01-2021 09:36
|
Senior Member Antal indlæg: 261 Tilmeldt: 10.02.14 |
Anders Caroe skrev: ...og hvis nogen er så dumme at de vælger at dope sig, så håber jeg da virkelig ikke at de også er så dumme at dope sig til fucking Mallorca og Qatar. (Ja, jeg er godt klar over at doktor både tilbyder doping til både hele sæsonen og til specifikke lø. Jeg mener at der er 14 (måske 30) før og efter dopingen skal have effekt, hvor man kan testes positiv, som led af en indfasning og udfasning. Dertil er det naturligvis muligt at gå gennem samtlige test, med en negativ prøve, selvom man har taget doping. Dette gælder også interne test. Dario Colombo Schweiz Pensioneret cykelrytter Sejre - Top 3 - Top 10 - Total 27 - 77 - 231 - 335 |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 08-01-2021 09:55
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Tror ikke man kan sige med sikkerhed at 1,2 eller 3 af de prøver var dopede. Men hvilke tanker man selv gør sig og tror er jo bare en super fed in Cc ting. Det jeg argumentere for at ingen af os kan sige noget med sikkerhed
MANAGER |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |