Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Udviklingssystemet sæson 12
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 30-10-2012 10:54
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
Så må du vel bare lægge nogen flere til? Og hvis du har sendt dem ind, kan du godt sende en rettelse. |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 30-10-2012 11:06
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
Mikkel Guldbjerg skrev: Måske har jeg lavet en fejl, men når jeg fylder mine stats ud år for år, har jeg efter det nye system ikke givet mig selv nok point i alt. Skal jeg bare lægge differencen til næste sæson? (Med frygt for at afsløre for meget siger det excel-ark jeg hentede herfra, at jeg har givet mig selv 124 point som 23-årig, men at jeg har 144 til rådighed. Dette kan slettes, hvis det er for afslørende ) Brostensrytterne har fået 23 ekstra stats fra næste sæson, så umiddelbart skal du bare udfylde med de ekstra stats til næste sæson. Deruodver har du som 24 årig haft mulighed for 4 ekstra stats takket være din træner, såfremt du har haft en træner alle 4 sæsoner. |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 30-10-2012 11:40
|
Fusioneer Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
gælder de træner stats point man har haft også som 26 årig?
|
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 30-10-2012 11:42
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
De ekstra stats din træner har givet beholder du i resten af din karriere. |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 30-10-2012 11:53
|
Fusioneer Antal indlæg: 1749 Tilmeldt: 09.01.12 |
Hvorfor har brostensrytteren egentligt det? Ja, de skal køre på både flad og bakker, men er 20 ikke lidt overdrevet? Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
Er du et uopdaget talent med relation til Malaysia? Kontakt mig! |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 30-10-2012 14:29
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
De behøves ikke at kunne køre på bakker?
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Michiel de Vaan |
Lagt på d. 30-10-2012 15:01
|
Member Antal indlæg: 171 Tilmeldt: 31.01.12 |
Der findes jo mange andre evner end blot flad/bakker, som vi skal være gode til, og er ret sikker på, at det er dem som udvikling har taget højde for med de nye evneændringer. Jeg fandt det i hvert fald en smule svært, at sætte mine stats som brostensrytter, før de nye evneændringer, da der har været et relativt lavt antal point til at fordele på relativt mange evner. Facts - Navn: Michiel de Vaan - Alder: 35 år (s.23) - Hold: Jysk-Allianz Racing - Ryttertype: Brostensrytter - Nationalitet: Holland |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 30-10-2012 15:15
|
Michiel de Vaan skrev: Der findes jo mange andre evner end blot flad/bakker, som vi skal være gode til, og er ret sikker på, at det er dem som udvikling har taget højde for med de nye evneændringer. Jeg fandt det i hvert fald en smule svært, at sætte mine stats som brostensrytter, før de nye evneændringer, da der har været et relativt lavt antal point til at fordele på relativt mange evner. Nå ja, det har jeg ikke taget højde for.. Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 30-10-2012 19:48
|
Daimon og Fang har snakket om det, og mange har givet deres bud på, hvorfor, men nu vil jeg lige høre, hvorfor de 5 omrokeringspoint er fjernet fra en fra crewet. Altså nogle mener det med at de er til for at man skal vælge sit hold med omhu, så man ikke smutter hen på et hold med brostenstræneren, og så bare rykker brostenspointet som 24 årig. Men jeg mener også, at muligheden for at omrokere bare få af sine stats. Man skal jo lige igang med spillet og derfor har man jo ikke forstand på, hvor man skal stille sine stats henne. Nogle mener så at det ikke har indflydelse, og at man så bare ændrer det når man er 31 årig, men når der er 4-5 andre af samme årgang, som en selv og samme ryttertype, så kommer man til at stå i skyggen af dem til man er 31, og så kan rykke rundt på pointene. Det er alligevel lang tid at stå i skyggen af andre ryttere. Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
|
|
Fabian Pinot |
Lagt på d. 30-10-2012 19:53
|
Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 831 Tilmeldt: 02.08.12 |
Shing Long skrev: Daimon og Fang har snakket om det, og mange har givet deres bud på, hvorfor, men nu vil jeg lige høre, hvorfor de 5 omrokeringspoint er fjernet fra en fra crewet. Altså nogle mener det med at de er til for at man skal vælge sit hold med omhu, så man ikke smutter hen på et hold med brostenstræneren, og så bare rykker brostenspointet som 24 årig. Men jeg mener også, at muligheden for at omrokere bare få af sine stats. Man skal jo lige igang med spillet og derfor har man jo ikke forstand på, hvor man skal stille sine stats henne. Nogle mener så at det ikke har indflydelse, og at man så bare ændrer det når man er 31 årig, men når der er 4-5 andre af samme årgang, som en selv og samme ryttertype, så kommer man til at stå i skyggen af dem til man er 31, og så kan rykke rundt på pointene. Det er alligevel lang tid at stå i skyggen af andre ryttere. Agree. KÆMPE fan af: James Johnson, Michael Simonsen, Jens Hardi og Peiter Jan Huntelaar! |
|
|
Michael Simonsen |
Lagt på d. 30-10-2012 20:00
|
Veteran Member Antal indlæg: 553 Tilmeldt: 08.07.12 |
Fabian Pinot skrev: Shing Long skrev: Daimon og Fang har snakket om det, og mange har givet deres bud på, hvorfor, men nu vil jeg lige høre, hvorfor de 5 omrokeringspoint er fjernet fra en fra crewet. Altså nogle mener det med at de er til for at man skal vælge sit hold med omhu, så man ikke smutter hen på et hold med brostenstræneren, og så bare rykker brostenspointet som 24 årig. Men jeg mener også, at muligheden for at omrokere bare få af sine stats. Man skal jo lige igang med spillet og derfor har man jo ikke forstand på, hvor man skal stille sine stats henne. Nogle mener så at det ikke har indflydelse, og at man så bare ændrer det når man er 31 årig, men når der er 4-5 andre af samme årgang, som en selv og samme ryttertype, så kommer man til at stå i skyggen af dem til man er 31, og så kan rykke rundt på pointene. Det er alligevel lang tid at stå i skyggen af andre ryttere. Agree. Enig NATIONALITET - Sverige ALDER - 24 år (S.14) BOPÆL - Huy RYTTERTYPE - Bakkerytter HOLD - Bettini-Pinarello Pro Cycling BLOG - Simonsen's kamp Sejre - 0 Top 3 - 1 Top 10 - 0 |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 04-11-2012 15:56
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Skal lige høre noget bare for at være 120% sikker. I år (S11) havde jeg 1 stat over kommende max (S12) i en evne. Må jeg godt have 1 stat over selvom det ikke skyldes træneren?
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Jose Lopez |
Lagt på d. 04-11-2012 16:08
|
Senior Member Antal indlæg: 263 Tilmeldt: 24.08.12 |
Nej, så skal du flytte den stats som ellers ville komme over maks. Hvis ikke det er et træner stats.
Fakta Navn: Jose Lopez Alder: 38 Land: Portugal Job: Arbejdsløs |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 04-11-2012 16:09
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Tak.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Leroi Jaune |
Lagt på d. 04-11-2012 19:13
|
Senior Member Antal indlæg: 442 Tilmeldt: 23.06.11 |
Tak for det svar havde selv samme spørgsmål men regnede også med at vi bare skulle flytte points.
Leroi Jaune, 38 år - Vive la France
Type de Cycliste: Etapeløbsrytter/Fighter Résident: Grenoble, Frankrig Équipe: Commerzbank-Opel Cycling Objectif: klassementsejre/Udbrud |
|
|
Mads Marboe |
Lagt på d. 05-11-2012 15:01
|
Member Antal indlæg: 79 Tilmeldt: 28.08.11 |
Hvornår er det, at de skal være indsendt inden?
Navn: Mads Bye Marboe
Nationalitet: Danmark Alder: 34 Ryttertype: Etapeløb Hold: ANZ-DeLight Racing Team Bopæl: Brighton, England |
|
|
Fabian Pinot |
Lagt på d. 05-11-2012 15:02
|
Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 831 Tilmeldt: 02.08.12 |
Næste sæson.
KÆMPE fan af: James Johnson, Michael Simonsen, Jens Hardi og Peiter Jan Huntelaar! |
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 05-11-2012 15:03
|
Fusioneer Antal indlæg: 2657 Tilmeldt: 25.05.11 |
Men send dem for guds skyld så hurtigt som muligt
Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 05-11-2012 15:06
|
Veteran Member Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Skal jeg sende ind 2 gange(en gang for at blive oprettet og derefter med stats til næste år) for jeg ved hvor jeg skal køre næste år hvor jeg er 21?
Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 05-11-2012 15:07
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Du skal i hvert flad huske dine stats...
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
Spring til debat: |