Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Pauls Hyggelige Hus (Hyggetråden)
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 13-04-2013 17:44
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Frederik Heeg skrev: Paul McCollan skrev: JA, chris.. hvis du skal med så kunne jeg sgu lige så godt køre alene. Du kommer jo bare til at sidde klistret i mit baghjulet indtil du slipper! Heeg, brosten er sgu fandens vigtigt, og du har bare at få trænet det med mig her op til tour, eller i hvert fald til vinter, så du er klar til næste sæsons strabadser. Nu må vi se. Hvis jeg tager et smut til Europa kommer jeg nok forbi. Her i Indien er der ingen brosten. ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 13-04-2013 17:55
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Emil Joergensen skrev: Frederik Heeg skrev: Paul McCollan skrev: JA, chris.. hvis du skal med så kunne jeg sgu lige så godt køre alene. Du kommer jo bare til at sidde klistret i mit baghjulet indtil du slipper! Heeg, brosten er sgu fandens vigtigt, og du har bare at få trænet det med mig her op til tour, eller i hvert fald til vinter, så du er klar til næste sæsons strabadser. Nu må vi se. Hvis jeg tager et smut til Europa kommer jeg nok forbi. Her i Indien er der ingen brosten. Bare og bare. Det med at vinde Paris-Roubaix overlader jeg til Paul. Han har fortjent at vinde det løb mere end mig. Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 14-04-2013 14:35
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hvem er Jeppe K? Er det noget som jeg ikke følger med i? Heeg - for at jeg nogensinde skal vinde Paris Roubaix, er det altså livsnødvendigt at du får forbedret dig! |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 14-04-2013 18:25
|
Paul McCollan skrev: Hvem er Jeppe K? Er det noget som jeg ikke følger med i? Heeg - for at jeg nogensinde skal vinde Paris Roubaix, er det altså livsnødvendigt at du får forbedret dig! Jaja, selvfølgelig. Jeg vil nu heller ikke sige at jeg er dårlig. Har aldrig rigtig trænet det, men det er nok bare et medfødt talent, som jeg ikke har dyrket. Når jeg kører de løb ser jeg bare folk falder fra og lider, mens jeg selv sidder og tænker på kvinder. Men jeg skal nok sørge for at holde det ved lige, så du kan vinde en dag. ![]() Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 15-04-2013 14:21
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Emil Joergensen skrev: Frederik Heeg skrev: Paul McCollan skrev: JA, chris.. hvis du skal med så kunne jeg sgu lige så godt køre alene. Du kommer jo bare til at sidde klistret i mit baghjulet indtil du slipper! Heeg, brosten er sgu fandens vigtigt, og du har bare at få trænet det med mig her op til tour, eller i hvert fald til vinter, så du er klar til næste sæsons strabadser. Nu må vi se. Hvis jeg tager et smut til Europa kommer jeg nok forbi. Her i Indien er der ingen brosten. Det der med en anden pave går ikke! Det ser Vatikanet ikke på med milde øjne.. det prøvede de i Frankrig en gang.. det var IKKE smart! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 18-04-2013 11:55
|
Ja.. håber i kan levere noget inden det for alvor tager til med sejre til os ældre i Tour!
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 21-04-2013 17:11
|
Chris..?? Hvornår skal vi møde op til Tour de France holdpræsentationen og pressemøde! Glæder mig for sygt, min ven.
|
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 21-04-2013 17:13
|
Paul McCollan skrev: Chris..?? Hvornår skal vi møde op til Tour de France holdpræsentationen og pressemøde! Glæder mig for sygt, min ven. Samme her! Det er altid en fornøjelse at stille op til selveste Tour de France, så jeg er sgu også spændt. Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 21-04-2013 17:17
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Puha ![]() Det bliver mærkeligt ikke at køre selveste Touren for første gang i flere år. Men man må vige for holdet. Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 21-04-2013 17:32
|
Steve Bruges skrev: Emil Joergensen skrev: Frederik Heeg skrev: Paul McCollan skrev: JA, chris.. hvis du skal med så kunne jeg sgu lige så godt køre alene. Du kommer jo bare til at sidde klistret i mit baghjulet indtil du slipper! Heeg, brosten er sgu fandens vigtigt, og du har bare at få trænet det med mig her op til tour, eller i hvert fald til vinter, så du er klar til næste sæsons strabadser. Nu må vi se. Hvis jeg tager et smut til Europa kommer jeg nok forbi. Her i Indien er der ingen brosten. Det der med en anden pave går ikke! Det ser Vatikanet ikke på med milde øjne.. det prøvede de i Frankrig en gang.. det var IKKE smart! ![]() ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 06-05-2013 10:46
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hehe drenge. Har stadig en fri plads, hvem synes i jeg skal hente? xD
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 06-05-2013 11:05
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
En rytter der kan køre i bakker og på brosten! En yngre Paul McCollan - bare uden epo'en! ![]() Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 06-05-2013 11:10
|
Rik willems er desvære for dyr ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-05-2013 17:25
|
Hva med ham Michiel de Vaan... han ser god ud - lad ham vide at vi ALLE vil have ham ![]() |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 06-05-2013 17:26
|
Nicolai Clausen?
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-05-2013 17:46
|
Hvem fanden er han...........
|
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 06-05-2013 17:48
|
22årig BROSTENSrytter fra BPPC...
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-05-2013 18:00
|
Så er det derfor - havde lidt ældre brostensryttere i tankerne, så vi virkelig fik et stærkt hold. Ikke fordi i andre brostensryttere ikke er vigtige, men vi har brug for et VIRKELIG slagkraftigt brostenshold. Milivic - bare rolig - du er en stjerne! |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 06-05-2013 18:08
|
23år er da fint, så han han 26-27 årig superhjælper når du er 29-30år og på toppen..
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 06-05-2013 22:02
|
Hvordan tror i det vil gå i PDR og Eneco efter vores triumf i San Sebastian?
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
Spring til debat: |