Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
CC Wiki
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 29-01-2016 09:59
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Super nice Maxime, men vi kører altså på BH cykler på Aegon
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 29-01-2016 10:04
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Og Dzilze er russer og Helev dansker
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Theodor Klemmenson |
Lagt på d. 29-01-2016 10:34
|
Fusioneer Antal indlæg: 1114 Tilmeldt: 26.03.15 |
Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter Theo aka Klemme 36-årig norsk klasse(ment)-rytter Aegon - Philips Pro Cycling Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving. |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 11:03
|
Senior Member Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Hehe, det er problemet, når man copy-paster Hermed rettet. "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 17:29
|
Jeg kom til at formulere det forkert før... Hvis I gerne vil have en wiki-side, så bare skriv i dette tråd eller skriv en PB. Men husk at jeg kun har været på CC i næsten et år - I kan skrive jeres karriere, så jeg har noget at tygge på. "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Alexander Syfong |
Lagt på d. 29-01-2016 17:38
|
Veteran Member Antal indlæg: 794 Tilmeldt: 14.06.15 |
Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter Og julien baker er fra storbritanien Gammel, men ikke glemt
Hold gennem tiderne xSæson 19: Peugeot Sæson 20-Aegon lukker eller jeg går på pension: Aegon Phillips Han står helt stille. Han står stille som et tysk træ i Harzen |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 17:58
|
Alexander Syfong skrev: Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter Og julien baker er fra storbritanien Fixet! Så burde der ikke være nogle fejl...i Aegon-holdet "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Theodor Klemmenson |
Lagt på d. 29-01-2016 18:07
|
Fusioneer Antal indlæg: 1114 Tilmeldt: 26.03.15 |
Maxime Alessi skrev: Alexander Syfong skrev: Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter Og julien baker er fra storbritanien Fixet! Så burde der ikke være nogle fejl...i Aegon-holdet Det smukt . Aegon = det perfektionistiske hold. Theo aka Klemme 36-årig norsk klasse(ment)-rytter Aegon - Philips Pro Cycling Life is like riding a bicycle. In order to keep your balance, you must keep moving. |
|
|
Alexander Syfong |
Lagt på d. 29-01-2016 21:11
|
Theodor Klemmenson skrev: Maxime Alessi skrev: Alexander Syfong skrev: Theodor Klemmenson skrev: Nu hvor vi er I gang, så vil jeg også mene Helev er Fighter og Cote er Brostensrytter Og julien baker er fra storbritanien Fixet! Så burde der ikke være nogle fejl...i Aegon-holdet Det smukt . Aegon = det perfektionistiske hold. Gammel, men ikke glemt
Hold gennem tiderne xSæson 19: Peugeot Sæson 20-Aegon lukker eller jeg går på pension: Aegon Phillips Han står helt stille. Han står stille som et tysk træ i Harzen |
|
|
Alexander Syfong |
Lagt på d. 29-01-2016 21:12
|
Ups, glemte at skrive det ind. Det der skulle stå, er at feline marzano er 21 og ikke 22
Gammel, men ikke glemt
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 21:50
|
Alexander Syfong skrev: Ups, glemte at skrive det ind. Det der skulle stå, er at feline marzano er 21 og ikke 22 Nu er det det perfekte hold "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 25-04-2016 21:25
|
Senior Member Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Maxime fik du lavet en om mig
Navn: HANS INGHAM
Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: Team Peugeot ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 26-04-2016 14:44
|
Jeg glemte det næsten, undskyld http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Hans_...ans_Ingham Jeg vil forhåbentlig snart opdatere holdene "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 26-04-2016 21:49
|
Senior Member Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Maxime Alessi skrev: Jeg glemte det næsten, undskyld http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Hans_...ans_Ingham Jeg vil forhåbentlig snart opdatere holdene Det sgu fair. Det er jo hvad der sker tak for hjælpen |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |