Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Hele etapen online?
|
|
Morten Tuborg |
Lagt på d. 13-04-2012 23:33
|
Member Antal indlæg: 170 Tilmeldt: 13.04.12 |
Ja ok. Kan man se de andres stats holder det selvfølgelig ikke. Troede jeg bare ikke at man kunne, har nemlig selv set et par gamle replays, hvor det netop irriterede mig at man ikke kunne se stats på rytter samt klassement m.m. Men kan da godt være at man kan få det frem ved at trykke på enb masse knapper |
|
|
Jesper Skaarup |
Lagt på d. 14-04-2012 00:48
|
Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 290 Tilmeldt: 23.06.11 |
hvad med at livestreame nogle etaper? sådan at man sender en etape klokken 15 hver dag under touren. Så kan forskellige aviser få lov at skrive og tage ss af etapen og lave flotte artikler? Så slipper crewet også for alt skrivearbejdet omkring hvert enkelt løb Navn: Jesper Skaarup
Alder: 33 (s19) Hold: Anz-DeLight Racing Team Ryttertype: Fighter | Klassisker | All-around Rolle: Togfører | Fri rytter | Kaptajn |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 14-04-2012 09:10
|
Senior Member Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Thomas Merckx skrev: Jesper Skaarup skrev: hvad med at livestreame nogle etaper? sådan at man sender en etape klokken 15 hver dag under touren. Så kan forskellige aviser få lov at skrive og tage ss af etapen og lave flotte artikler? Så slipper crewet også for alt skrivearbejdet omkring hvert enkelt løb S å kan jeg nu bedere lige den nuværende måde. Det eneste jeg syntes er der også skulle være video i f.eks. Paris - Roubaix og Liegé - Bastogne - Liegé og måske ogdå U-23 Touren. Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Shane ONeill |
Lagt på d. 16-04-2012 16:14
|
Member Antal indlæg: 125 Tilmeldt: 10.02.12 |
Patrick Smith skrev: Det ville selvfølgelig være meget nemmere, men det ødelægger noget af spillet, hvis man kan se ens stats. Man behøver da ikke kunne se ens stats - Man kan bare lade vær' med at trykke den der bar frem med stats Navn: Shane ONeill
Nationalitet: Irland Født: 5. August 1991 Ryttertype: Fighter Bopæl: Pau, Sydfrankrig Hold: Team ANZ-Delight Min blog http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=2368&pid=21732#post...post_21732 |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 16-04-2012 16:24
|
Fusioneer Antal indlæg: 1334 Tilmeldt: 12.03.12 |
Shane ONeill skrev: Patrick Smith skrev: Det ville selvfølgelig være meget nemmere, men det ødelægger noget af spillet, hvis man kan se ens stats. Man behøver da ikke kunne se ens stats - Man kan bare lade vær' med at trykke den der bar frem med stats www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 16-04-2012 18:08
|
Fusioneer Antal indlæg: 1749 Tilmeldt: 09.01.12 |
Man kan ikke se ens stats.-.- De streamer så det eneste de skal gøre er at vise etapen. Man kan lukke ned for boksen, hvor man ser statsene. Har i ikke spillet PCM før? Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
Er du et uopdaget talent med relation til Malaysia? Kontakt mig! |
|
|
Tavaris Blake |
Lagt på d. 16-04-2012 18:17
|
Senior Member Antal indlæg: 404 Tilmeldt: 19.01.12 |
Det er til idéen om at vi skal kunne hente replayen og selv afspille den. DER kan man se statsne.
Alder: 27
Hold: Team B&O-Hummel Ryttertype: Etapeløbsrytter Nationalitet: Waliser |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 16-04-2012 19:03
|
Hvis det ønskes, så kan jeg godt hjælpe til med det... Da jeg tidligere har rodet lidt med det, i skriver bare hvis det er!
www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 16-04-2012 19:04
|
Dog kræver det, at vi bruger en speciel hjemmeside, ellers så er jeg helt lost.
www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 16-04-2012 19:08
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Urmas Koomab skrev: Hvis det ønskes, så kan jeg godt hjælpe til med det... Da jeg tidligere har rodet lidt med det, i skriver bare hvis det er! Rodet lidt med det? Lol. Gør det næsten hver dag Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 16-04-2012 19:12
|
Jamen så meld dig dog!
|
|
Shing Long |
Lagt på d. 16-04-2012 21:14
|
Fusioneer Antal indlæg: 1749 Tilmeldt: 09.01.12 |
Tavaris Blake skrev: Det er til idéen om at vi skal kunne hente replayen og selv afspille den. DER kan man se statsne. Ahhhhh. Til det okay. Burde man så ikke bare kunne streame det 1 gang og så gemme det, så man kan se det når man har lyst? Ved selvfølgelig ikke om man kan, men det kunne da være fedt. Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.
Er du et uopdaget talent med relation til Malaysia? Kontakt mig! |
|
Spring til debat: |