Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Pauls Hyggelige Hus (Hyggetråden)
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 06-05-2013 22:07
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Vi vinder hele ****et! Derefter vinder jeg SR og Vueltaen! Spøg til side.. Tror en Top 5 i både PDR og Eneco er mulig for Frederik, måske en Top 3. ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 07-05-2013 20:48
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Regner selv med at køre top 5 i et af løbene, og så regner jeg med at Frederik minimum gør det samme. Alt andet vil være en skuffelse. Chris - prøv med ham Nicolai Clausen... han skulle eftersigende være fri. Sig til ham han kan komme her til Reggello, og få en god velkomst med irsk morgenbord og det hele. Så kan han da ikke sige nej ![]() |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 07-05-2013 20:59
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Tusind tak for nogle fede år, drenge. Jeg kan meddele, at jeg ikke bliver på holdet i næste sæson, og I må have held og lykke med jeres en-dags satsning.
Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 07-05-2013 21:55
|
Tjaa, kan kun sige det samme som Sebastian..
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 07-05-2013 22:27
|
Held og lykke. Kan fortælle alle at i ikke skal tage jer af det pis der er lukket ud af denne journalist. |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 07-05-2013 23:11
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Paul McCollan skrev: Held og lykke. Kan fortælle alle at i ikke skal tage jer af det pis der er lukket ud af denne journalist. ![]() Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 07-05-2013 23:54
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Hvis Jonas kører ligesom i Touren, så skal vi nok få masser af succes i PDR, det gik jo allerede strygende for ham på første etape, selvom os der skulle hjælpe ham blev fanget...
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 08-05-2013 07:18
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Ja, angående PDR og Eneco skal det nok gå. Jeg har haft et problem med at blive fanget bag styrt i begge løb, men jeg undgik det helt i Eneco sidste år hvor jeg kørte en samlet 4. plads hjem. Derudover vandt jeg også ungdomstrøjen. Så jeg satser på en top 5 i begge løb.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 16-05-2013 10:45
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
PDR er jo desvære ikke gået så godt igen.. men vi ser nu frem til Eneco, hvor Frederik igen er vores spydspids!! Kom så drenge
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 16-05-2013 11:00
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Selvfølgelig var det ikke ok... Jeg var jo ikke med.. ![]() ![]() Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 16-05-2013 14:01
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hehe Steve.. så vis os hvordan det gøres i eneco ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 16-05-2013 15:05
|
Så hold mig fremme, Steve ![]() Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 16-05-2013 15:24
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Frederik Heeg skrev: Så hold mig fremme, Steve ![]() Vi må se om du kan sidde med, når jeg smider dem op på den store klinge og stigningsprocenterne runder de 20.... Men hvis du holder mit hjul på bakkerne, Pauls på brostenene og kører en god enkeltstart, så er du i top5! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 16-05-2013 15:52
|
Hov, du kom lige til at sige forkert. Rettelse: top 3 ![]() Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 17-05-2013 11:25
|
Steve Bruges skrev: Frederik Heeg skrev: Så hold mig fremme, Steve ![]() Vi må se om du kan sidde med, når jeg smider dem op på den store klinge og stigningsprocenterne runder de 20.... Men hvis du holder mit hjul på bakkerne, Pauls på brostenene og kører en god enkeltstart, så er du i top5! Så er han sgu da en sikker vinder... en kombination af dig og mig og en god enkeltstart, - så kan det da ikke gå galt? |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-06-2013 12:10
|
Hva så drenge.. længe siden.. nu må i sgu lige komme forbi!! Jeg anbefaler jer alle, at melde jer til Prestige Tour, for jeres eget bedste! Vi har brug for at HELE HOLDET er i god form til næste sæson, og det vil vi hos MS Events hjælpe jer med, ved at køre et super godt arrangeret løb! Så meld jer til og trop op! Vi ses til løbet boys. |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 06-06-2013 17:20
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Det gør vi! Jeg er på!
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 16-06-2013 16:33
|
Tak for et god afslutning på firma-sæsonen ved at køre et fornuftigt hold-VM. Det gik sgu stærkt, og ærgerligt det ikke rakte til medaljer. Vores team var ungt, og 4/6 af os var U25. Alt i alt kan vi sgu være tilfredse! Jeg byder på en dyr italiensk vin (ja, min løn skal jo bruges til et eller andet) til jer alle når VM linjeløb er afsluttet. I er alle inviteret, også selvom i skulle skifte hold til næste sæson. Vi skal have sagt ordenligt farvel til hinanden, og få sagt tak for et godt år. Hvis i husker adressen, så er den her: Stadio Comunale di Reggello Via M. Guerri 2b Paul McCollan |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 16-06-2013 16:43
|
Skide godt Paul! Jeg kommer så jeg kan sige ordentligt farvel til jer alle sammen.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 16-06-2013 17:01
|
Jeg er på, det lyder fedt! Så kan jeg også lige få sagt farvel til alle(Eller næsten, Frederik er undtaget ![]() ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
Spring til debat: |