Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Pauls Hyggelige Hus (Hyggetråden)
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 17-06-2013 22:03
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg vil også kigge forbi og få sagt ordenligt farvel til jer alle
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 17-06-2013 22:27
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Det er godt, at i alle har lyst til at komme. Jeg regner egentlig med at i alle kommer, så der er bestilt massere af dyr rødvin, øl fra Irland og så en masse champagne, for jeg regner med at vi skal fejre Brugess VM-triumf! Glæder mig til at se jer, boys. Nu har i bare ikke at køre jer fuldstændig ud til VM, for der skal jo være lidt energi til en lang aften! |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 18-06-2013 23:57
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Skal nok kigge forbi, jeg skal ikke køre så, det går nok ![]() ![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 20-06-2013 22:27
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Tak for en utrolig hyggelig aften, farvel for denne gang gutter
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 20-06-2013 22:40
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
I lige måde Morten, det har været hyggeligt. Som Morten også siger, så siger jeg også farvel og tak for denne gang.
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 23-06-2013 23:11
|
Tak for en FED aften! Det har været et sjovt år i ICCU-regi, og vi har virkelig kæmpet alle sammen uden en etapeløbskpatajn. Det største højdepunkt må være Brugess sejr i GP Sebastian! Vi stiller op med følgende hold til MS Events Prestige Tour <!--Team Vodafone-Virgin--> <Team id="29"> <Cyclist id="1506" /><!--Morten Kollerup Konge--> <Cyclist id="1061" /><!--Emil Jørgensen--> <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> <Cyclist id="442" /><!--Bruce Dickinson--> <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> <Cyclist id="4124" /><!--Bob Robot25--> <Cyclist id="4125" /><!--Bob Robot26--> <Cyclist id="4126" /><!--Bob Robot27--> </Team> Som arrangørerne er i selvfølgelig mit favorithold. Håber i giver den gas drenge, og jeg følger jer fra sidelinjen! |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 24-06-2013 00:44
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Kom så gutter!
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 08-08-2013 23:21
|
Så nærmer sæsonen sig med hastige skridt, og jeg har i hvert fald fået trænet her på de italienske landeveje - i både godt og dårligt vejr! Hva er forventningerne til den kommende sæson?? Hvor mange sejre skal det dog blive til?? 10?? 100?? 200?? Jeg skyder på den sidste! |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 09-08-2013 09:27
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Paul McCollan skrev: Så nærmer sæsonen sig med hastige skridt, og jeg har i hvert fald fået trænet her på de italienske landeveje - i både godt og dårligt vejr! Hva er forventningerne til den kommende sæson?? Hvor mange sejre skal det dog blive til?? 10?? 100?? 200?? Jeg skyder på den sidste! Det er satme uambitiøst!!! 300 sejre MÅ være minimumskravet denne sæson!!! Ej, tror faktisk vi runder 15-20 sejre i år!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 09-08-2013 09:34
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Ej jeg tror og håber på omkring de 25! I Sidste sæson havde vi ifølge ranglisten 16, og det kan vi godt toppe i denne! Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 09-08-2013 15:25
|
Er planen ikke, at vi skal gå ind på førstepladsen for sejre?! Jeg tror ikke det er umuligt, at vi kan slå de 33 sejre, som ANZ leverede i den forragende sæson. Lad os gøre det, boys! |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 09-08-2013 15:57
|
Og med udvidelsen af løbskalenderen, så er der flere skud i bøssen!! Jeg regner med at levere minimum 7 sejre i år!! Der er kommet en 2-3 løb til, som minder meget om det løb jeg har patent på, nemlig GP San Sebastian! Så jeg regner med at vi gør de løb så hårde at sprinterne falder fra og jeg så kører med udbruddet hjem, for så at nappe den på stregen!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 09-08-2013 16:36
|
Vi har jo nogle gode kort til at tage sejre. Steve, Timothy, Paul, Jonas, Frederik og Indalecio f.eks. Gando kan også tage en ungdomstrøje i nogle løb ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 09-08-2013 21:04
|
Steve Bruges skrev: Og med udvidelsen af løbskalenderen, så er der flere skud i bøssen!! Jeg regner med at levere minimum 7 sejre i år!! Der er kommet en 2-3 løb til, som minder meget om det løb jeg har patent på, nemlig GP San Sebastian! Så jeg regner med at vi gør de løb så hårde at sprinterne falder fra og jeg så kører med udbruddet hjem, for så at nappe den på stregen!! Hvad med Paris - Tours.. Husker en hæderlig sejr i det løb for et par år siden.. Er det ikke noget der bør gentages!? Udvidelsen af kalenderen gør nok, at vi må sætte vores mål op.. 40 sejre! |
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 09-08-2013 21:45
|
![]() Admin ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 2946 Tilmeldt: 31.10.11 |
Jeg håber på det bedste for holdet, og skal selvfølgelig nok gøre mit. Vi har talent nok til at tage en del sejre ![]() |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 10-09-2013 20:54
|
Italia Stadio Comunale di Reggello Via M. Guerri 2b Paul McCollan I er alle sammen inviteret drenge. Det bliver umiddelbart efter Paris - Roubaix og Baskerlandet Rundt, hvor vi skal fejre vores sandsynlige succes. Derudover skal vi selvfølgelig planlægge hvordan Steve skal vinde The Treble. Medbring gerne noget god rødvin, for så sørger jeg for god mad og irsk øl. Vi ses! |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 11-09-2013 16:22
|
Såfremt jeg vinder et af Ardennerløbene, så inviterer jeg sgu hele banden til London efter sæsonen! Så skal vi satme fejre en stor sæson med manér! Og Timothy - jeg skal nok sørge for at der er et får på dit hotelværelse til dig, hvis du skulle blive ensom!! ![]() Vinder jeg to, ja, så kan det sgu være der skal tænkes lidt større! Tager jeg the treble, så kan jeg garantere at det bliver noget med en cykeltur tværs gennem London, uden en trævl på kroppen!!!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 12-09-2013 10:50
|
Drenge hvor er det flot med jeres resultater i u-23 løbene! Vi ligger som hold nr. 1 der, og mange af jer har leveret stabile topplaceringer så jeg er meget tilfreds! Og Steve nu skal du ikke ende i fængsel ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 12-09-2013 11:21
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Tak for rosen Chris - selvom jeg ikke er helt tilfreds. Og det lyder fantastisk drenge! Glæder mig til når vi har tæsket de andre og skal fejrer succesen! ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 14-09-2013 20:30
|
![]() Admin ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 2946 Tilmeldt: 31.10.11 |
Steve Bruges skrev: Og Timothy - jeg skal nok sørge for at der er et får på dit hotelværelse til dig, hvis du skulle blive ensom!! ![]() Tænkte nok den replik skulle komme en dag xD |
|
Spring til debat: |