Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Ny side, hvorfor?
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-09-2011 20:50
|
Fusioneer Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Tak for den hurtige response
Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 27-09-2011 15:47
|
Fusioneer Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Nemlig, det er hvad jeg tror Steve har gjort! Det er i hvert fald en god metode at skabe opmærksomhed omkring en. Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 27-09-2011 15:48
|
Fusioneer Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hvis du gerne vil have noget ud med din rytter, kan du jo prøve at skrive til Journalisten eller en anden i crewet. Ellers så skriver vi ikke noget, som træder folks ryttere over fødderne uden vi har fået lov Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 27-09-2011 15:49
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Det er meget forskelligt. Vi i crewet ser jo hele tiden på noget der kan skabe lidt aktivitet, så når vi har en idé vores journalist kan lave, så gør vi det.
-CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 27-09-2011 15:53
|
Atkinson skrev: Jaja, men kan man skrive til nogen i crewet, hvis man synes der er for lidt aktivetet, i ens egens cykelrytters liv? Altså oprindeligt skal rytterene selv forsøge at skabe noget omkring sig. Men vi har tidligere haft flere aviser som har lavet interviews med unge ryttere, disse aviser findes dog desværre ikke mere. Vi har kun CC News. -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 27-09-2011 15:58
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
Det vil jeg da mene! Dog tror jeg ikke at crewet(journalisterne) tager alt med som de bliver tilbudt. EDIT: Ellers har vi jo nogle freelancer journalister som du kunne kontakte. Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 27-09-2011 16:00
|
Man kan godt. Men som Ernamo også siger, så er det langt fra alt vi tager med. Ellers har vi som Ernamo også siger nogle freelance journaliser rundt omkring. Jskovc, Bendix og vidst også RexW kan kontaktes. -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 27-09-2011 16:07
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
I deres tråd
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Gene Van Der Vlag |
Lagt på d. 27-09-2011 16:07
|
Senior OL ITT 2 Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 660 Tilmeldt: 25.05.11 |
F.eks har jeg min freelance nyhedsblog. Den bruger jeg til at skrive ting på
Gene Van der Vlag - 31 år - Enkelstartsrytter Holland - - Bosat i Monaco Den flyvende hollænder!! |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 27-09-2011 18:31
|
Fusioneer Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
jeg gjorde sådan på den gamle side at jeg selv lavede en forside og skrev noget tekst til http://www.myupload.dk/showfile/6688952a0...52a0a0.jpg http://www.myupload.dk/showfile/r90077745f...745f26.jpg her er de to "forsider" jeg havde lavet Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 27-09-2011 19:13
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Zacha skrev: Kun VM og U23 VM. Det andet vil blive for omfattende.. Hvis vi skal afvikle 20 løb ekstra, vil sæsonen blive dobbelt så lang - og så bliver spillet for langsomt. Og du ville ikke have en chance alligevel mod kommende stjerner som Liam Grant og Steve Bruges. +1 (Y) Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 28-09-2011 18:07
|
Hm, det problem havde vi vidst ikke tænkt på. Vi ser lige på det og vender tilbage med et svar.
-CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 28-09-2011 18:22
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Balslev skrev: Hm, det problem havde vi vidst ikke tænkt på. Vi ser lige på det og vender tilbage med et svar. Det er sgu for sjovt. Det må jeg ærligt indrømme. Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 02-10-2011 21:20
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Imo kunne i gøre at første og andet indlæg i blogsektionen kunne redigeres. Hvis det kan lade sig gøre
Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 02-10-2011 21:29
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Nu er det jo ikke meningen at en blogs overskrift skal ændres hver gang man laver indlæg. I stedet kan man lave en overskrift i de indlæg man laver for at differentiere fra de tidligere blogindlæg, det er der flere andre der gør. IMO er det f.eks "Eduardo Sanchez´s blog" som overskrift til selve bloggen og så er det meningen at man laver forskellige overskrifter til hvert indlæg. Vi kan pt. ikke bestemme hvilke tråde der kan redigeres. Det er enten ingen eller alle pt. CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 02-10-2011 21:32
|
Senior Member Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg tænker ikke så meget på blogssektionen, men mere på min resultat-liste. Det kan blive et problem, hvis man skal skrive sine resultater ind i forskellige indlæg.
Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 02-10-2011 21:39
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Ja det er en stor bet. Vi ændrer det nok tilbage til det gamle hvor man kan redigere alt, indtil vi får styr på at differentiere de forskellige tråde. ...så kan det jo være at du også kan få fjernet alle dine resultater fra signaturen og flyttet dem over i din blog da de ikke høre hjemme i en signatur CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 02-10-2011 21:39
|
Fusioneer Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Sebastian Gene skrev: Jeg tænker ikke så meget på blogssektionen, men mere på min resultat-liste. Det kan blive et problem, hvis man skal skrive sine resultater ind i forskellige indlæg. Men vi har vel ikke alle behov for at vide om du er blevet nummer 10 i u23 tour. Tror det er de færreste der virkelig er interesserede i at høre om sådan nogle resultater. Så hellere oprette et blogindlæg hver gang man får et nyt godt resultat. |
|
|
Thomas Gene |
Lagt på d. 02-10-2011 21:45
|
Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 638 Tilmeldt: 23.06.11 |
Er det efter Touren eller Vueltaen, hvor man skal begynde at ændre sine evner?
32-årig franskmand med 10 prof sejre på CV'et. Captaine de Route hos Jysk - Effo Cycling. - Chrono des Nations S14 & S15 & S17 - Verdensmester i ITT S14 Resultater - Profiltekst |
|
|
Pancho Calderra |
Lagt på d. 02-10-2011 21:49
|
Senior Member Antal indlæg: 273 Tilmeldt: 24.06.11 |
Man kan sende dem til Udvikling, når de skriver det. De bliver først ændret til TDU
|
|
Spring til debat: |