Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Spørgsmålstråd til evneændringerne s10
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 21-02-2012 20:22
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Patmac skrev: Daniel Samfinata skrev: Patmac skrev: Daniel Samfinata skrev: Hej Patmac. Da jeg allerede har lavet min ryttertræning for de næste fire år, med de gamle systemer, tænkte jeg på hvordan man skal gøre med de år der allerede er gået. Jeg udfylder hele skemaet, med de to år der er gået, men jeg kommer i problemer med prolog reglen der nu træder til. De point der vil komme til overs (23 ik'?) skal man bare tilføje dem til prolog egenskaben, og så bygge videre, eller må man smide den på andre egenskaber? -Daniél Samfiñata Du kan i princippet gøre præcis hvad du vil med de 23 ekstra point men da vi nu indfører prolog vil alle etapeløb- og tt-ryttere også skulle benytte sig meget af denne evne. Vi vil derfor sikre at vi har flere prologer med i spillet i etapeløbene så man får brugt evnen. Husk også at du evt. har fået ekstra point for trænere. Jeg forstår ikke dit spørgsmål. De evneændringer du skal lave nu er ud fra de kommende ændringer for s10, altså den seneste opdatering af evnerne. Det vil sige at du skal tilføje point indtil du havner på det Total som står i arket ud for din alder. (har ikke medregnet trænerpoint). Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 21-02-2012 20:24
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Send lige det hele til Udvikling da det nok er nemmere at få set rigtigt på det.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 21-02-2012 20:56
|
Skal jeg bare sende hele den del af arket jeg har udfyldt?
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Kristian Loengaard |
Lagt på d. 21-02-2012 22:00
|
Fusioneer Antal indlæg: 1022 Tilmeldt: 24.06.11 |
Du skal kun sende dine stats til Udvikling, ikke hele arket Kristian Løngaard Danmark Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC Vinder af Tour de France S14 Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11 Vinder af VM S12 |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 22-02-2012 07:30
|
Jeg mente de to sæsoner der er gået, samt den sæson der kommer Anyways, jeg har gjort alt som det skal være så...
Kommentator for RaiCCSport
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 22-02-2012 13:20
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hvad er det man skal sende til udvikling? Er det bare rækken med stats eller skal man sende hele arket?
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 22-02-2012 13:21
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Bare rækken med stats.
Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 22-02-2012 23:04
|
Fusioneer Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
23 point mere
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Eduardo Asamira |
Lagt på d. 12-03-2012 13:03
|
Junior Member Antal indlæg: 28 Tilmeldt: 24.06.11 |
Eftersom der ikke kommer svar når man skriver til udvikling, vil jeg nu stille nogle spørgsmål her. Håber nogen derude kan hjælpe - På forhånd vil jeg gerne sige at jeg kun har skimmet mig igennem disse hjælpe/spørgsmåls tråde og debattrådene... Og det kan derfor være jeg stiller nogle dumme spørgsmål. Anyway Jeg bliver 30 år sæson 10 (og jeg er bjergrytter). Derfor burde jeg kunne tildele min rytter 4 ekstra point. Samt flytte 5 point (pga. det nye system). Mit problem er bare, at når jeg sætter mine evner ind i excel arket, kan jeg se at jeg i S09 havde 177 evnepoint... hvilket altså er to mere end jeg kan have som 30 årig. I S08 som 28 årig havde jeg 171 evnepoint... hvilket svarer til det antal man kan have som 29 årig. Hvad gør jeg? skal jeg fjerne to af mine point? Og hvor mange point må jeg så flytte rundt på? Derudover vil jeg gerne vide om det muligt at ændre ryttertype. For jeg er da lidt ked af den fordel etapeløbsryttere har fået. Jeg ved at det siges at det bare er for at forbedre prologen, og jeg har læst debatten om dette emne. Jeg er dog stadig af den overbevisning at det er nogle meget billige point. Jeg vil meget gerne have mulighed for at få de ekstra point, og vil derfor gerne være etapeløbsrytter nu |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 12-03-2012 13:13
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Til den første del kan jeg ikke lige pt. give dig noget svar da jeg ikke sidder med dine stats. Men jeg er sikker på, at når udvikling kommer på skal han nok være behjælpelig (Han er på ferie og er kommet hjem igår). Til den anden del med om du kan blive etapeløbsrytter, som udgangspunkt vil jeg sige ja, det er muligt, men jeg kender som sagt ikke lige dine stats lige pt. men hvis du er sat sammen på en sådan måde, at du kan gå ned i bjerg (Jeg går udfra du er højere end etapeløbsrytteres max der eftersom du er bjergrytter), så burde det være muligt. -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 12-03-2012 13:18
|
Fusioneer Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Nogle af de point der ikke passer, kan sagtens stamme fra trænere, dog ved jeg ikke lige om du har fået point derfra. Jeg vil dog råde dig til at vente til udvikling kommer på, det skal nok gå.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Eduardo Asamira |
Lagt på d. 13-03-2012 09:57
|
Junior Member Antal indlæg: 28 Tilmeldt: 24.06.11 |
Okay, tak for hjælpen! Håber snart han har tid (udvikling red.) Boardman, jeg har svært ved at forestille mig at de kommer fra trænere, eftersom jeg jo er ret gammel, og derfor ikke har fået nytte af disse i mange sæsoner |
|
|
Nikola Lekovic |
Lagt på d. 13-03-2012 10:05
|
Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 613 Tilmeldt: 26.05.11 |
Gamle mand
Nikola Lekovic
Øgenavn: The Lonely Cowboy Manager på Commerzbank-Opel Tidligere rytter på Certpost, Peugeot, Vodafone og Santander. |
|
Spring til debat: |