Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Pauls Hyggelige Hus (Hyggetråden)
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 18-09-2013 16:46
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Forsatan en smuk dag drenge!
![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 19-09-2013 09:58
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Hold da kæft drenge! Tak for en fantastisk levering!! I gjorde det bedre end jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig!! Nu skal vi nappe 2 sejre mere!! ![]() Timothy - jeg skal nok skaffe en mæææææh-gtigt flot tøs til dig.. ![]() Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 23-09-2013 22:38
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Det har jo været legendarisk min ven.. Gravede mig ned i et dybt sort hul efter brostensløbene, men nu glæder jeg bare til at du inviterer os til London.. det skal nok gå vildt for sig! Fornøjelse! |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 24-09-2013 08:58
|
Paul McCollan skrev: Det har jo været legendarisk min ven.. Gravede mig ned i et dybt sort hul efter brostensløbene, men nu glæder jeg bare til at du inviterer os til London.. det skal nok gå vildt for sig! Fornøjelse! Det var episk! Og at du lige nappede 7. pladsen i Liege gjorde ikke dagen dårligere! For pokker da - nu mangler jeg bare VM trøjen - hvis jeg vinder den, så bliver det min eneste påklædningsgenstand til festen!!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 05-10-2013 16:59
|
Touren er lige rundt om hjørnet.. er ked af jeg ikke får lov til at være med i år, men så må jeg jo bare heppe hjemme fra sofaen! Jeg ønsker jer i hvert fald held og lykke, og forventer sejre!! Derefter går det løs i Danmark Rundt og Eneco Tour.. Der skal jeg nok sørge for gode resultater! |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 06-10-2013 12:44
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Hva så drenge, jeg er sgu ked af at jeg ikke har taget så meget kontakt med jer, men for satan hvor var jeg nedtrykt over at jeg røg for tidsgrænsen i u23-gt! Men nu er det slut, nu skal jeg sgu ud og være social igen! ![]() Gi' dem baghjul ned' i Touren! ![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 16-10-2013 14:31
|
Så har jeg forlænget kontrakten, så jeg kører for TVV de kommende 3 år! Håber der er flere der følger med på den bølge! Det er dejligt at kunne få ordnet nogle praktiske ting, mens I andre er i Frankrig og sveder på vej opad en lodret mur.. tror aldrig de store etapeløb bliver noget for mig! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 16-10-2013 15:02
|
![]() Admin ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 2946 Tilmeldt: 31.10.11 |
Tillykke med kontrakten Steve
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 16-10-2013 15:03
|
Tak skal du have! Så mangler vi bare at du skifter permanent til TVV - så er jeg glad! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 16-10-2013 15:05
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hvis i andre også føler vi har noget godt kørende, så kontakt mig endelig, så kan vi snakke kontrakter ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 16-10-2013 15:06
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Tillykke med det Steve! Så kan vi heldigvis få manét de latterlige rygter til jorden om et skifte skulle være på vej. Noble forlader vil TP snart, så vi kan fortsætte det fantastiske arbejde næste sæson. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 16-10-2013 15:17
|
Smukt intet mindre!
![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 16-10-2013 15:31
|
Fandme lækkert min ven! Det er en fornøjelse at have dig på holdet, og jeg er sikker på at du aldrig vil fortryde den forlængelse.. Så må vi jo se hvornår det bliver min tur! |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 16-10-2013 15:38
|
Paul McCollan skrev: Fandme lækkert min ven! Det er en fornøjelse at have dig på holdet, og jeg er sikker på at du aldrig vil fortryde den forlængelse.. Så må vi jo se hvornår det bliver min tur! Snart forhåbentligt! Du er en vigtig brik! Både som luksushjælper, men også som kaptajn på brostenene! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 24-10-2013 14:21
|
Held og lykke med det kommende transfervindue, Chris!! Lad os håbe på at få nogle skide gode super-hjælpere til holdet.. vi kan altid bruge forstærkninger - store navne ville heller ikke skade! Skal nok blive godt! |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 24-10-2013 14:22
|
Budde og Larsen kommer til holdet !"!!! De er dine nye hjælpere i Roubaix Paul ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 24-10-2013 14:41
|
De vil droppe alt for at supporte vores irske superstar ![]() ![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 24-10-2013 20:42
|
Hvis de bare tager lidt på hen over vinteren, så ville det ikke være helt dumt!!
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 18-01-2014 21:18
|
Vil gerne takke for hjælpen ved Dwars.. uden jer havde jeg aldrig kunne tage sejren. Især Milivic er jeg virkelig glad for i dag. Du var helt fantastisk.. Drenge.. nu kom sejren i hus og lad os forsætte de gode præstationer. I er efter Paris - Roubaix inviteret hjem til mig.. Dette bliver vores brostenssæon og i det hele taget endagsløbsæson! |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 18-01-2014 22:13
|
Fantastisk sæson vi har haft indtil nu!! Tre sejre i klassikerne med 3 forskellige ryttere.. det er bare helt vanvittigt! Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
Spring til debat: |