April 26 2024 20:12:08
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
806 p - Jakub Vavra
768 p - Jacques Jacques
721 p - Johannes Mangobe
650 p - Eddy Drijens
639 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
2829 p - Team Faema
2374 p - Daimler-Brabus
2298 p - Specialized
2167 p - Team Peugeot
2085 p - Qantas-DeLight

Top 5 Nationer
2208 p - Belgien
2169 p - Italien
1540 p - Holland
1425 p - Frankrig
1374 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Alfonso Uffreduzzi ( 10 )
Vincent Vintesso ( 10 )
Emil Hansen ( 8 )
Jakub Vavra ( 7 )
Domagoj Kovacevic ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Dudu Kayal
25-04-2024 09:54
Er sikker på at der findes en AI til det Grin EDIT: Kan se at der på github ligger et repository til at sætte Capcha op i PHP

Reodor Felgen
14-04-2024 11:50
Jeg kan ik koding, men her viser hele løpet https://avantutor.
com/blog/adding-re
captcha-to-php-for
m/ Gerne kopier link og slet replik om du ik vil den skal stå her Smile

Pernille Jacobsen
14-04-2024 11:44
Hvis nogen er i stand til at programmere noget i den stil i PHP, så meld jer endelig til crewet.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:29
Måske man skal starte med en "jeg er ik en computer" check når man registrerer seg nu Grin

Peter Jameson
11-04-2024 13:46
Grin

Johannes Mangobe
11-04-2024 08:03
Fun fact.. Jeg har samme monument resultater denne sæson, som MvdP har IRL denne sæson.

Louis Bettini
07-04-2024 16:10
Svit Van der Poel er for vild Frown

Jack Dawson
06-04-2024 22:11
En der vil slette min besked i Fladern.. på forhånd tak

Pernille Jacobsen
01-04-2024 20:15
PCM 2021

Ryan Jackson Jr
01-04-2024 19:43
Hvilken PCM version kører vi egentlig i? Grin

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Én sprinter gennemfører Giroen! WTF?
Patmac
For lige at tage tråden op fra kommentarerne på Giroen s17 etape 20, så er der flere ting i det.
1 - Dels har man selv ansvaret for hvad man vil med sin rytter. Man kan lave ham 'tung', satse på alt andet end at være holdbar i GT's og være god i flere ting eller gøre som en Simonsen eller som de allerbedste GT-sprintere i PCM/IRL.
2 - Holdet betyder meget, også for sprintere. Hos BPPC har det været fuld satsning på sprinteren, så han får også støtten. På andre hold kan det være svært at få nok støtte og samtidigt være holdbar nok til at gennemføre GTerne.
3 - I virkelighedens verden er det heller ikke alle sprintere der både kan vinde de flade etaper og gennemføre GT'erne uden dedikation fra holdet. De fleste hold satser ofte på enten klassement eller etaper.
4 - Af de allerbedste (Cippollini f.eks. selvom det fleste gør det i dag IRL) var det selvskrevet at han stod af, han var bedst men tung.
5 - Og så er der rigtigt nok noget med tidsgrænsen i PCM som er lidt irriterende. Det er noget vi kigger lidt på.

Det ville selvfølgelig være sjovere hvis flere gennemførte men faktum er bare at de aller hårdeste GT's er, ja, hårde! mens andre ikke er det. Giroen har altid været ultra hård hvor vejret også spiller ind mens TDF og Vuelta er hårdt pga. varmen til tider men ellers ikke nødvendigvis er voldsom med de der udmarvende lange stigninger som i Giroen.

Men vi kan trøste brugerne om at vi er ved at være færdige med både formsystem og nyt evnesystem (dog kun for nye rytter) samt småændringer til det eksisterende system som kommer op før TDF er færdigt...eller det er planen i hvert fald.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Daniel Samfinata
Fedt at i reagerer så hurtigt på det, og udreder det! Applaus!
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata
Alder - 40
Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien
Bopæl - Lucca, Toscana, Italien
Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege
Min blog: The Dream![center
 
Frederik Simonsen
Det gik stærkt. Tak til crewet for at tage det op.

Jeg er som sådan helt enig i, at min rytter har flere forskellige faktorer på sin side. Det får bare mine alarmklokker til at ringe, når så få kan gennemføre. Det er svært i CC at finde hold som satser udelukkende på sprintere i GT's, så det skal være tilnærmelsesvis muligt, at kunne klare paragrafferne selv.

Jeg synes point systemet og alt det der er fint nok, men tror bare folk mangler information om hvad det rent faktisk kræves, hvis man vil fuldføre en GT som sprinter. Havde det været 3 der ikke kunne finde ud af det så fred være med det, men det er tydeligvis tæt på alle. Altså var min rytter udgået så havde Leroi stået med pointtrøjen og så var der lige pludselig intet som en etapeløbsrytter ikke kan vinde. Så ved jeg godt hvilken ryttertype de fleste vælger Grin

Så om det kommer automatisk med tiden eller om der skal gøres noget aktivt ved jeg ikke. Men jeg kan da benytte lejligheden til at opfordrer sprinterne derude til at fokusere noget mere på bjerg! Grin
Navn: Frederik Simonsen
Nationalitet: Dansker
Alder: 38
Hold: Commerzbank-Opel
Type: Sprinter
Rolle: Luksushjælper
U23 sejre: 7
Professionelle sejre: 82
 
Paul McCollan
Fedt i gør til handling og hører så hurtigt - fedt fedt!

Men en grund er jo også, at vi er gået fra 11 til 21 etaper i GT's på så få sæsoner, hvilket sprinterne vel ikke har fået ekstra stats til at kunne klare. Det er klart at det kræver mere restitution og da også bjerg at kunne holde til 21 modsat 11 etaper. Der er en klar forskel

Ingen tvivl om jeg er skeptiker for de lange GT's på CC, men man bør måske også have givet (eller give nu) sprinterne ekstra stats, for det er tydeligt at ingen (med undtagelse af én) ikke har gjort deres rytter til en rytter der kan holde til en GT på 21 etaper, hvilket jo også er klart, når de kun har vist at en GT varer 11.

Men glæder mig over en nyt formsystem/statssytem, gut arbejde Smile
Navn: Paul McCollan - 'Den upopulære'
Pensioneret

Verdens bedste blog
 
Ryan Jackson
Som jeg ser det ligger problemet i at, det er alt for mange gode ryttere. En stor del er feltet har deres specialle i at køre opad, så når det går opad, i især længere etapeløb, vil disse mange bjerg/etapeløbsryttere udkonkurrere alle andre. Det er altså i min optik der store skelen mellem dårlig og god bjergrytter der gør det. Er problemet så, hvordan sprintere sætter tal eller etapeløbenes længde? I min optik ligger problemet i det sidste. Er det ikke næsten for meget, at man i CC skal have en minimum sats i bjerg for at overleve? En anden måde dette problem kan komme til livs på, er ved at sætte maks grænsen for bjergegenskaben ned med to for alle ryttertyper. På den måde, vil det stadig være retfærdigt og der ville være en mindre forskel mellem god og dårlig.
"Victory is always possible for the person who refuses to stop fighting."

- Navn: Ryan Jackson.
- Nationalitet: Storbritannien
- Hold: Faema
- Alder: 29.
- Ryttertype: Sprinter.
 
Simon Herra
Ligeså snart muligheden er der, drejer man problemet over på længden af GT's, hvilket for mig er uforstående.. Tilfældet har altid været at sprinterne (eller mange af disse) udgik, og for at underbygge dette, har jeg sammenlignet sidste år med Sæson 14:

Giro 14 (15 etaper) : 123 Gennemfører - Heriblandt 2-4 sprintere der vinder pointkonkurrencen
Giro 16 (21 etaper) : 148 Gennemfører - Heriblandt 2 CC sprintere (+ flere ikke CC) der vinder pointkonkurrencen

Tour 14 (15 etaper) : 152 Gennemfører - Heriblandt mange sprintere der vinder pointkonkurrencen
Tour 16 (21 etaper) : 147 Gennemfører - Heriblandt Simonsen (+ flere ikke CC) der vinder pointkonkurrencen

Vuelta 14 (15 etaper) : 116 Gennemfører - Ingen sprintere
Veulta 16 (21 etaper) : 127 Gennemfører - Ingen sprintere

Giroen har i år bare været ekseptionel hård, da den har færrest gennemføringer af alle overstående løb. Det betyder intet at den er 21 etaper kontra 15 eller 11. Havde der blot været 11 etaper, var det ikke engang sikkert at en sprinter havde vundet, da mængden af disse etaper vil falde markant. Som det er blevet påpeget, så er der altså også forskel på at have en sprinterkaptajn med et hold bag sig, eller en klassementskaptajn med en sprinter.

I mine øjne vil jeg hellere have at folk har et minimum på 60 i bjerg, end at spændingen (Som der jo var i Giroen) udebliver. Men hvis det nye system kan rette op på problemet, så er der jo ingen hindringer frem mod de kommende sæsoner Wink
 
Motsoko Mangobe
Jeg mener modsat dig Ryan faktisk at det er sprinternes eget problem.. Det er meget få sprintere i pcm der har helt lave stats i bjerg og restitution. Måske det blot var flere stats til sprinterne der kunne løse problemet så de var mere frit omkring bjergstats kontra ultimativ sprinter i endagsløb?

Skal siges jeg ingen ide har om sprinterne kører på 55 i bj og 60 restitution, eller om det er 65 og 80.. Er det det sidste så er det klart st problemet ligger andet sted.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Remy Lemaire
Altså jeg er udgået på bjergetaper i GTs og med stats hvor det ikke burde være muligt.
Jeg vil ikke sige hvad jeg har i BJ og RES, men jeg har ikke ignoreret dem.
Se mine resultater her.

gyazo.com/b1b78c78634b982d2839ecec2e8ec7fc.png
 
James Johnson
Er helt enig med Motsoko i at det må sprinterne selv rode med, ligesåvel som andre må rode med det hvis de vil gernnemføre (deriblandt mig selv)

Herra illustrerer også ganske fint at det ikke er enkeltstående at sprintere og andre udgår.
 
Fernando Munoz

Remy Lemaire skrev:

Altså jeg er udgået på bjergetaper i GTs og med stats hvor det ikke burde være muligt.
Jeg vil ikke sige hvad jeg har i BJ og RES, men jeg har ikke ignoreret dem.


Jeg er i samme situation. Jeg har bestemt ikke dårlige stats i nogle af de to, og jeg er stadig udgået i flere GT's.
Pensioneret rytter. Crewhjælp
 
Ryan Jackson

Fernando Munoz skrev:

Remy Lemaire skrev:

Altså jeg er udgået på bjergetaper i GTs og med stats hvor det ikke burde være muligt.
Jeg vil ikke sige hvad jeg har i BJ og RES, men jeg har ikke ignoreret dem.


Jeg er i samme situation. Jeg har bestemt ikke dårlige stats i nogle af de to, og jeg er stadig udgået i flere GT's.


Og jeg er i præcis samme situation. Derfor mener jeg at maksegenskaben i bjerge skal sænkes for alle ryttertyper.
"Victory is always possible for the person who refuses to stop fighting."

- Navn: Ryan Jackson.
- Nationalitet: Storbritannien
- Hold: Faema
- Alder: 29.
- Ryttertype: Sprinter.
 
Nikolas Oviegnon
Måske sprintere kan få nogle "gratis" point i bjerg-egenskaben.
 
Alexander Magnussen
Kan jeg så også få nogle gratis point til spurt så jeg kan finde nogle endags flade løb? Eller nogle til flad så jeg ikke ryger af i vinden? Altså når Frederik kan klare det så kan andre vel også? Men har valgt at satse anderledes? Jeg har ikke været med så længe med jeg synes det virker lidt mærkeligt at man snakker om at der er noget galt med statsne når det jo viser sig det kan lade sig gøre, hvis ikke de bliver beskyttet i et gt så klare de den ikke, længere er den vel som sådan ikke?
 
Frederik Simonsen
Jeg synes som sådan ikke stats skal ændres på nogen måde. I må virkelig ikke opfatte det her, som at jeg pudser min egen glorie, men det kan tydeligvis godt lade sig gøre. Jeg har endda stats som i princippet sagtens kunne tåle at omrokeres til fx bjerg.

Det jeg tror der mangler er information. Det er i hvert fald så urealistisk at alle sprintere udgår (eller er en "tung" sprinter, hvis vi holder os til ON CC retorik). Et lille pejlemærke vil hurtigt løse problemet.

Jeg vil dog tilføje i forhold til stats, at på 20. etape af giroen sidder min rytter hjem med en gruppe næsten kun bestående af ryttere med gode bjergegenskaber. Det var alligevel en stærk bagtrop og et godt billede på den unormale høje standard.
Navn: Frederik Simonsen
Nationalitet: Dansker
Alder: 38
Hold: Commerzbank-Opel
Type: Sprinter
Rolle: Luksushjælper
U23 sejre: 7
Professionelle sejre: 82
 
Remy Lemaire

Og jeg er i præcis samme situation. Derfor mener jeg at maksegenskaben i bjerge skal sænkes for alle ryttertyper.


Jeg er meget enig med at det er maksen hos bjergryttere/etapeløbsryttere (som nok bliver makset af alle), hvilket gør at farten er så høj at selv med rimelige bjerg stats udgår.
Se mine resultater her.

gyazo.com/b1b78c78634b982d2839ecec2e8ec7fc.png
 
Louis Bettini
I bund og grund handler det om hvordan ens stats bliver sat. Mange tror, at en sprinter kommer igennem de store bjerge uden man har taget hensyn til den evne, og sådan fungerer verden ikke. Det er en prioritering om man satser på klassikere eller etapeløb (GT). De korte etapeløb plejer ikke at være noget problem, men bjergegenskaber og restitution er super vigtige i de lange GT. Så at negynde at give nogle ryttere ekstra stats er i min verden ikke vejen frem. En sprinter skal forhåbentlig gerne være makset ud i acc og sprint. Det vil sige to evner, hvilket er det samme som en TT rytter. Så hvis en sprinter skal have ekstra point, så skal TT rytterne det også.

Men hvad der kan laves om vil jeg ikke kloge mig på, da jeg aldrig har spillet pcm, og ikke ved hvordan det fungerer.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Andrea Vespa
Det handler vel også i stor udstrækning om rytterens restitution, og vigtigheden på holdet.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Vespa-sig_zps6m5wqjnd.png
 
Spring til debat: