April 28 2024 17:00:37
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Elfstedenronde
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
1018 p - Jacques Jacques
970 p - Jakub Vavra
910 p - Johannes Mangobe
796 p - Eddy Drijens
717 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
3796 p - Team Faema
2953 p - Qantas-DeLight
2949 p - Daimler-Brabus
2912 p - Specialized
2876 p - Team Peugeot

Top 5 Nationer
2846 p - Italien
2664 p - Belgien
1985 p - Holland
1906 p - Frankrig
1846 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 11 )
Jacques Jacques ( 10 )
Vincent Vintesso ( 10 )
Alfonso Uffreduzzi ( 10 )
Domagoj Kovacevic ( 10 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Dudu Kayal
25-04-2024 09:54
Er sikker på at der findes en AI til det Grin EDIT: Kan se at der på github ligger et repository til at sætte Capcha op i PHP

Reodor Felgen
14-04-2024 11:50
Jeg kan ik koding, men her viser hele løpet https://avantutor.
com/blog/adding-re
captcha-to-php-for
m/ Gerne kopier link og slet replik om du ik vil den skal stå her Smile

Pernille Jacobsen
14-04-2024 11:44
Hvis nogen er i stand til at programmere noget i den stil i PHP, så meld jer endelig til crewet.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:29
Måske man skal starte med en "jeg er ik en computer" check når man registrerer seg nu Grin

Peter Jameson
11-04-2024 13:46
Grin

Johannes Mangobe
11-04-2024 08:03
Fun fact.. Jeg har samme monument resultater denne sæson, som MvdP har IRL denne sæson.

Louis Bettini
07-04-2024 16:10
Svit Van der Poel er for vild Frown

Jack Dawson
06-04-2024 22:11
En der vil slette min besked i Fladern.. på forhånd tak

Pernille Jacobsen
01-04-2024 20:15
PCM 2021

Ryan Jackson Jr
01-04-2024 19:43
Hvilken PCM version kører vi egentlig i? Grin

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Spørgsmål til det opdaterede evneark
Andrea Vespa
Og hvilken version af spillet kører vi? Det er ret relevant for hvilke stats jeg ønsker at flytte rundt på.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Vespa-sig_zps6m5wqjnd.png
 
Balslev
Vi kører PCM 11 Smile
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Patmac

Andrea Vespa skrev:

Jeg er etapeløbsrytter.

I mit gamle evneark stod der maks og så valgfri. Altså jeg havde én stat som var valgfri højere end mit maks. Det ser nu ud til at være fjernet. Er det korrekt eller en fejl? For hvis det er korrekt så har jeg ikke mulighed for at stige i mit primære valg i denne sæson.

Der er ingen ændringer for etapeløbsrytterne.
Du har mulighed for at have en over maks på en valgfri evne. Mener jeg skrev det øverst i etapeløbsrytterarket og under Ryttertræning linket i oversigtsmenuen.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Leroi Jaune
Arh Patmac du mener vel primærevne.
Sådan som jeg fatter det så må jeg sætte alle evner på maks uanset alder pånær primære hvis jeg var feks 24.
Leroi Jaune, 38 år - Vive la France
Type de Cycliste: Etapeløbsrytter/Fighter
Résident: Grenoble, Frankrig
Équipe: Commerzbank-Opel Cycling
Objectif: klassementsejre/Udbrud
 
Patmac
Ja selvfølgelig det er rigtigt. Min fejl.
Én primærevne må være højere end grænsen, helt rigtigt.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Nikolas Oviegnon
Jeg har besvaret de første 4 spørgsmål i den anden tråd, og jeg kan lige prøve at forklare det sidste spørgsmål også.

Modstandsdygtighed:
Modstandsdygtighed hænger så vidt jeg ved sammen med hvor meget en rytter er i stand til at blive ved med at angribe og bruge kræfter, inden det kan mærkes på ham.
Ingame i PCM er den lig med hvor hurtigt den gule bar bliver opbrugt og muligvis også hvor hurtigt den bliver genopfyldt.

Udholdenhed:
Udholdenhed er lig med den grønne bar i PCM, og er især vigtig på længere etaper og længere henne i etapeløb. Den handler mere om hvor god en rytter overordnet set er til at holde på energien.

Jeg håber det forklarer det. Igen, ret mig hvis jeg tager fejl.
 
Daniel Samfinata

Nick Viking skrev:

Ud fra hvad folk siger i denne og en anden tråd kommer jeg frem til følgende.

Udholdenhed : Det lyder for mig, at denne egenskab er en grundlæggende egenskab der er vigtig i alle terræn. Men hvor vigtig er denne egenskab egentlig??? for eks. en etaperytter eller en sprinter der pakkes ind hele og derfor først på de sidste kilometer skal yde 100% ?

Er i sikrer på at det drejer sig om en rytter der er ude på eventyr alene og hans evne til at yde modstand og derved holde feltet på afstand??


1. Udholdenhedstaten er en stat, som primært tages i brug på ruter over 200 km. Og det er uanset terræn. Selvfølgelig +/- lidt alt efter hårdheden af ruten. Men som udgangspunkt.

2. Ja MOD staten har intet at gøre med sygdom. Alle de stats PCM bruger er stats som har direkte indflydelse på resultatet ingame (hurtig simulation eller 3D).
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata
Alder - 40
Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien
Bopæl - Lucca, Toscana, Italien
Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege
Min blog: The Dream![center
 
Nikolas Oviegnon
Desuden, jo længere man kommer hen i lange etapeløb, jo kortere bliver den grønne bar, og jo kortere skal distancen være før udholdenheds-statten får betydningen.
 
Motsoko Mangobe
Nu er det sådan at ikke alle ved hvad de forksellige stats bruges til og nogle tror noget forkert (sikkert også mig selv)

Vi må ikke hjælpe med at sætte dine stats og hjælpe med hvad der er bedst for de enkelte typer..

Alle egenskaber har effekter og etapeløbsryttere skal kunne lidt af alt - men hvordan den sættes bedst op må vi ikke hjælpe med.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Frederik Heeg
Jeg synes også at der bliver gået rigtig meget i dybden - lidt for meget hvis du spørger mig. Et lille trick er at finde en Database og kigge på fx Alberto Contador eller Froomes stats.

Ud fra statsene får du et godt billede af hvilke stats der er vigtige.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
 
Motsoko Mangobe

Nick Viking skrev:

Motsoko mangobe skrev:

Nu er det sådan at ikke alle ved hvad de forksellige stats bruges til og nogle tror noget forkert (sikkert også mig selv)

Vi må ikke hjælpe med at sætte dine stats og hjælpe med hvad der er bedst for de enkelte typer..

Alle egenskaber har effekter og etapeløbsryttere skal kunne lidt af alt - men hvordan den sættes bedst op må vi ikke hjælpe med.

Jeg beder da heller IKKE nogen om at sætte mine stats!!!

Jeg prøver at forstå hvad betydning og hvor vigtige de forskellige evner er i spillet. Jeg skal derefter nok selv sætte point ud for de forskellige egenskaber.


Siger bare at der kommer et punkt hvor der ikke må hjælpes mere - jeg bestemmer ikke hvornår og svarede faktisk lidt på dit spørgsmål.

Alle egenskaberne har effekt, specielt for en etapeløbsrytter.. Fladvej vil også hjælpe på TT og modstandsdygtighed kan også være godt hvis hjælperne ikke er gode nok. Men hvor vigtigt det er ved jeg ikke engang - og hvor stor effekt der er på fladvej på 80 i forhold til 55 på en TT skal jo vurderes, da statsne måske kunne bruges andre steder.
Og så er der også forskel på de forskellige tours omkring hvad og hvormeget der skal bruges Smile
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Nikolas Oviegnon
Det er vel kun fair nok at han vil hvad de forskellige stats betyder og hvad de gør. At der så er andre der har en forkert opfattelse og at der er nogen der ikke ved hvad de betyder, skal han vel lide under Smile

Vi gør jo ikke andet end neutralt at forklare hvad de forskellige stats betyder, så han har en fair chance for at sætte sine stats. Grænsen går vel ved at fortælle hvor vigtige statsne er i forhold til hinanden og hvor han skal placere de forskellige stats, hvilket jo overhovedet ikke er tilfældet.

Desuden er der ikke noget entydigt svar på hvor ens stats skal sættes. Der er mange forskellige kombinationer der kan give et godt resultat. Med PCM-statsne som de er, er det ikke muligt at lave en decideret rangorden over hvilke stats der er vigtigst. Der er nogen der helt tydeligt er vigtige for hver ryttertype og der er nogen der tydeligvis er ret ligegyldige. Derimellem er der en stor mellemgruppe som man selv må få til at gå op Smile
 
Motsoko Mangobe

Nikolas Oviegnon skrev:

Det er vel kun fair nok at han vil hvad de forskellige stats betyder og hvad de gør. At der så er andre der har en forkert opfattelse og at der er nogen der ikke ved hvad de betyder, skal han vel lide under Smile

Vi gør jo ikke andet end neutralt at forklare hvad de forskellige stats betyder, så han har en fair chance for at sætte sine stats. Grænsen går vel ved at fortælle hvor vigtige statsne er i forhold til hinanden og hvor han skal placere de forskellige stats, hvilket jo overhovedet ikke er tilfældet.

Desuden er der ikke noget entydigt svar på hvor ens stats skal sættes. Der er mange forskellige kombinationer der kan give et godt resultat. Med PCM-statsne som de er, er det ikke muligt at lave en decideret rangorden over hvilke stats der er vigtigst. Der er nogen der helt tydeligt er vigtige for hver ryttertype og der er nogen der tydeligvis er ret ligegyldige. Derimellem er der en stor mellemgruppe som man selv må få til at gå op Smile


Mente også bare at vi nok nærmede os grænsen Smile - men som sagt er det ikke mig, men crewet der bestemmer hvornår..
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Motsoko Mangobe

Nick Viking skrev:

Jeg har snart sat mine stats, men har bruge for at spørge om en ting mere, før jeg kan sætte mig på cyklen.

De 3 første sæsoner er Maks-grænse for primær 74 og 77 for restituering.

I de 3 pr vil der være 6 klubtrænere.

Hvis jeg eks. sætter restituering til 77 fra start, og jeg møder 6 restituerings-trænere de første 3 sæsoner... Hvad sker der så med de 6 point når jeg fra start har 77 ?


Der er en træner pr. hold hver sæson - dvs. en ekstra egenskab pr sæson man kan få. Dvs. at du på de 5 U25 år, kan få 5 plus point.

så på 3 sæsoner får du kun 3 ekstra stats.

Når du får en træner første sæson, sætter du denne stat på eksempelvis restitution som så kan være på 78. Når du så sender stats ind til sæsonen efter, så må du ikke komme over de 77 som er maks (medmindre du har samme træner), så den ekstra stat skal flyttes.
Hvis du beholder samme træner så er maks 78, ligesom året før.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Nikolas Oviegnon
Du kan ikke møde 6 restitutionstrænere på 3 sæsoner, da hvert hold kun har en enkelt træner pr. sæson således at du vil få 5 trænerpoint i alt, ligemeget hvad.
Men det fungerer sådan at i det år du har den pågældende træner, så må du gå det point over max-statten. Så hvis du har 77 i restitution og dit hold får restitutionstræneren, så må du have 78 i den periode dit hold har træneren. Hvis dit hold får træneren igen sæsonen efter, må du igen gå over max - hvis dit hold får en ny træner, skal pointet fra restitution flyttes over i en stat der ikke er i max. Nu kan du så til gengæld gå over max i statten for den nye træner, i tilfælde af at denne stat rammer max i forvejen.
 
Frederik Heeg
Nej. Man får 1 træner point sæson såfremt man kører på et hold med en træner (stort set alle).

Man kan dog kun få point indtil man er 25, hvilket betyder at man max kan få 5 point fra trænere.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
 
Steve Bruges

Nick Viking skrev:

Frederik Heeg skrev:

Nej. Man får 1 træner point sæson såfremt man kører på et hold med en træner (stort set alle).

Man kan dog kun få point indtil man er 25, hvilket betyder at man max kan få 5 point fra trænere.

Så forstår jeg det ikke Frederik fordi som 21 årig er der 1 træner-point mere end de totale point og når han er 22 er der 2 trænerpoint mere end total og som 23 årig er der 3 mere end total.

Skal jeg så forstå det sådan at træner point føres videre til næste alder i skemaet?


Du får et træner point pr. sæson som videreføres til dén kommende sæson - så ja, du akkumulerer dem over de sæsoner.
Med træningspointet kan du tilmed overskride dit max for en evne.
Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England
 
Dominik Hinterseer

Steve Bruges skrev:

Nick Viking skrev:

Frederik Heeg skrev:

Nej. Man får 1 træner point sæson såfremt man kører på et hold med en træner (stort set alle).

Man kan dog kun få point indtil man er 25, hvilket betyder at man max kan få 5 point fra trænere.

Så forstår jeg det ikke Frederik fordi som 21 årig er der 1 træner-point mere end de totale point og når han er 22 er der 2 trænerpoint mere end total og som 23 årig er der 3 mere end total.

Skal jeg så forstå det sådan at træner point føres videre til næste alder i skemaet?


Du får et træner point pr. sæson som videreføres til dén kommende sæson - så ja, du akkumulerer dem over de sæsoner.
Med træningspointet kan du tilmed overskride dit max for en evne.


Kan man være det permanent? altså være et point over det ellers normale max?

fx hvis man i sin første sæson havde TT træneren og man i den tredje sæson også har TT træneren, må man så godt være 79 samlet? eller må man max være 78 og så omplacere sit stat til et andet sted? (max uden trænere hedder 77 som 23 årig for en enkeltstartsrytter)
Das Hinterseer


Verdensmester i holdtidskørsel med Team Peugeot i S.20
 
Nikolas Oviegnon
Nej, du kan kun være 1 point over max i den sæson du har den pågældende træner. Efter den sæson skal dette point flyttes til en stat der ikke går over max, jo mindre du selvfølgelig har den samme træner igen Smile
 
Dominik Hinterseer
Super, så har jeg haft den rette forståelse Grin
Das Hinterseer


Verdensmester i holdtidskørsel med Team Peugeot i S.20
 
Spring til debat: