Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
OL Sæson 17
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 04-02-2015 01:34
|
Fusioneer Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Tager jeg helt fejl eller skulle det være OL den her sæson? Og har I bare glemt det? Det ville i vertfall vært deijligt med OL på programmet igen Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 04-02-2015 08:26
|
Senior OL RR (tidligere) Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Ilario Allegro skrev: Tager jeg helt fejl eller skulle det være OL den her sæson? Og har I bare glemt det? Det ville i vertfall vært deijligt med OL på programmet igen Nu hvor du har betalt for doping skulle vi jo nødig misse OL First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 04-02-2015 10:26
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Det er blevet en anelse glemt pga. alt det arbejde der er lagt i formsystem, løbkalender osv. Men jeg er ved at lægge sidste hånd på ruterne CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
Spring til debat: |