Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Velkomstbesked
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 21-02-2015 18:25
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Hej X! Velkommen til! Det er mig en ære at byde dig velkommen til Cycling Career - spillet hvor DU er rytteren.. Mit navn er Marco di Dario, og jeg er er manager på det engelske cykelhold Team Vodafone-Sportful, hvor jeg har været siden starten af S17. Det er et hold, hvor unge ryttere får chancen, og da også derfor et cykelhold lige for dig. Vi satser bredt og gør, at vi har mange forskellige type ryttere. Det gør OGSÅ, at vi kan tilbyde unge ryttere som dig noget helt specialt: På mange cykelhold er de unge ryttere sat ind i en bås, hvor de ikke får lov til at køre deres egen chance. Det gør de på Team Vodafone-Sportful. Du kan få muligheden for X frie roller pr. sæson, hvilket vil være med til at gøre dig en meget bedre cykelrytter. Jeg håber selvfølgelig du er fristet, for jeg ønsker dig virkeligt på holdet. Vi kunne godt bruge en som dig: Nemlig en rytter der kan noget på egen hånd men også hjælpe til.. For det er begge ting du skal her over. Du kommer til at få lov til at udfolde dig og vise dit værd. Hvis din interesse er gensidig, så har jeg et kontrakttilbud til dig. Et kontrakttilbud, som jeg håber du vil synes om. Hvis der er mangler eller noget du ikke bryder dig om, så skal du sige til, men husk: På Team Vodafone-Sportful cykler vi for det sportslige og for glæden. Vi cykler ikke for pengene, og det rækker vores budget heller ikke til. Jeg håber du er interesseret.. Navn: Længde: Løn: 250 Rolle: Hjælperytter m. frie roller Rollesikring: Minimum X frie roller pr. sæson Klausul 1: Hvis rytteren bliver taget for doping, har holdet ret til at fyre denne uden kompensation. Derudover skal rytteren betale hele sin årsløn tilbage, som tegn på at denne har svigtet holdet og hendes majestæt. Klausul 2: Rytteren accepterer "Holdets interne regler" samt de konsekvenser eventuelle brud måtte medføre. Hold underskrift: Rytter underskrift: Hej X. Jeg hedder X og er (sportsdirektør/manager) for Team Vodafone-Sportful. Jeg kontakter dig fordi, vi på Vodafone satser en del på unge rytteres udvikling. Vi har blandt andet været med til at udvikle ryttere som ”Fais Van Rombuy”, sølvvinder i U23 VM og dobbelt vinder af U23 Sprinters Paradise. Vi har også været med til at forme en rytter som Francois som er en af de yngste ryttere der har vundet E3 Prijs Vlaanderen. De nævnte eksempler er bare for nogle af de mange ryttere vi har været med til at udvikle, så hvis du vælger os, så er du sikker på nok, at skulle få lov at køre din chance i løbet af sæsonen, modsat mange andre hold, hvor du i de første mange sæsoner vil være fuldtidshjælperytter, uden mulighed for at køre din egen chance igennem sæsonen. At køre din egen chance en gang i mellem er meget vigtigt for din udvikling, og Vodafone vil derfor være et godt sted udfolde dine evner og vise dit værd. Da vi på Vodafone ikke har den største økonomi, kan vi desværre nok ikke konkurrere med nogle af de andre større hold økonomisk, men penge er ikke alt og på Vodafone vægter vi det sportslige højst! Jeg kan dog forsikre dig om at hvis du præsterer, kommer du til at øge din løn med tiden! Så hvis du gerne vil på et hold hvor vi vægter unges udvikling højt, så er Vodafone lige holdet for dig! Mvh X Redigeret af Marco di Dario d. 22-02-2015 19:24 Sportsdirektør ![]() |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 21-02-2015 20:11
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Synes jeg ser meget fornuftigt ud |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 22-02-2015 13:39
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Hej X. Jeg hedder X og er (sportsdirektør/manager) for Team Vodafone-Sportful. Jeg kontakter dig fordi, vi på Vodafone satser en del på unge rytteres udvikling. Vi har blandt andet været med til at udvikle ryttere som ”Fais Van Rombuy”, sølvvinder i U23 VM og dobbelt vinder af U23 Sprinters Paradise. Vi har også været med til at forme en rytter som Francois som er en af de yngste ryttere der har vundet E3 Prijs Vlaanderen. De nævnte eksempler er bare for nogle af de mange ryttere vi har været med til at udvikle, så hvis du vælger os, så er du sikker på nok, at skulle få lov at køre din chance i løbet af sæsonen, modsat mange andre hold, hvor du i de første mange sæsoner vil være fuldtidshjælperytter, uden mulighed for at køre din egen chance igennem sæsonen. At køre din egen chance en gang i mellem er meget vigtigt for din udvikling, og Vodafone vil derfor være et godt sted udfolde dine evner og vise dit værd. Da vi på Vodafone ikke har den største økonomi, kan vi desværre nok ikke konkurrere med nogle af de andre større hold økonomisk, men penge er ikke alt og på Vodafone vægter vi det sportslige højst! Jeg kan dog forsikre dig om at hvis du præsterer, kommer du til at øge din løn med tiden! Så hvis du gerne vil på et hold hvor vi vægter unges udvikling højt, så er Vodafone lige holdet for dig! Mvh X |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 22-02-2015 19:24
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Så flot - tilføjer den #0
Sportsdirektør ![]() |
|
Spring til debat: |