Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Nye sportsdirektører
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 22-02-2015 19:28
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Godaften drenge! Jeg har været så heldig at få nogle gode ansøgninger til jobbet som sportsdirektør på holdet.. Derfor kan jeg nu præsentere nogle kompetente fyre for jer. Byd velkommen til Daniel Brown og Florian Duarte. De vil begge stå for mange forskellige opgaver på holdet, herunder et samarbejde med mig og ikke mindst med jer ryttere. Samarbejdet vil ikke fungere på samme måde som Aart og mit, men mere som et klassisk gammeldags sportsdirektør-manager samarbejde. Jeg håber i vil synes om den, for jeg er allerede begejstret. Husk ellers løbsønsker og så giv den en skalle den sidste del af sæsonen.. Snart støder nye ryttere til holdet, og vi går jo i det hele taget en stor fremtid i møde. Go Vodafone!! Dario Sportsdirektør ![]() |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 22-02-2015 19:30
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Antal indlæg: 373 Tilmeldt: 28.05.14 |
Spændende med nye ansigter på holdet, velkommen til jer begge!
Vinder af U23 OL RR
Vinder af TDF 21 etape - S.19 (Champs elysees) |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 22-02-2015 20:10
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Hej alle. Jeg vil bare sige tak for at jeg for chancen for at prøve mig af som sportsdirektør her på holdet. Hvor jeg som nævnt vil være der for at hjælpe Dario med diverse opgaver. I ryttere skal selvfølgelig vide at i sagtens kan komme til mig hvis der er noget. Jeg tror også, at vi går en stor fremtid i møde og jeg er glad for at være med til det! Daniel |
|
|
Florian Duarte |
Lagt på d. 22-02-2015 20:33
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 11 Tilmeldt: 21.02.15 |
Hej venner, Jeg kan ikke udtrykke mig om min begejstring for at få denne mulighed, men vil da gøre et forsøg. Jeg er forholdsvis ny i gamet som sportsdirektør, men glæder mig helt utroligt til opgaven! Jeg har før arbejdet med økonomi og jura, men har også altid været en slags træner for et lokalt cykelhold. Det er et stort spring for mig nu at skulle stå som sportsdirektør på et professionelt hold som Team Vodafone-Sportful, men jeg glæder mig til at komme i gang. Hvor jeg måske vil være uerfaren visse steder, er jeg sikker på at jeg kan gavne på andre områder, hvor i sær motivation og kommunikation er nogle af mine stærkere sider. Jeg har tænkt mig at være inde over hele holdet, og jeg håber vi får et godt samarbejde i gang på alle fronter her på teamet! Mvh. Florian Navn: Florian Duarte Nationalitet: Fransk ![]() Rolle: Sportsdirektør Team: Team Vodafone - Sportful Bopæl: Marseille, Frankrig ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 22-02-2015 21:01
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
Velkommen til holdet. Jeg glæder mig til samarbejdet! Jeg håber dog ikke at I vil sidde i bilen i det outfit dér! ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Florian Duarte |
Lagt på d. 22-02-2015 21:06
|
Mange tak Philip, og nej, det bliver det sgu for varmt til, men jeg vil ikke udelukke at du kommer til at se mig i jakkesæt i mange andre scenarier ![]() Navn: Florian Duarte Nationalitet: Fransk ![]() Rolle: Sportsdirektør Team: Team Vodafone - Sportful Bopæl: Marseille, Frankrig ![]() |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 22-02-2015 21:06
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Philip Grandjean skrev: Velkommen til holdet. Jeg glæder mig til samarbejdet! Jeg håber dog ikke at I vil sidde i bilen i det outfit dér! ![]() Nej det er kun til kontorarbejde ![]() Navn: Daniel Brown Nationalitet: Engelsk Rolle: Forhenværende manager Team: Tidl. Santander-Massi ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 22-02-2015 22:31
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
I har begge to fuldstændig ret! ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 22-02-2015 22:42
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Suits lol Velkommen til Vodafone, skal nok blive spændende! ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 23-02-2015 16:11
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Med to Suits-advokater bliver der da i hvert fald ikke problemer med kontorarbejdet... Men på landevejene er der også massere. En LANG sæson venter idet vi får så utrolig mange nye spændende løb. Med 3 sportsdirektører kan vi altid være som minimum en til stede til cykelløb.. Held og lykke til VM. Det bliver sjovt at følge. Sportsdirektør ![]() |
|
|
Francois von Buchwald |
Lagt på d. 24-02-2015 04:06
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 675 Tilmeldt: 24.03.14 |
Velkommen til de nye ansigter. Jeg vil se frem til samarbejdet ![]() Professionelle sejre: 52
Ungdomssejre: 2 Speciale: Brosten Største meritter: E3 Prijs Vlaanderen, Omloop Het Nieuwsblad, Dwars Door Vlaanderen, Gent-Wevelgem, Flandern Rundt, Paris-Roubaix |
|
|
Rocky Uno |
Lagt på d. 24-02-2015 21:44
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 72 Tilmeldt: 29.09.14 |
Velkommen til, jer begge
![]() |
|
|
Florian Duarte |
Lagt på d. 24-02-2015 23:13
|
Mange tak drenge ![]() Det vil jeg i den grad også, Francois von Buchwald! ![]() Navn: Florian Duarte Nationalitet: Fransk ![]() Rolle: Sportsdirektør Team: Team Vodafone - Sportful Bopæl: Marseille, Frankrig ![]() |
|
Spring til debat: |