Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
'Rediger profil' virker ikke
|
|
Remy Lemaire |
Lagt på d. 14-05-2015 18:01
|
Veteran Member Antal indlæg: 564 Tilmeldt: 27.09.13 |
Får denne fejl meddelses når jeg prøver at redigere min profil? |
|
|
Yann Zeal |
Lagt på d. 14-05-2015 18:09
|
Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 09.10.13 |
Det er fordi du skriver " ' " Det kan den ikke finde ud af | Yann Zeal | Alder er bare et tal | Luxembourg | | Pensioneret | Etapeløbsrytter | | Sejre - 58 | Top3 - 68 | Top 10 - 173 | | 10 Grand Tour sejre | | Tidligere U23 Verdensmester | |
|
|
Remy Lemaire |
Lagt på d. 14-05-2015 18:32
|
Veteran Member Antal indlæg: 564 Tilmeldt: 27.09.13 |
Det skriver jeg ikke
|
|
|
Yann Zeal |
Lagt på d. 14-05-2015 18:40
|
Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 09.10.13 |
Nå, det var ellers det jeg troede da det er præcis samme fejl der kommer når man skriver den - sad selv med det problem tidligere nemlig Jeg ville nemlig skrive Giro d'Italia - og så brokkede den sig over det tegn. | Yann Zeal | Alder er bare et tal | Luxembourg | | Pensioneret | Etapeløbsrytter | | Sejre - 58 | Top3 - 68 | Top 10 - 173 | | 10 Grand Tour sejre | | Tidligere U23 Verdensmester | |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 14-05-2015 18:53
|
Fusioneer Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
hvordan skriver du giro d italia, det kan nemlig også have noget og sige
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 14-05-2015 18:56
|
Senior Member Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Hvad skriver du så? |
|
Spring til debat: |