May 19 2024 09:22:56
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Slag om Norg
U23: Final s.48!

Top 5 ryttere
1375 p - Jacques Jacques
1287 p - Eckhard Wagner
1250 p - Jakub Vavra
1120 p - Johannes Mangobe
958 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
5561 p - Team Faema
4004 p - Specialized
3996 p - Team Peugeot
3983 p - Qantas-DeLight
3750 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3880 p - Italien
3385 p - Belgien
2799 p - Frankrig
2562 p - Holland
2509 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 24 )
Jacques Jacques ( 16 )
Domagoj Kovacevic ( 15 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Ejvind Haaland ( 11 )

U23 - Top 5 Ryttere
218 p - Theo Kille
215 p - Jens Hilbert
198 p - Daan Jacobs
186 p - Dudu Kayal
158 p - Rodolfo Cervantes

U23 - Top 5 Sejre
Rodolfo Cervantes ( 3 )
Jens Hilbert ( 3 )
Rajalingam Panjang ( 3 )
Dudu Kayal ( 3 )
Theo Kille ( 2 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Milos Sporco
16-05-2024 22:11
Er det ikke muligt at kræve admin godkendelse af nye oprettelse? Det burde minimere det lidt.. Såftemt det ikke lykkes med ip-whitelisting

Reodor Felgen
16-05-2024 18:51
Måske mulig å blocke IP fra visse land at koble sig til siden? Evt typ GEO grid

Pavel Kovalenko
16-05-2024 18:01
Kan man ikke gøre et eller andet, så vi slipper for de russere eller hvor de nu er fra?

Dino Carico
16-05-2024 16:17
Det er helt vildt, ja. Og fordi siden er langsom, når der næsten at komme en ny, før man får sparket den forrige ud.

Nijn Vischspoel
16-05-2024 15:18
Tror vi har mange russiske servere på besøg????

Patmac
16-05-2024 14:26
Jesus siden er langsom i dag Frown

Patmac
16-05-2024 14:22
Tjekker det Smile

Rajalingam Panjang
16-05-2024 14:15
Min besked ved u23 etape 9 er blevet postet 2 gange Cool Nogen der kan slette den seneste? Grin

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
holdpræs s19
Marco di Dario
Hallo og velkommen til præsentationen af dette års Team Vodafone-Sportful: En god årgang. Det skal nok blive sjovt at komme igennem. Store personligheder og ryttere skal præsenteres. De er ikke som de andre. De er speciale. De er Vodafone-Sportful ryttere. Og de skal kæmpe i år. De skal kæmpe for store sejre. For i år er det 10 års jubilæum på det hold, som startede med Chris Boardman og Team Vodafone-Virgin, for at gå til Aart van Leiden og Team Vodafone-Sportful, for så af slutte af hvor vi står i dag. Med mig ved roret, i følgeskab med to kompetente sportsdirektører og 21 ekstrem stærke ryttere.

På mange måder er vi derfor nødt til at præstere i år. Det skal blive et vanvittigt stort år. Det vil ske både på landevejene, men også uden for landevejene. Flere spændende tiltag vil der ske i løbet af året, hvor jeg allerede nu kan annoncere, at vi skal hædre de personligheder, som gennem tiderne har skabt og gjort Team Vodafone-Sportful til det vi er i dag. Men først rytterne. Det er dem vi skal præsentere i dag.

Så læn jer tilbage i stolen mens i nyder præsentationen af denne sæsons ryttere på Team Vodafone-Sportful.

Vi starter med de nye ansigter, hvor vi først og fremmest skal nævne Luca Alonso. Vi havde egentlig mistet ham, men da vi manglede ryttere, var Luca igen i år på auktion, hvor vi allerede nu har sikret os ham. Vi var på jagt efter ham, og lagde et godt startbud. De resulterede i at vores italienske ven vender hjem, hvor han hører til. Han vil være til gavn for hele klassikerholdet igen i dag.

En anden ny mand er Thomas Lemieux, som vi er rigtig glade for at have hentet. Den unge schweizer var vigtig at hente fra Peugoet, hvor han har nydt at køre sidste sæson. Omvendt var han frisk på et nyt eventyr, hvilket jeg rigtig gerne ville give ham her over på Team Vodafone-Sportful. Her vil Thomas blive vigtig på vore etapeløbshold bygget op omkring Josh Crowell og Philip Grandjean. Her kan Thomas virkelig bidrage med forcer både opad og på TT. Det vil være guld værd for vores hold. Vi skal dog ikke glemme at Thomas også vil få sine egne chancer ude på landevejene, og det vil blive spændende at se, hvad han kan på egen hånd, foruden hans præstationer i U23-løbene. Det har jeg store forvetninger til.

Næste nye mand er brostensrytteren Alvaro Santos, som skal erstatte en noget stor profil, nemlig Francois von Buchwald. Ikke ligefrem nogen nem opgave, og da næsten også umulig, når man er 3 år yngre, hvilket Alvaro er. Men trods det, så tror jeg Alvaro stadig vil være en vigtig mand på brostene, hvis vi skal sikre os succes til Enzo og Team Vodafone-Sportful. Hans evner på brostenene er ikke små, og de vil helt sikkert være utrolig afgørende for holdet. Han vil nok være en af de sidste mænd, sammen med Laurent von Buchwald, i de mange brostensløb. Men det er jeg ikke et sekund i tvivl om at Alvaro vil være i stand til.

Den unge Joel Ernamo er også en ny mand på holdkortet. De fleste kender hans efternavn, men ikke lige så mange hans fornavn. Det gør vi til gengæld på Team Vodafone-Sportful, og jeg er også sikker på at der er mange andre managers der gør det. Joel var nemlig en af de klart mest eftertragtede unge ryttere i dette transfervindue. Og derfor gør det mig stolt, at vi nu har ham. En ung bakkerytter er hvad han er, og det er utrolig vigtigt for holdet, at vi har fået Joel, som jeg spår som en af favoritterne i U23 bakkeløbene trods hans unge alder. Familien er der i hvert fald til at bakke om ham, ligesom jeg er klar til at sørge for, at Joel ikke skal gå i glemmebogen. Jeg håber det en mand vi kan satse på i fremtiden.

Også den lidt ældre, Teit Christiansen, der fylder 26 i år, vil være en rigtig god hjælp i den nye sæson. Hans evner på de høje tinder er helt vilde. Han kan trods sin unge alder allerede nu vinde etaper, for han kan angribe udefra og køre hjem alene. Det har han niveauet til. Uden tvivl. Og chancer vil han også få masser af, hvilket Teit og staben allerede nu er enig om. Teit vil dog også skulle hjælpe opad bjergene, hvor han ligesom Thomas skal hjælpe Josh og Philip. Vi ønsker topplaceringer i GT's og der vil Teit skulle sidde med helt til sidst på bjergetaperne, for at vores kaptajner er bedst muligt placeret i feltet.

Sidste helt nye mand er Josh Crowell. En mand jeg glæder mig utrolig meget til at arbejde sammen med. Gennembruddet har han ikke helt haft endnu, men jeg elsker at arbejde med ryttere tæt på deres helt store gennembrud. Helt ligesom vi gjorde med Ilario, som endelig fik taget sejren i Liege sidste år. Josh er foruden en vigtig mand i GT's næste sæson, en mand som vi gerne vil satse på i fremtiden. Med hans 27 år er han nær sit gennembrud og ikke mindst blot i en rigtig god alder til store resultater. Det bliver utrolig spændende at følge. Husk Josh i den kommende sæson. Han vil blive farlig.

Så går vi hen til de skønne drenge, som også var her sidste år. De kender holdet og rutinerne. De ved hvordan det skal fungere. Og her starter vi ud med ingen anden end Enzo Wolf. Vores spydspids på brostene. Selvom vi mangler Francois i år, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at Enzo vil være i stand til at køre store sejre hjem til holdet. Hans niveau er virkelig højt, og hans angreblyst er stor. Det har han bevist mange gange. I år er han vores kaptajn 100 % modsat sidste år, hvor Alberto Baslund også var med indenover. Det er han ikke i år. Men jeg tror Enzo endelig er klar til at være den store kaptajn. En mester. Og så skal vi nok se om Enzo ikke for tredje år i streg kan nappe en Ardenner-sejr. I hvert fald er det en mulighed med angreb langt udefra, som han har bevist før. Ellers vil han kunne hjælpe Ilario i ardennerne. Her er Enzo en klasse hjælp. For tænk at vi har en dobbelt Ardenner-vinder til hjælp i ardennerne. Det er en luksus.

Og lige som vi snakkede om Ardennerne, så er det logisk at gå videre til endnu en rytter som kan noget der. Selvfølgelig holdets bakkekaptajn, Ilario Allegro. Sidste år var der en stor sejr, som vi helst ikke vil glemme. For vi vandt nemlig, for andet år i træk Liege Bastogne Liege. Først Enzo. Så Ilario. Og det var for alvor Ilarios gennembrud, og noget vi håber at se gentagelse af i år. I hvert fald håber jeg på minimum en ardenner-sejr og gerne endnu flere topplaceringer. Men hans niveau er højt, han er blevet et år ældre og har dermed også fået mere modenhed og erfaring. Det håber jeg, at Ilario vil nyde godt af. Det er jeg faktisk ikke et sekund i tvivl om at han kan.

Vi forsætter. Og denne gang er det ingen anden end Laurent von Buchwald. En mand som er en "Team Vodafone-Sportful"-mand. Nu på hans 4. sæson som prof og 4. sæson som Vodafone-mand. Og det kan jeg li'. Hans TT-evner er unikke og han vil i år få lidt mere frihed i løb som Danmark Rundt og Panne Tour som passer hans evner rigtig godt. For Laurent er ikke bare en TT-rytter. Heldigvis for det. Han kan nemlig også på brostene rigtig godt og vil via. det være en ekstrem god hjælp for Enzo. På mange måder minder han om en tidligere stor rytter, nemlig Simon Wacker der i mange år kørte på Santander. Han kunne både køre en fantastisk TT og også køre flot i brostensløbene. Faktisk var han deres brostenskaptajn i sin tid. Og til dig Laurent: Simon Wacker vandt Eneco Tour. Det kommer du også til. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Endnu en mand, som jeg allerede nu vil kalde en "Team Vodafone-Sportful"-mand, og det er Maxime Alessi. Han udtaler sig positivt om holdet og ikke mindst om den gode atmosfære på holdet. Det er så godt, at han kort efter sin første kontrakt med holdet, allerede skrev en ny kontrakt. Og det er da fedt. Nu er han på kontrakt til og med s21.. Og det er godt for holdet og for Maxime. Det giver sikkerhed. Den unge bjergrytter vandt en etape i Schweiz Rundt som bare 21(!!!) årig. Det var en sensation for både pressen og mig. Selvom Maxime er stærk havde jeg ikke set den komme. Det var et vanvittigt resultat. Et resultat der er svært at gentage, men som Maxime vil prøve at gentage. Bemærk det var hans første løb i hele sæsonen. Hans første prof-løb!

Vi kunne egentlig blive ved med "Team Vodafone-Sportful"-mænd men det er vist på tide at stoppe. Men de er alle sammen så loyale og det beundrer jeg meget. Det samme kan man sige om vores unge sprinter, Fais van Rombuy, som måske ikke er så ung mere. Han fylder nemlig 25 og er ved at gå ind i de rigtig voksnes rækker. Fais er vigtig for holdet, og selvom Fernando ikke præstedede sidste sæson, så var det bestemt ikke Fais' fejl. Han gjorde det nemlig stærkt. Men på grund af de meget svingende præstationer af Fernando, så vil det betyde mere frihed for Fais. Der vil han kunne gøre det rigtig flot. Uden tvivl. På alle sprinterne skal han nok forsøge at være med fremme, selvom han selvfølgelig ikke har samme speed som de lidt ældre fyre som min tidligere rytter og gode ven Haakon Stengel. Men den tid skal nok komme. Og hvis arbejdet går godt, så vil jeg se om jeg kan gøre det samme som med bl.a. Haakon. Nemlig gøre en ung talentfuld rytter til verdens bedste sprinter.

Og nu vi er ved sprinterne, så har vi ligeledes to unge sprintere, som har kørt her siden jeg kom. Rocky Uno er den første, et stort ungt talent fra Grønland, som i denne sæson fylder 23 år. Det betyder mere ansvar, men det betyder også større muligheder i U23-klassen, hvor han nu er den ældste. Her vil jeg forvente og håbe på store resultater, men det burde der ikke være problemer med. Rocky har altid været fandens stærk og gennembruddet i U23 klassen skal nok komme i år. Men han vil også være vigtig for bl.a. Fernando der skal sikres succes i år, men også Fais som vi begynder og tro mere og mere på. En vigtig lead-out.

Det samme kan man sige om hans jævnaldrende ven fra et helt helt andet land, nemlig Qatar. Jeg snakker om sprinteren Jabor Al-Qaatri, hvor ovennævnte beskrivelse passer rigtig godt her også. For her er styrken mindst lige så stor. Jeg glæder mig utrolig meget til at følge Jabor og se hvad han når. Her på træningslejren i Toscana ser han utrolig stærk ud, og hvis han kan forsætte de takter når sæsonen begynder, ja - så tror jeg det kan blive til rigtig stærke resultater.

Så når vi til holdets sidste sprinter. En sprinter vi slet ikke må glemme trods en rigtig dårlig sæson. Han har før sejret i Tour de France og det kan man altså ikke tage fra ham, selvom det ikke gik som det skulle sidste år. Det er både han og jeg enige om. Det er Fernando Munoz' sidste sæson, for han har fortalt mig, at det er slut efter i år. Han har været klar til at gå i en hjælperytterrolle, men det synes jeg ikke vi skal. Vi skal vise stolthed over at have en rytter af Fernandos kalibar, og så skal vi se, om vi i år kan glemme s18 og bare komme i sving og vinde en masse i s19. Han har topfarten men troen på sig selv mangler. Det mangler vi virkelig, men mon ikke vi kan give ham det. Med den rette støtte, så vinder Fernando løb i den kommende sæson. Det ville være en forløsning.

Og så tager vi en lille pause. Allerede er store ryttere præsenteret, men vi mangler lidt endnu - herunder en levende legende på Team Vodafone-Sportful. Det glæder jeg mig til.
-----

Velkommen tilbage. Daniel Brown, Florain Duarte og jeg, Marco di Dario vil nu byde jer velkommen til den sidste del af holdpræsentationen.

Vi starter ud med Lukas Ganz. En ung og forholdsvis ukendt rytter for mange. Det er han dog ikke på Team Vodafone-Sportful. Ind blev han hentet midt i sidste sæson, hvor hans præstationer på de lavere niveauer blev spottet af os på Team Vodafone-Sportful. At andre ikke havde lagt mærke til ham må og vil altid være en gåde for mig. Men nu er han her. En ægte temporytter. En TT-rytter. Det er en rytter vi vil nyde godt af, både på kort og lang sigt. Han vil i pro-løbene være ualmindelig vigtig for at dække de gode ryttere ind på de fladere strækninger, men han vil også være en vigtig del af ttt-holdet. Og her stopper vi ikke. Lukas kan også køre godt i u23-løbene. Mulighederne for sejre i tt paradise er ikke små.

En anden rytter der også blev hentet ind midt sidste år er franskmanden Oliver Manzin-Houter, som fylder 22 i år. Han vil sammen med Joel være holdet spydspids i u23 puncher paradise, men han vil også være en vigtig brik i bakkeklassikere. For hans evner på bakker er crazy. Han er stærk og go. Han har overbevist mig virkelig her på vores træningslejr i det kuperede Toscana. Han kan jo sætte selv de bedste. Selvom det ikke blev til store resultater i hans meget korte s18 så er jeg stadig overbevist: Oliver vil blive en af de helt store.

Og vi bliver ved de unge ryttere. Endnu en 22-årig af slagsen. Men her har vi at gøre med en rytter som kørte hele sidste sæson. Og det var med manér. Malte Christensen. Af største resultat kan nævnes hans 2. plads på kongeetapen i Slovenien Rundt.. og det var altså som 21 årig (!!) Det ses sjældent. Ligende resultater ses sjældent, og nå ja. Så skulle det da lige være Maxime Alessi.. som vandt en etape i Schweiz.. men han kører jo også på Vodafone! Men tilbage til Malte. En fantastisk rytter som ofrer sig for holdet og helt til sidste blodsdråbe, men foruden det, så tager han chancen når han får den. Helt som vi så i Slovenien. Og mere af det vil vi helt sikkert se mere i fremtiden. Jeg er i hvert fald ikke et sekund i tvivl om at satsningen på Malte var god. Han var vigtig at få for mig i sin tid: og jeg har ikke fortrudt signingen!

Fra en bjergrytter til en anden. Men denne gang en lidt mere erfaren af slagsen. Corentin Bertrand er navnet. En vigtig mand for holdet. En mand som både hjælpe kan og også køre alene og mod sejren. Selvom det ikke er blevet til de helt store sejre, står han stadig noteret for flere sejre og en samlet sejr i Burgos. Det er ikke små resultater. Det skal vi have stor respekt for.Men det store gennembrud står stadig og venter i kulissen. Der er ikke mange skud i bøssen tilbage hvis man ser på dåbsattesten men i år kunne være en mulighed. Med den rette træning og vilje, ja. Så kan alt ske. Og jeg tror det sker i år.

Men slut er vi ikke endnu. For nu skal vi til tre store ryttere (selvom vi har været forbi mange af de store, så er vi ikke færdige). Den første er Thomas Gené. En erfaren herre. En rigtig erfaren herre. Sågar en verdensmester. Olympisk mester i TTT. 3 x Chrono des Nations. Og skal vi blive ved? Gené er en mester. En mester jeg er stolt af at kunne kalde Team Vodaofane Sportful rytter endnu en gang. Og selvom Thomas i dag er blevet ældre, ja. Så er han stadig en helt for mig at se. Hans evner på landevejene som socialt er fantastisk. Hans erfaring er med til at gøre de unge bedre, og hans evner lige så. Han er en stor inspiration for en stor del af holdet. Og sådan skal Thomas bare blive ved i år - og så med et par sejre ude på landevejene tilmed! Det blev jo til en enkelt sidste sæson..lad os lige tage lidt flere i år!

Endnu en stor rytter på programmet. Fingeling Gunho. En rytter fra den blomstrende cykelnation Malaysia. Og denne mand har talent. Han er i en god alder. En alder hvor man skal sejre i. Hans fightergen er stort og han fighter altid til der ikke er mere.. eller nej.. han fighter til han har brugt den energi som han ingengang har. Det er helt vildt. Men nok om det. Sidste sæson var hans første her på holdet, og selvom vi havde sat næsen op til det helt store blev det så ikke kæmpestort. Men det blev da til resultater. Rogaland GP blev besejeret. Det var en flot sejr og en sejr vi sent vil glemme. Og denne sejr i dette for mange lille løb, vil ikke blive den sidste iført Vodafone-trikoen. Lad os se flere i år.

Og så slutter vi showet af med ingen anden end Philip Grandjean. Nummer 2 i Tour de France i nu to år. I TRÆK!! Det er en skide ærgerlig placering. Mange vil kalde ham for den bedste af den dårligste, for der er jo kun en vinder. Men jeg ser ham som en stjerne. Kun overgået af fulstændig suværene Jaune. Men det vil vi se om vi ikke kan lave om på i år. For i år er måske Philips sidste chance for at vinde det helt store. Og jeg drømmer stadig om en Grand Tour sejr. Og da helst en Tour de France sejr. Noget som jeg eller Philip for den sags skyld aldrig har prøvet. Men vi skal satse på det. Sidste år gjorde han det fænomenalt i Touren mens Giroen blev ødelagt på grund af et skide styrt. Det må vi lave om på i år. Et år hvor Philip skal gå efter Touren og Vueltaen i stedet for Giro og Tour. Og jeg tror store resultater kan lade sig gøre!

Det var alt for rytterne. Igen i år kører vi med mine cykler fra Darios, mens vores tøj bliver sponsoret af Sportsful selvfølgelig. Vi har lavet en aftale med Lightweight, som er en af de bedste hjulproducenter i verden. En tysk en af slagsen. Vi glæder os til at skulle køre med disse helt fantastiske hjul, som er de måske bedste på markedet. De erstatter ZIPP.

Og husk.. vi har 10 års jubilæum.. inden længe vil ske store ting.
Redigeret af Marco di Dario d. 18-08-2015 14:38
Sportsdirektør

i68.tinypic.com/343kakl.png
 
Spring til debat: