Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
S.20 - Løbsønsker
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 08-11-2015 17:10
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Hej alle. Da der ikke er lang tid til at sæsonen er slut, kunne jeg endnu engang rigtigt godt tænke mig at høre jeres løbsønsker. Etapeprofilerne er lagt op: http://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_id=13694 Hvis i har et ønske til et formprogram er i også velkomne til at sende det med. Hvis i kunne få sendt til mig senest d.18/11, ville det være helt perfekt! I kan enten skrive her i tråden eller sende mig en besked. Mvh Daniel Navn: Daniel Brown Nationalitet: Engelsk Rolle: Forhenværende manager Team: Tidl. Santander-Massi ![]() |
|
|
Rocky Uno |
Lagt på d. 08-11-2015 22:12
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 72 Tilmeldt: 29.09.14 |
Jeg er her for at hjælpe mine venner og kaptajner. Men alt hvad der slutter fladt, jeg vil gerne stadigvæk have fokus på at udvikle mine evner inden for etapeløb. Så masser af det. Rocky Uno ![]() |
|
|
Malte Christensen |
Lagt på d. 08-11-2015 22:52
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 833 Tilmeldt: 28.01.15 |
Hjælper hvor jeg kan. Og beder om frie roller i så bjergrige terræner som muligt (kunne være Slovenien Rundt, Schweiz Rundt eller Dauphine). Og helst ingen brosten - og minimalt med TT ![]() Malte Christensen, Danmark, bjergrytter, 32 år
s. 25-nu: Aegon - Phillips Pro Cycling (kaptajn/fri) s. 23-24: Commerzbank-Opel Cycling (kaptajn/fri) S. 18-22: Team Vodafone - Sportful (hjælperytter) |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 09-11-2015 10:52
|
![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Det er helt op til jer. Jeg har ingen specifikke ønsker, så I sætter mig bare på der, hvor der skal bruges en sprinter. Enten som kaptajn eller leadout.
Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 09-11-2015 11:49
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Så her er mine ønsker for næte sæson: Ønsker - Tour Down Under - Grand Prix la Marseillaise - Le Tour de Langkawi - Strade Bianche - Giro Del Trentino - La Fleché Wallone - Criterium du Dauphine - Østrig Rundt - Tour de Pologne - Vuelta a Burgos - Tour de l'Ain - Clasica Ciclista San Sebastian - Danmark Rundt - USA Pro Cycling Challenge - Grand Prix Cycliste de Quebec - Milano Torino - Giro del Piemonte - Giro di Lombardia - Tour of Beijing Jeg hørte dramatisk musik, mens jeg skrev det. Du sætter mig bare hvor der er til overs ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 09-11-2015 11:50
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Så her er mine ønsker for næte sæson: Ønsker - Tour Down Under - Grand Prix la Marseillaise - Le Tour de Langkawi - Strade Bianche - Giro Del Trentino - La Fleché Wallone - Criterium du Dauphine - Østrig Rundt - Tour de Pologne - Vuelta a Burgos - Tour de l'Ain - Clasica Ciclista San Sebastian - Danmark Rundt - USA Pro Cycling Challenge - Grand Prix Cycliste de Quebec - Milano Torino - Giro del Piemonte - Giro di Lombardia - Tour of Beijing Ønsket formprogram: Program 29 Classic Early Season 01 Jeg hørte dramatisk musik, mens jeg skrev det. Du sætter mig bare hvor der er til overs ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 10-11-2015 16:25
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Tak til alle der allerede har skrevet, så har jeg noget at arbejde ud fra når vi har fuldendt truppen (Ender nok ud i at der kommer nogle draftryttere til) Navn: Daniel Brown Nationalitet: Engelsk Rolle: Forhenværende manager Team: Tidl. Santander-Massi ![]() |
|
|
Laurent von Buchwald |
Lagt på d. 10-11-2015 16:54
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 223 Tilmeldt: 29.08.14 |
Form: Roubaix_05 Her er mine løbsønsker: - Tour of Qatar (Måske en fri rolle?) - Omloop - Kuurne (fri?) - Le Samyn (fri?) - Driesdaagse van West-Vlaanderen (fri?) - Tirreno - Nokere (Måske en fri rolle?) - Dwars - E3 - Gent - De panne rundt (fri) - Flanderen Rundt - Paris Roubaix - Rund am Köln - Bro Leon (fri?) - Giro del Trentino - 5 jour de Dunker (fri rolle?) - Rogaland - Ronde van Belgie (fri rolle) - Tour de France - Eneco Tour (fri rolle?) - Post Danmark Rundt (fri?) - Chronos |
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 11-11-2015 12:28
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 322 Tilmeldt: 19.05.15 |
Har skrevet i PM, men smider dem bare her også! Ardennerne som luksushjælper, samt Lombardiet Rundt. Ellers har jeg 4 frie roller i kontrakten. evt. Grand Prix Marseillaise Grand Prix Pino Cerami G.P. Camaiore Grand Prix Cycliste de Montréal Ellers smider i mig bare på, hvor det passer jer! ![]() Navnet: Joel Ernamo
Alder: 35 Nationalitet: Finland Hold: Aegon Phillips Pro Cycling Ryttertype: Bakkerytter Rolle: Hjælperytter Motto: Jeg dominerer, du ser på. Tidligere Verdensmester Tidligere U-23 OL vinder Tidligere U-23 verdensmester |
|
Spring til debat: |