Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Resultater S.20
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 06-12-2015 16:49
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Hej alle. Tænker at vi skal have en tråd til overblik igen i år. Den kommer ikke til at blive lige så omfattende som sidste år, da jeg desværre ikke har tid til at få det gjort, da det kræver rigtigt meget tid. Opdateret t.o.m Paris-Nice 2 etape Klassementssejre Le Tour de Langkawi - Teit Christensen Etapesejre Etoile de Besseges - 4. etape FL - Ilario Allegro Grand Prix di Lugano - BK - Ilario Allegro Le Tour de Langkawi - 4. etape BJ - Teit Christensen Pointtrøjer Etoile de Besseges - Ilario Allegro Bjergtrøjer Ungdomstrøjer Santos Tour Down Under - Maxime Alessi Tour of Qatar - Laurent Von Buchwald Trofeo Laigueglia - BK - Maxime Alessi Driedaagse van West Vlaanderen - Laurent Von Buchwald Le Samyn BKBRO - Laurent Von Buchwald Tirreno - Adriatico - Maxime Alessi U25 etapesejre Etoile de Besseges - 5. etape BK - Maxime Alessi Trofeo Laigueglia - BK - Maxime Alessi Tour de Langkawi 1. etape - Rocky Uno Le Tour de Langkawi - 5. etape BJ - Maxime Alessi Paris - Nice, 4. etape - Bakker - Mason Miller Paris - Nice - 6. etape BK - Mason Miller Tirreno - Adriatico - 2. etape BK - Laurent Von Buchwald Tirreno - Adriatico, 4. etape (BK/BJ) - Maxime Alessi Tirreno - Adriatico, 5. etape - Bjerg - Maxime Alessi U23 Etapesejre Andre nævneværdige præstationer Redigeret af Daniel Brown d. 23-12-2015 22:57 Navn: Daniel Brown Nationalitet: Engelsk Rolle: Forhenværende manager Team: Tidl. Santander-Massi ![]() |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 06-12-2015 17:26
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Jeg kan måske hjælpe dig. |
|
|
Daniel Brown |
Lagt på d. 06-12-2015 17:37
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 3325 Tilmeldt: 21.02.15 |
Kan du det kan vi sagtens lave noget som i sidste sæson! Men det kommer selvfølgelig også an på om i ryttere har interesse i at det er der ![]() Navn: Daniel Brown Nationalitet: Engelsk Rolle: Forhenværende manager Team: Tidl. Santander-Massi ![]() |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 07-12-2015 15:47
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Top5 er ikke så viktigt for mig, men en oversikt over podier til holdet er da fin om muligt ![]() Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Thespe Cialone |
Lagt på d. 07-12-2015 16:46
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 164 Tilmeldt: 13.11.15 |
Jeg synes det er et rigtig fedt initiativ, som kan give et godt overblik over holdets resultater. ![]() I am not TheSpe cialOne
|
|
|
Mason Miller |
Lagt på d. 08-12-2015 15:16
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 384 Tilmeldt: 18.11.15 |
Synes bestemt det er et godt initiativ! ![]() |
|
Spring til debat: |