Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Ny sportsdirektør
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 21-01-2016 12:40
|
![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Hej gutter Som Marco allerede har fortalt, så er jeg rullende sportsdirektør i denne sæson, og næste år er jeg det så 100 %. Jeg kender jer, og I kender mig - jeg vil bare lade jer vide, at I altid bare skal henvende til mig, hvis der er det mindste, I ønsker at tale om. Min dør står altid åben for jer, og der er intet, der er for småt. Jeg glæder mig til at arbejde yderligere med jer ![]() Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Joel Ernamo |
Lagt på d. 21-01-2016 13:24
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 322 Tilmeldt: 19.05.15 |
Det lyder godt! "velkommen" Fernando! ![]() Navnet: Joel Ernamo
Alder: 35 Nationalitet: Finland Hold: Aegon Phillips Pro Cycling Ryttertype: Bakkerytter Rolle: Hjælperytter Motto: Jeg dominerer, du ser på. Tidligere Verdensmester Tidligere U-23 OL vinder Tidligere U-23 verdensmester |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 21-01-2016 14:25
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Antal indlæg: 373 Tilmeldt: 28.05.14 |
Tillykke med din "nye" indtil videre ekstra rolle på holdet ![]() Vinder af U23 OL RR
Vinder af TDF 21 etape - S.19 (Champs elysees) |
|
|
Rocky Uno |
Lagt på d. 30-01-2016 15:20
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 72 Tilmeldt: 29.09.14 |
Dejligt at du vil blive ved med at være her, som ung sprinter er du et forbillede Rocky ![]() |
|
Spring til debat: |