Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Resultater s. 21
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 04-04-2016 21:32
|
![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 1372 Tilmeldt: 20.07.11 |
Sæsonens resultater kommer til at stå her og bliver opdateret løbende: Løbssejre: Ilario Allegro - GP de Marseilles Top 10 placeringer Løb 2 - Sam Moses - GP de Marseilles 2 - Rex Anderson - Kuurne Bruxulles Kuurne 2 - Steve Bruges - GP di Lugano 3 - Sam Moses - Kuurne Bruxelles Kuurne 4 - Edwin Avila - GP di Lugano 4 - Rex Anderson - Nokere-Koerse 5 - Ilario Allegro - Santos Tour Down Under 5 - Sam Moses - Le Samyn 5 - Philip Grandjean - Paris-Nice 5 - Sam Moses - Nokere-Koerse 5 - Ilario Allegro - Milano - San Remo 6 - Steve Bruges - Strade Bianche 6 - Sam Moses - Milano - San Remo 7 - Sam Moses - Santos Tour Down Under 7 - Philip Grandjean - Tour of Qatar 7 - Ilario Allegro - Trofeo Laigueglia 7 - Rex Anderson - E3 Prijs Vlaanderen 9 - Ilario Allegro - Katalonien Rundt Etapesejre: Zian Chang - Etoile de Besseges 1. etape Malte Christensen - Le Tour of Langkawi 5. etape Ilario Allegro - Tirreno - Adriatico 4. etape Top 10 placeringer etaper: 2 - Ilario Allegro - Santos Tour Down Under 5. etape 2 - Sam Moses - Etoile de Besseges 5. etape 2 - Tom Scott - Le Tour of Langkawi 7. etape 2 - Tom Scott - Le Tour of Langkawi 8. etape 2 - Gando Gbana - Paris-Nice 6. etape 3 - Frederik Simonsen - Santos Tour Down Under 1. etape 3 - Frederik Simonsen - Santos Tour Down Under 3. etape 3 - Frederik Simonsen - Santos Tour Down Under 4. etape 3 - Sam Moses - Etoile de Besseges 2. etape 3 - Sam Moses - Etoile de Besseges 4. etape 3 - Fais van Rombuy - Ronde van Drenthe 1. etape 3 - Zian Xin Chang - Katalonien Rundt 2. etape 4 - Ilario Allegro - Santos Tour Down Under 3. etape 4 - Zian Chang - Etoile de Besseges 2. etape 4 - Steve Bruges - Etoile de Besseges 4. etape 4 - Zian Chang - Etoile de Besseges 5. etape 4 - Gando Gbana - Tour of Qatar 2. etape 4 - Alvaro Santos - Driesdaagse van West-Vlaanderen 3. etape 4 - Gando Gbana - Paris-Nice 4. etape 4 - Philip Grandjean - Paris-Nice 5. etape 5 - Ilario Allegro - Santos Tour Down Under 2. etape 5 - Tom Scott - Tour of Qatar 4. etape 5 - Tom Scott - Tour of Qatar 5. etape 5 - Tom Scott - Le Tour of Langkawi 9. etape 5 - Philip Grandjean - Paris-Nice 6. etape 5 - Ilario Allegro - Tirreno Adriatico 6. etape 6 - Frederik Simonsen - Santos Tour Down Under 6. etape 6 - Alvaro Santos - Etoile de Besseges 2. etape 6 - Laurent von Buchwald - Driesdaagse van West-Vlaanderen 1. etape 6 - Frederik Simonsen - Katalonien Rundt 2. etape 7 - Ilario Allegro - Santos Tour Down Under 4. etape 7 - Sam Moses - Etoile de Besseges 1. etape 7 - Teit Christiansen - Le Tour of Langkawi 5. etape 7 - Rex Anderson - Paris-Nice 4. etape 7 - Ilario Allegro - Tirreno - Adriatico 3. etape 7 - Joel Ernamo - Tirreno - Adriatico 6. etape 8 - Ilario Allegro - Santos Tour Down Under 1. etape 8 - Tom Scott - Tour of Qatar 1. etape 8 - Philip Grandjean - Tour of Qatar 2. etape 8 - Tom Scott - Le Tour of Langkawi 1. etape 8 - Fais van Rombuy - Le Tour of Langkawi 10. etape 8 - Philip Grandjean - Paris-Nice 8.etape 8 - Frederik Simonsen - Tirreno - Adriatico 2. etape 9 - Steve Bruges - Paris-Nice 1. etape 9 - Zian Xin Chang - Paris-Nice 2. etape 9 - Ilario Allegro - Tirreno - Adriatico 5. etape 8 - Ilario Allegro - Katalonien Rundt 3. etape 10 - Zinno Skibby - Santos Tour Down Under 3. etape 10 - Sam Moses - Santos Tour Down Under 5. etape 10 - Frederik Simonsen - Tirreno - Adriatico 3. etape 10 - Fais van Rombuy - Katalonien Rundt 2. etape Pointtrøjer: Bjergtrøjer: Ungdomstrøjer: Mason Miller - Etoile de Besseges Maxime Alessi - Le Tour of Langkawi Joel Ernamo - GP di Lugano Maxime Alessi - Tirreno - Adriatico Maxime Alessi - Katalonien Rundt U25 etapesejre: Zinno Skibby - Santos Tour Down Under 1. etape Zinno Skibby - Santos Tour Down Under 3. etape Alvaro Santos - Etoile de Besseges 1. etape Alvaro Santos - Etoile de Besseges 2. etape Malte Christensen - Le Tour of Langkawi 5. etape Malte Christensen - Le Tour of Langkawi 6. etape Joel Ernamo - Tirreno - Adriatico 5. etape Joel Ernamo - Tirreno - Adriatico 6. etape Alvaro Santos - Ronde van Drenthe 1. etape Maxime Alessi - Katalonien Rundt 3. etape Maxime Alessi - Katalonien Rundt 4. etape Malte Christensen - Katalonien Rundt 7. etape U23 sejre: Opdateret t.o.m E3 Prijs Vlaanderen
Redigeret af Fernando Munoz d. 25-04-2016 20:27 Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 04-04-2016 22:03
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 320 Tilmeldt: 29.04.13 |
Kan du forudsige fremtiden? Jeg troede da endnu ikke etapen var kørt! ![]() Zian Xin Chang
Alder: 37 Pensionist. |
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 04-04-2016 22:04
|
Hovsa, det er vidst bare resultater der ikke er opdateret med den nye sæson. Jeg sagde ikke noget lige før ![]() Zian Xin Chang
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 04-04-2016 22:04
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Følger du ikke med, Zian? Du har sgu selv været med! Det må have været for let kørt etape siden du ikke kan huske den...så skulle du da bare have taget fronten og vundet!! hvis overskuddet var til det! Sportsdirektør ![]() |
|
|
Teit Christiansen |
Lagt på d. 04-04-2016 22:05
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 116 Tilmeldt: 04.12.13 |
Zian den ligger i resultater s.21 mappen. Boksen på forsiden er dog ikke opdateret ![]() |
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 04-04-2016 22:06
|
Marco di Dario skrev: Følger du ikke med, Zian? Du har sgu selv været med! Det må have været for let kørt etape siden du ikke kan huske den...så skulle du da bare have taget fronten og vundet!! hvis overskuddet var til det! Tror der er en spion i vores lejr! Det i hvert fald ikke mig der har kørt for dig. Jeg ligger fint på hotellet i Frankrig og venter på Etoile de Bességes skyder i gang Zian Xin Chang
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 04-04-2016 22:11
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Zian Chang skrev: Marco di Dario skrev: Følger du ikke med, Zian? Du har sgu selv været med! Det må have været for let kørt etape siden du ikke kan huske den...så skulle du da bare have taget fronten og vundet!! hvis overskuddet var til det! Tror der er en spion i vores lejr! Det i hvert fald ikke mig der har kørt for dig. Jeg ligger fint på hotellet i Frankrig og venter på Etoile de Bességes skyder i gang Forfanden da..troede vi havde sendt dig Down Under!! Jeg er sgu også her i Frankrig klar til Marseille. Munoz er taget ned på den sydlige halvkugle - jeg dur ikke til det jatlag..og så har spurterne altid været hans force! Sportsdirektør ![]() |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 04-04-2016 22:11
|
Haha, Marco, ja, det sås jo tydeligt på min imponerende lange resultatliste ![]() Redigeret af Fernando Munoz d. 04-04-2016 22:20 Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 04-04-2016 22:18
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Skal i skrive opp alle top10 etapeplaceringer bliver det rett mange, måske top5 kan være nok? Om i skal have top10, så skal jeg også med på den første etape! ![]() Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 04-04-2016 22:19
|
Det ser meget bedre ud, Ilario ![]() Jeg tilføjer dig med det samme! Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 04-04-2016 22:20
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Jeg tænker også at alle top 10 placeringer er et ret stort arbejde. Sidste sæson havde jeg alene 51 top 10 placeringer, så sådan en liste kan hurtigt blive uoverskuelig... Men dejligt at have listen, hvor der bliver gjort opmærksom på vores gode resultater ![]() Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 04-04-2016 22:22
|
Jeg tager jeres råd til mig.. Lige her til at starte med ser vi, hvordan det går.. Hvis det bliver for uoverskueligt, må vi ændre lidt på det.
Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Teit Christiansen |
Lagt på d. 04-04-2016 22:22
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 116 Tilmeldt: 04.12.13 |
Gando kan bare få sin egen resultats-tråd, så må vi andre have en fælles ![]() |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 04-04-2016 22:54
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Gando Gbana skrev: Jeg tænker også at alle top 10 placeringer er et ret stort arbejde. Sidste sæson havde jeg alene 51 top 10 placeringer, så sådan en liste kan hurtigt blive uoverskuelig... Men dejligt at have listen, hvor der bliver gjort opmærksom på vores gode resultater ![]() Jeg havde selv 47 top 10 placeringer, så er vi oppe i nærmere 100 bare på mig og dig! Måske Ilario og Gando skal have sin egen resultat-tråd! ![]() Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 04-04-2016 22:57
|
Hvis I gør det godt, så kan det ikke udelukkes ![]() Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Frederik Simonsen |
Lagt på d. 04-04-2016 23:33
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 576 Tilmeldt: 26.06.11 |
Fedt initiativ Fernando. Så længe vi bare ikke skal have en top 3-placeringers liste. Gando og jeg havde deprimerende 30 tilsammen sidste sæson... Jeg bliver altid så trist over at se hvor mange lige ved og næsten sejre, jeg har skrabet sammen de seneste sæsoner ![]() Navn: Frederik Simonsen
Nationalitet: Dansker Alder: 38 Hold: Commerzbank-Opel Type: Sprinter Rolle: Luksushjælper U23 sejre: 7 Professionelle sejre: 82 |
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 06-04-2016 20:11
|
Så er sæsonen igang! Jeg er ret sikker på det også var min første professionelle sejr, hvilket er super lækkert. Forhåbenligt holder jeg nu hele løbet og får pointtrøjen.
Zian Xin Chang
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 06-04-2016 20:14
|
Enig, Zian, og jeg satser også på at have styr på dit navn fra nu af ![]() Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
|
Fernando Munoz |
Lagt på d. 17-04-2016 12:31
|
Opdateret ![]() Pensioneret rytter. Crewhjælp
|
|
Spring til debat: |