Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Ny rytter
|
|
Ruben Werner |
Lagt på d. 13-05-2016 18:38
|
Junior Member Antal indlæg: 19 Tilmeldt: 13.05.16 |
Hej med jer. Jeg er ny rytter i feltet og jeg vil gerne høre hvornår jeg må begynde at forhandle med de forskellige hold? |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 13-05-2016 18:40
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Du sender stats ind til oprettelse - hvorefter han godkender dig.. når han gør det, må du forhandle Læs evt. Mere her http://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_id=1133 Evt. Kan du også starte en bil omkring din rytter og allerede nu fører opmærksom på dig selv. Velkommen til MANAGER |
|
|
Ruben Werner |
Lagt på d. 13-05-2016 18:45
|
Junior Member Antal indlæg: 19 Tilmeldt: 13.05.16 |
Perfekt! Mange tak for det hurtige svar |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 13-05-2016 18:48
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Så lidt - spørg endelig igen hvis der er noget.. Vi er nok nogle stykker der kan svare hurtigt
MANAGER |
|
|
Rene Bielefeldt |
Lagt på d. 16-07-2018 23:18
|
Fusioneer Antal indlæg: 1369 Tilmeldt: 13.07.14 |
Jeg har sendt en besked til dig
|
|
|
Dmitri Abramowitz |
Lagt på d. 16-07-2018 23:18
|
Veteran Member Antal indlæg: 799 Tilmeldt: 11.02.14 |
En tutor skriver en besked direkte lige som jeg skriver her. :-) Han kam hjælpe dig igang. Ellers tjek her! https://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_id=24378&pid=202716#post_...ost_202716 CC-News
|
|
Spring til debat: |