Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Hvor kan jeg se mine evner?
|
|
Patmac |
Lagt på d. 06-11-2011 13:07
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Jeg har også lige oprettet en bruger/rytter. Spørgsmålet lyder: Er der nogen steder man kan se sine egne stats (Rytterprofil)? Hilsen en ny og urutineret CC-bruger. |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 06-11-2011 13:07
|
Nej det er der ikke, men du kan skrive til Udvikling og få dem. Jeg vil dog råde dig til at gemme dem på din computer, det gør det nemmere for os alle sammen |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 06-11-2011 13:08
|
Det er min erfaring at det er bedst at arkivere sådanne vigtige beskeder, f.eks. med stats, da de så er nemme at finde. Så ligger de altid ved hånden i beskedsektionen. |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 06-11-2011 13:08
|
Personligt har jeg lavet et skema i Excel som ser sådan her ud: http://oi54.tinyp...51oi21.jpg (Tallene hænger selvfølgelig ikke sammen, med mine stats) Så kan jeg holde styr på i hvor, og hvor meget jeg kan forbedre mig. Hvis vi siger jeg får 10 stat at gøre godt med indtaster jeg så i "2. Stats" mine tidligere stats, og smider så 10 oveni. Så kan jeg under stregen holde styr på at jeg så skal have 765 i denne omgang
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
Spring til debat: |