Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Resultatliste
|
|
Stefano Rolfini |
Lagt på d. 08-07-2016 09:18
|
Veteran Member Antal indlæg: 776 Tilmeldt: 09.03.15 |
Hvordan gør jeg så jeg har en overskrift i min resultatliste f.eks. sæson 20, og så har muligheden for at klikke ved den og resultater for den sæson så kommer frem, og bliver gemt igen når jeg trykker igen? |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 08-07-2016 09:28
|
Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Stefano Rolfini skrev: Hvordan gør jeg så jeg har en overskrift i min resultatliste f.eks. sæson 20, og så har muligheden for at klikke ved den og resultater for den sæson så kommer frem, og bliver gemt igen når jeg trykker igen? Du bruger den fuktion der hedder "Spoiler" som er det ikon hvor der er en markør der peter på "Text" Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
James McAdams |
Lagt på d. 08-07-2016 10:21
|
Veteran Member Antal indlæg: 544 Tilmeldt: 23.06.11 |
[.spoiler="TEKST"]Undertekst[./spoiler]
Ryttertype: Fighter
Hold: Santander Fødeland: Austalien Fødeby: Toowoomba Alder: 40 Credits til Nikolas Oviegnon „Winners never quit and quitters never win.“ |
|
|
Stefano Rolfini |
Lagt på d. 08-07-2016 10:27
|
Veteran Member Antal indlæg: 776 Tilmeldt: 09.03.15 |
Jeg siger mange tak.... Var lige gået html prøven i det for mig, men kunne ikke bruge ' ' så fik jeg fejl når jeg opdaterede |
|
Spring til debat: |