Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsplanlægning S23
|
|
David Caldwell |
Lagt på d. 28-10-2016 21:09
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 647 Tilmeldt: 25.05.16 |
Hej venner, Tag et kig på løbsprofilerne for næste sæson og meld tilbage til mig hvad i ønsker at køre. Jeg forsøger at efterkomme alle ønsker - men kan ikke garantere noget da jeg også har kontraktligeforhold, at tage hensyn til samt egne taktiske dispositioner. http://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_id=17599&pid=159103#post_...ost_159103 Så er vi klar til en ny sæson! (Er der fejl og mangler, kontakt mig da via PM) I kan finde løb og formprogrammet i det vedlagte link. http://www.filedropper.com/udtagelsesarksson23xlsx Redigeret af Balslev d. 08-11-2016 20:44 ![]() Sejre: 418 | Top 3: 398 | Top 10: 1101 Sæson 22,23,24,25 & 26 |
|
|
Tom Scott |
Lagt på d. 20-11-2016 13:09
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 355 Tilmeldt: 14.03.14 |
Er der mulighed for at vi kan få en tråd med løbsprogrammet i? |
|
|
David Caldwell |
Lagt på d. 20-11-2016 14:14
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 647 Tilmeldt: 25.05.16 |
Jeg havde egentlig fravalgt det som en start da det er lidt tidskrævende - og jeg er lidt ramt på tiden da jeg er ved, at skrive bachelor og samtidigt har en masse andre ting der tager tid. Men du kan se samtlige trupper i arket jeg har sendt - der er trupperne også delt i faner efter hvilket løb der er tale om ![]() ![]() Sejre: 418 | Top 3: 398 | Top 10: 1101 Sæson 22,23,24,25 & 26 |
|
Spring til debat: |