November 23 2024 10:35:24
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 50 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Liège

Top 5 ryttere
1206 p - Jakub Vavra
835 p - Johannes Mangobe
784 p - Eddy Drijens
618 p - Vladibro Kongstenski II
618 p - Eden Huybrechts

Top 5 Hold
3136 p - Team Faema
2216 p - Team Peugeot
2099 p - Qantas-DeLight
2079 p - AB InBev - Bettini
1911 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
2341 p - Belgien
1979 p - Italien
1538 p - Holland
1530 p - Storbritannien
1216 p - Frankrig

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 18 )
Väinö Makela ( 12 )
Vincent Vintesso ( 8 )
Domagoj Kovacevic ( 8 )
Nikolas Ruffet ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
120 p - Erik van Vrisslingen
92 p - Hugo Mather
90 p - Barella Baggio Belmonte
71 p - Sean Atkinson
70 p - Futte Godspeed

U23 - Top 5 Sejre
Erik van Vrisslingen ( 2 )
Barella Baggio Belmonte ( 1 )
Donny van de Knulle ( 1 )
Hugo Mather ( 0 )
Futte Godspeed ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 50
Fed skrift = resultater s.50
Alm. skrift = resultater s.49

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica San Sebastián
OL ITT (S.53)
OL TTT (S.53)
OL RR (S.53)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic Ouest
EuroEyes Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.53)
U23 OL RR (S.53)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Jack Dawson
15-11-2024 19:58
Løbet er ikke lavet endnu så hvis han er hurtig tænker jeg godt han kan nå det.

Zion Holding
15-11-2024 18:12
GdL er vist ikke kørt endnu, men tør ikke love at det kan nåes. BT bør være muligt

Anders Ulrichsen
15-11-2024 16:51
Hvor langt er løbskørerne med U23? Junior spørger, da han er kommet til at udfylde stat s forkert, og gerne vil vide, om han kan nå med.

Pernille Jacobsen
11-11-2024 21:56
Yes, kom frisk. Det er skideskægt - med pernillegaranti!

Jens Uhle-Mann
11-11-2024 20:39
I love to be that guy... og ja, det er de - men det ville gå mere smidigt med en løbskører eller to mere! Grin

Salard
11-11-2024 19:44
Yes, de er på vej Smile

Luca Panini
11-11-2024 17:53
I hate to be that guy.. Men er U23 på trapperne? Smile

Steve Bruges
06-11-2024 17:57
Lige en hilsen fra Basingstoke - Pincheren er hjemme! (Er på toget sydpå fra London og holder i “min” hjemby) Grin Grin

Nicholas Soerensen
02-11-2024 18:50
En der vil slette første indlæg af mit dobbeltpost i 4.etape af tirreno? På forhånd tak

Evan Jephcott
30-10-2024 16:15
Det er old school! Men der var noget fedt ved at skulle indsende det på den måde i tidernes morgen! Lugter lidt af det samme som tipslørdag!

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Gøre CC engelsk
Emil Joergensen
Hey allesammen.

Ved ikke om dette har været oppe og vende før, men synes det ville være en god ide at gøre CC engelsk, for at komme meget bredere ud. Bare set udfra pcmdaily, ville det helt sikkert komme rigtig mange nye ryttere.

Er med på at det ville kræve en del at oversætte hele siden, men eftersom der ikke er noget dansk pcm forum mere, så er det mere end svært at finde siden her.

Det er trods alt begrænset hvad der kommer ind af nye ryttere, og når der tilmed stopper så mange gamle. Så går det samlet set den gale vej. Ikke mindst med aktiviteten.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Balslev
Det er helt sikkert en tanke der nok har strejfet langt størstedelen på CC - jeg selv inklusive.

Det er bare svært, at sige hvor stor en gevinst det vil være. Var vi klar over, at der kom som minimum 50-100 nye brugere og ingen forlod siden grundet det nye sprog - så ville det helt sikkert give mening.

Men sandsynligheden er nok nærmere, at der kommer et begrænset antal (måske flere på sigt) - og enkelte vil droppe spillet.

Det er svært at forudsige - men vi kan se på YFC, at skiftet til Engelsk ikke nødvendigvis er en positiv ting.
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Balslev
Med andre ord er jeg hverken decideret for eller imod. For mig afhænger det af stemningen og den vurdering man kan gøre sig om potentialet i det.
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Paolo Mozzarella
ALT skal være gennemtænkt og gennemarbejdet før det skal skifte til Engelsk version.

Men mit råd vil være og starte i det små, og tage rundt i skandinavien og deres PCM sider, og få vist dem en interesse i CC. Alle nordmænd og svenskere kan forstå dansk eller læse det. Det kan give måske 20-40 nye brugere, som så også kan hjælpe med at gøre det internationalt, med en engelsk version.
-Kraftværket fra Palermo-


image.ibb.co/c3fuA7/rytter.png


Navn:Paolo Mozzarella
Alder: 38 år (S30)
Nationalitet: Italien
Ryttertype: Enkeltstartsspecialist
Hold: ANZ-Delight Racing Team (S30)

Tidligere Hold:
TEAM CC (½del af S13)
TEAM B&O - Hummel (S14 - S17)
ANZ-Delight Racing Team (S18 - S30)
 
Nicolai Hoegsberg
Det kunne være fedt, hvis siden kunne spredes ud over mere end bare Danmark. Man kunne evt. forhøre sig til nogle admins på PCM.daily, om de ville hjælpe med at promovere CC på deres side.
Pensioneret Bjergrytter

Resultatliste: http://cyclingcareer.dk/profile.php?looku...ookup=1115
 
Emil Joergensen

Nicolai Hoegsberg skrev:

Det kunne være fedt, hvis siden kunne spredes ud over mere end bare Danmark. Man kunne evt. forhøre sig til nogle admins på PCM.daily, om de ville hjælpe med at promovere CC på deres side.
Som et tillæg til den ide, ville det være en god ide at skrive til enten Aab-eren eller CrueTrue som begge har en del indflydelse på pcmdaily Smile
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Chris Tuxen
Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.
- Hold: Team Peugeot
- Alder: 28 år
- Professionelle sejre: 4
- Ungdoms sejre: 5
- Ryttertype: Sprinter
 
Kuno Oesterlund

Chris Tuxen skrev:

Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.


Hvorfor tror du det??? Det burde også være muligt når siden er på dansk
 
Alexander Syfong

Kuno Oesterlund skrev:

Chris Tuxen skrev:

Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.


Hvorfor tror du det??? Det burde også være muligt når siden er på dansk


Jeg synes at det er meget hyggeligt at det ikke er så stort, for så ved man hvem der er på siden, og kender nogenlunde allesammen. sådan et lille comunity
Gammel, men ikke glemt

Hold gennem tiderne
xSæson 19: Peugeot
Sæson 20-Aegon lukker eller jeg går på pension: Aegon Phillips

Han står helt stille. Han står stille som et tysk træ i Harzen
 
Chris Tuxen

Kuno Oesterlund skrev:

Chris Tuxen skrev:

Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.


Hvorfor tror du det??? Det burde også være muligt når siden er på dansk

Ja, men dengang havde vi pcmfreaks som kunne markedsføre siden, det har vi ikke længere, hvis vi kan få pcmdaily til at gøre det er jeg sikker på at folk ville komme på siden og være aktiv
- Hold: Team Peugeot
- Alder: 28 år
- Professionelle sejre: 4
- Ungdoms sejre: 5
- Ryttertype: Sprinter
 
Chris Tuxen

Alexander Syfong skrev:

Kuno Oesterlund skrev:

Chris Tuxen skrev:

Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.


Hvorfor tror du det??? Det burde også være muligt når siden er på dansk


Jeg synes at det er meget hyggeligt at det ikke er så stort, for så ved man hvem der er på siden, og kender nogenlunde allesammen. sådan et lille comunity

Det kan jeg selvfølgelig godt se, men vil stadigvæk sige at det ville være federe med en masse aktivitvet
- Hold: Team Peugeot
- Alder: 28 år
- Professionelle sejre: 4
- Ungdoms sejre: 5
- Ryttertype: Sprinter
 
Nikola Lekovic

Chris Tuxen skrev:

Alexander Syfong skrev:

Kuno Oesterlund skrev:

Chris Tuxen skrev:

Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.


Hvorfor tror du det??? Det burde også være muligt når siden er på dansk


Jeg synes at det er meget hyggeligt at det ikke er så stort, for så ved man hvem der er på siden, og kender nogenlunde allesammen. sådan et lille comunity

Det kan jeg selvfølgelig godt se, men vil stadigvæk sige at det ville være federe med en masse aktivitvet


Jeg så hellere aktiviteten og det vil også gøre spillet sjovere hvis der kom en 30-40 nye til udefra med nye hold og mere konkurrencen om toppen
Nikola Lekovic
Øgenavn: The Lonely Cowboy

Manager på Commerzbank-Opel
Tidligere rytter på Certpost, Peugeot, Vodafone og Santander.
 
Chris Tuxen

Nikola Lekovic skrev:

Chris Tuxen skrev:

Alexander Syfong skrev:

Kuno Oesterlund skrev:

Chris Tuxen skrev:

Jeg tager lige den her op igen...

Jeg synes at gøre siden englesk vil være en fremragende ide. Jeg er ny her på siden, men har været her lige siden det kom ud, og jeg kan huske hvor fedt det var hver gang man loggede ind på cyclincareer at der var en masse nye blogs, rygter, cc-news også videre. Det savner jeg lidt, og jeg tror at gøre siden englesk ville åbne siden op igen.


Hvorfor tror du det??? Det burde også være muligt når siden er på dansk


Jeg synes at det er meget hyggeligt at det ikke er så stort, for så ved man hvem der er på siden, og kender nogenlunde allesammen. sådan et lille comunity

Det kan jeg selvfølgelig godt se, men vil stadigvæk sige at det ville være federe med en masse aktivitvet


Jeg så hellere aktiviteten og det vil også gøre spillet sjovere hvis der kom en 30-40 nye til udefra med nye hold og mere konkurrencen om toppen

Helt enig
- Hold: Team Peugeot
- Alder: 28 år
- Professionelle sejre: 4
- Ungdoms sejre: 5
- Ryttertype: Sprinter
 
Francois von Buchwald
Ved at få en større konkurrence mister man en del af grundlaget for siden, som er, at de fleste vinder en stor sejr og med en forøgelse, så bliver den mulighed mindre. Derudover hvis man mener, at der mangler aktivitet på siden, så kan man jo bare lave artikler, rygter og analyser.

Men der mangler aktivitet på siden, dog tror jeg ikke, at den engelske del, vil gøre det så meget bedre. Som Baslev siger, er det ikke en nødvendigvis en god ide. Så er jeg mere tilhænger af, at man dom Paulo foreslår at henvende sig til de andre skandinaviske lande. Derudover skulle man måske ændre statssysyemt i forhold til bonus, da der er mange, som er mere eller mindre inaktive i deres off peak periode. Måske kan man fjerne den. Så vil man også få flere unge ryttere, som der ikke er så mange af.
Professionelle sejre: 52
Ungdomssejre: 2
Speciale: Brosten
Største meritter: E3 Prijs Vlaanderen, Omloop Het Nieuwsblad, Dwars Door Vlaanderen, Gent-Wevelgem, Flandern Rundt, Paris-Roubaix
 
Daniel Brown
Jeg må indrømme at jeg heller ikke rigtigt tror på ideen med at gøre siden engelsk.

Hvis man ser på YFC har det ikke umiddelbart givet det boost man vist forventede. (Har dog ingen tal)

Derudover tænker jeg også at det vil kræve meget mere af løbskørere, managers osv. Noget vi i den grad mangler i forvejen. Jeg har fx længe eftersøgt noget hjælp på Santander, men det har der ikke været nogen der har været villige til at påtage sig.

Derudover er der som Francois nævner også problemet med at mange "falder" fra undervejs.
Navn: Daniel Brown
Nationalitet: Engelsk
Rolle: Forhenværende manager
Team: Tidl. Santander-Massi


i.ibb.co/pZJ0Rh3/SMR-png2.png
 
Cortiso Stoian
Tror heller ikke at engelsk er løsningen her og nu.

Vi har jo allerede et par fra Sverige og Norge med herinde, så kunne være de har kendskab til fora der, hvor de kan være med til at sprede budskabet.

Kunne også være med til at løse skævvridningen i nye rytteres nationalitet, da der er en MEGET stor overvægt af danske ryttere pt..
 
Cortiso Stoian
Omkring YFC og engelsk, der kan Mr Kump måske dele lidt ud af erfaringer.. Smile
 
Chris Tuxen
Ja okay, måske er det ikke den bedste ide med at gøre siden engelsk, jeg synes bareder mangler aktivitet, så måske som i siger få nogle nordmænd og svenskere ville hjælpe lidt på det
- Hold: Team Peugeot
- Alder: 28 år
- Professionelle sejre: 4
- Ungdoms sejre: 5
- Ryttertype: Sprinter
 
Kristjan Kump

Cortiso Stoian skrev:

Omkring YFC og engelsk, der kan Mr Kump måske dele lidt ud af erfaringer.. Smile


Det kan jeg sagtens. Konceptet med at gøre spillet (både dette og YFC) engelsk er klart vejen frem. Spørgsmålet er dog hvorvidt man er villig til at levere et stykke ekstraordinært benarbejde i nogle sæsoner for at sikre sig at man henter flere folk ind, end man taber.

Det er der vi på YFC har tabt det hele på jorden. Tiden (og hos visse: Motivationen) var ikke til at lægge ekstra ressourcer i at gøre spillet internationalt, og derfor blev det gjort halt. Halve oversættelser, halv markedsføring og halv udvikling. Dermed mistede vi nogle af de kunder der allerede var i butikken, og formåede kun i begrænset omfang at hente nye ind. Det er blandt andet en stor kritik af mig selv, som burde have lagt flere timer i det, men pga. de familiære forhold (familieforøgelse, bryllup mv.), så blev YFC voldsomt nedprioriteret, og al arbejdet har ligget på én eller to personer, hvilket er uhensigtsmæssigt.

På dén baggrund blev vi taget med bukserne nede og kørte os selv i den forkerte retning. Med det aktivitetsniveau der er på CC i forhold til YFC anser jeg ikke risikoen som værende tilnærmelsesvis ligeså stor. Der kommer dagligt resultater og dermed ting der kan læses og snakkes om. Og jeg tænker umiddelbart at der på PCMDaily findes et rigtig fint kundegrundlag, som man kan hente ind - Ad flere omgange.

Den altoverskyggende overvejelse der bør gøres er hvorvidt man vurderer at man i umiddelbar fremtid har mere, mindre eller lige så meget tid til at løse spillets opgaver og udfordringer. Har man mindre bør en ændring af spillet under ingen omstændigheder komme på tale. Har man en uændret tid, så bør det kraftigt overvejes om man er klar fordi der ligger et hav af tids- og motivationsdrænende opgaver forud for en ændring. Alene oversættelse af alt tekstarbejde er en voldsom opgave - Og havner som sædvanlig på de samme personer, selvom flere melder sig til opgaven.

Har man en følelse af overskud og kan se, at man i den kommende tid ikke bliver presset af de nuværende opgaver, så synes jeg man bør tage springet. Det bliver ikke nemmere i fremtiden, så opgaven bør løses så snart der er overskud - Men også først når der er. Ellers er det bedre at have det man har.

Opgaven med at hente nye og flere brugere til er nem. Det handler om at tale sin sag, lave noget ordentlig markedsføring og måske bruge nogle få kroner på at ramme de rigtige - Det være sig facebook, eller andre platforme. Derudover kræver det at man søger cykelsider fra lidt mere obskure lande. Det kræver lidt ressourcer, men er godt givet ud.

Jeg hjælper gerne som konsulent, eller hvad man skal kalde det, for at træffe nogle rigtige beslutninger undervejs, og så man får markedsført spillet bedst muligt. Men det kræver nogle ildsjæle (bemærk ordet nogle. En, to eller tre er ikke nok).
 
Kristjan Kump

Francois von Buchwald skrev:

Ved at få en større konkurrence mister man en del af grundlaget for siden, som er, at de fleste vinder en stor sejr og med en forøgelse, så bliver den mulighed mindre. Derudover hvis man mener, at der mangler aktivitet på siden, så kan man jo bare lave artikler, rygter og analyser.

Men der mangler aktivitet på siden, dog tror jeg ikke, at den engelske del, vil gøre det så meget bedre. Som Baslev siger, er det ikke en nødvendigvis en god ide. Så er jeg mere tilhænger af, at man dom Paulo foreslår at henvende sig til de andre skandinaviske lande. Derudover skulle man måske ændre statssysyemt i forhold til bonus, da der er mange, som er mere eller mindre inaktive i deres off peak periode. Måske kan man fjerne den. Så vil man også få flere unge ryttere, som der ikke er så mange af.


Udfordringen med resultater bør dog være lige for. Opret en Continental række, hvor de unge, og dem der ikke præsterer kan komme ned og bevise sig. Man kan sagtens lave to rækker og have løb krydse hinanden, så man også skal overveje Wildcards osv. - De 5-6 bedste hold kan være Pro Tour og køre mod de "falske hold", som selvfølgelig kun er med for at skabe lidt adspredelse, og så kan de sidste 6-10 hold være Continental, som kæmper om oprykning.

Det kræver dog, efter min mening, også at man husker at skifte de "rigtige" ryttere lidt ud, så det ikke bare er Contador hver gang. Det gør ikke noget, at de er der i en periode, men skal også have en alder hvor de forsvinder. Så kan man indføre nogle nye talenter, som kan køre 15 sæsoner eller lign. Der bør være RIGELIGT med ryttere til at dette kan gøres realistisk. Jeg hjælper gerne med at vælge nogle ud, og få bygget et langt mere attraktivt og konkurrencepræget setup herinde. For pt., er der egentlig ikke rigtigt nogen konkurrence udover et par hold der synes det er sjovt at vinde samlet, mens andre bare ser ud til at ville vinde bestemte løb.

Med et op- og nedrykningssystem, Wildcards og blandede konkurrence elementer, så tror jeg det ville være langt mere interessant. Man kunne endda gøre det sådan at alle hold havde både rigtige og "falske" ryttere, så man kunne måle sit talent med ryttere man måske havde en idé om hvor gode var.

Aktivitet omkring artikler, rygtebørs osv., kommer ikke bare fordi man lukker flere ind. Der skal være nogle der specifikt påtager sig en sådan opgave/rolle, og gør det kontinuerligt, førend andre finder det interessant selv at gøre det. Det er en underholdning at være herinde, og de fleste forventer at blive fodret med underholdning, men jo mere der kommer desto mere avler det også.

Man-Game på PCM.Daily er et glimrende eksempel. Der sker en del fra admins side, og det opildner managers til selv at yde en indsats. Når en manager gør noget aktivt, så gør flere andre også, og det skaber en fed spiral af rollespilsfølelse, hvor alle har lyst til at fortælle hvor godt deres hold klarer sig, og hvor fed en følelse det er, at man har opbygget et hold af talenter, som pludselig bare fungerer.
 
Spring til debat: