Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Fat i inaktive
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 04-02-2017 11:34
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Hej alle! Som manger har jeg været hele markedet rundt (mere eller mindre) og har nu lavet denne liste med frie ryttere, hvor jeg har sorteret i inaktive og aktive. Det er dog sådan at de "aktive" er dem som har været på i det nye år, men en del af dem er ved at være længe siden? Så måske en af jer kender en af dem, eller har ideer til hvordan vi får fat på dem. Så hjælp endelig - Tror jeg taler for alle managers Aktive Jonas J Jørgensen - 32 (Fighter) - Online 3/2 Frederik Simonsen - 38 (Sprinter) - Online 13/1 Chris Madsen - 32 (Etapeløbsrytter) - Online 2/1 Simon Gasparic - 24 (Bjergrytter) - Online 20/1 Haffaz Aladeen - 34 (Etapeløbsrytter) Online 21/1 Mason Chambers - 21 (Bakkerytter) - NÅR HAN FÅR LICENS! - Online 3/2 Daniel Thylkjær - 35 (Brosten) - Hvis han vil fortsætte? Inaktive John Alli - 24 (Brostensrytter) Benjamin Caroule - 26 (Fighter) Alceo Coppi - 23 (Bjergrytter) Daniel Steffensen - 28 (Enkelstartsrytter) Steve Ocean Black - 24 (Figther) Pancho Calderra - 40 (Sprinter) Johan Rune Ossian - 30 (Bjergrytter) Raphael Poulidor - 37 (Etapeløbsrytter) Chris Anker-Boye - 37 (Bakkerytter) Mark Hansen - 37 (Enkelstartsrytter) Justin Case - 30 (Bjergrytter) Kun JJJ og Mason der har været online de sidste 14 dage.. MANAGER |
|
|
Max Akseltryk |
Lagt på d. 04-02-2017 12:48
|
Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 2134 Tilmeldt: 12.02.16 |
Det er trist. Folk har jo smidt en mailadresse da de oprettede sig. Man kunne evt. sende dem en lille reminder, bede dem logge ind og tage stilling til fremtiden. Eller sende samtlige brugere et "nyhedsbrev" med en lille reminder om at det er sæsonpause snart, indsending af stats + fortælle at der er en regelændring der gør at man ikke behøver vente til man fylder 40 med at starte igen (for det kunne godt se ud som om de fleste er gået kolde i at vente på 40) Det er ikke spam hvis det sker 1 gang op til hver sæsonpause, imo. |
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 07-02-2017 09:31
|
Fusioneer Antal indlæg: 1855 Tilmeldt: 04.06.13 |
Damn, fordi man ikke har tid til at logge ind en weekend, så kommer man på en eller anden aktiv/inaktiv liste. Tror ikke helt jeg forstår den liste jeg er på.. Tak til Valentin Duarte for Avatar ----- Navn: Jonas J Jørgensen Nationalitet: Dansk Ryttertype: Fighter Hold: Team Faema Alder: 40 (S. 32) Ryttertype: Fighter - af guds nåde |
|
|
Mason Chambers |
Lagt på d. 07-02-2017 09:37
|
Veteran Member Antal indlæg: 625 Tilmeldt: 26.01.17 |
Jonas J Jorgensen skrev: Damn, fordi man ikke har tid til at logge ind en weekend, så kommer man på en eller anden aktiv/inaktiv liste. Tror ikke helt jeg forstår den liste jeg er på.. "Som manger har jeg været hele markedet rundt (mere eller mindre) og har nu lavet denne liste med frie ryttere, hvor jeg har sorteret i inaktive og aktive." Du er på den aktive liste. |
|
|
Malte Christensen |
Lagt på d. 07-02-2017 09:48
|
Veteran Member Antal indlæg: 833 Tilmeldt: 28.01.15 |
Max Akseltryk skrev: Det er trist. Folk har jo smidt en mailadresse da de oprettede sig. Man kunne evt. sende dem en lille reminder, bede dem logge ind og tage stilling til fremtiden. Eller sende samtlige brugere et "nyhedsbrev" med en lille reminder om at det er sæsonpause snart, indsending af stats + fortælle at der er en regelændring der gør at man ikke behøver vente til man fylder 40 med at starte igen (for det kunne godt se ud som om de fleste er gået kolde i at vente på 40) Det er ikke spam hvis det sker 1 gang op til hver sæsonpause, imo. Rigtig god idé med et "nyhedsbrev". Kan evt. sættes automatisk op, så det sendes ud ved sæsonstart og ved transferstart (fx). Kunne også sættes op, så man får det efter inaktivitet i 21 reallife dage. Malte Christensen, Danmark, bjergrytter, 32 år
s. 25-nu: Aegon - Phillips Pro Cycling (kaptajn/fri) s. 23-24: Commerzbank-Opel Cycling (kaptajn/fri) S. 18-22: Team Vodafone - Sportful (hjælperytter) |
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 07-02-2017 11:51
|
Mason Chambers skrev: Jonas J Jorgensen skrev: Damn, fordi man ikke har tid til at logge ind en weekend, så kommer man på en eller anden aktiv/inaktiv liste. Tror ikke helt jeg forstår den liste jeg er på.. "Som manger har jeg været hele markedet rundt (mere eller mindre) og har nu lavet denne liste med frie ryttere, hvor jeg har sorteret i inaktive og aktive." Du er på den aktive liste. På den måde, så er jeg med Jeg er ikke så hurtig i dag (Heller ikke i dag). Tak til Valentin Duarte for Avatar ----- Navn: Jonas J Jørgensen Nationalitet: Dansk Ryttertype: Fighter Hold: Team Faema Alder: 40 (S. 32) Ryttertype: Fighter - af guds nåde |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 07-02-2017 13:02
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Jonas J Jorgensen skrev: Mason Chambers skrev: Jonas J Jorgensen skrev: Damn, fordi man ikke har tid til at logge ind en weekend, så kommer man på en eller anden aktiv/inaktiv liste. Tror ikke helt jeg forstår den liste jeg er på.. "Som manger har jeg været hele markedet rundt (mere eller mindre) og har nu lavet denne liste med frie ryttere, hvor jeg har sorteret i inaktive og aktive." Du er på den aktive liste. På den måde, så er jeg med Jeg er ikke så hurtig i dag (Heller ikke i dag). Lavede den til managers i første omgang - men flere af de halv aktive var så væk længe i starten af transfer tiden at jeg når Smed jeg alle med.. MANAGER |
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 07-02-2017 16:25
|
Motsoko mangobe skrev: Lavede den til managers i første omgang - men flere af de halv aktive var så væk længe i starten af transfer tiden at jeg når Smed jeg alle med.. Okay. Tak til Valentin Duarte for Avatar ----- Navn: Jonas J Jørgensen Nationalitet: Dansk Ryttertype: Fighter Hold: Team Faema Alder: 40 (S. 32) Ryttertype: Fighter - af guds nåde |
|
Spring til debat: |