Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Skiftet til PCM 11?
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 14-02-2012 21:08
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Godaften CC. Jeg har lige et spørgsmål rettet mod crewet. Bliver skiftet til PCM 11 lavet på en 2011 eller en 2012 database? Det kunne nemlig være fedt hvis Omega Pharma Quickstep osv. var med. Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 14-02-2012 21:38
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Plejer de ikke at bruge PCMDaily db'en?
Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 14-02-2012 21:40
|
Fusioneer Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Ved sgu egentlig ikke om de bruger Dailys eller en Real name DB?? Hvad bruger i crew?
|
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 14-02-2012 21:42
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Nu var det jo egentlig ikke hvilken DB de bruger...mest årstal..
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Simon Herra |
|
Senior Member Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 17.08.11 |
Patmac har efterspurgt - vis I følger med på freaks - en DB med realistiske stats, og fandt selv frem til http://pcmfreaks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?d...hp?did=259 Så det kunne tyde på det er den, der skal spilles med.
|
|
|
Chris Boardman |
|
Fusioneer Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Dailys lige nu.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
Spring til debat: |