Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Præmie penge -VM/OL
|
|
Kristian Loengaard |
Lagt på d. 15-02-2012 15:56
|
Fusioneer Antal indlæg: 1022 Tilmeldt: 24.06.11 |
Hey Jeg vil lige høre hvordan det er med præmie penge ved VM og OL? Går til ens hold eller til en selv? Det burde gå til en selv i realitet, da det jo ikke har noget at gøre med ens hold. Så hvordan fungerer det? Kristian Løngaard Danmark Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC Vinder af Tour de France S14 Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11 Vinder af VM S12 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 15-02-2012 22:47
|
Fusioneer Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Kunne jeg også godt tænke mig at høre, nu når jeg vinder U23-VM! =)
|
|
|
Theo Yanis |
Lagt på d. 15-02-2012 22:56
|
Fusioneer Antal indlæg: 2718 Tilmeldt: 25.05.11 |
Så vidt jeg husker er der ingen præmiepenge til OL/VM. Det er en ære at køre for landsholdet og forsøge at vise omverdenen at man er verdens bedste. |
|
|
Luca Patmac |
Lagt på d. 20-02-2012 15:15
|
Senior Member Antal indlæg: 280 Tilmeldt: 22.06.11 |
man får prestigepoint
Luca Patmac - Italiener - Puncheur
Sejre: 26 - Top 3: 28 - Top 10: 54 Vinder af "The Treble" Klik på mit navn for mine resultater |
|
|
Kristian Loengaard |
Lagt på d. 20-02-2012 15:22
|
Fusioneer Antal indlæg: 1022 Tilmeldt: 24.06.11 |
oki
Kristian Løngaard Danmark Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC Vinder af Tour de France S14 Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11 Vinder af VM S12 |
|
Spring til debat: |