Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Doping?
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 16-02-2012 17:45
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Jeg tænkte på hvad doping egenlig gør i spillet? Gør det bare at man får bedre form eller bliver ens stats forbedret? Bare af ren nyskerrighed
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 17:48
|
Fusioneer Antal indlæg: 2657 Tilmeldt: 25.05.11 |
Man får forøget formpoint
Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 16-02-2012 17:49
|
Er dette den eneste effekt?
|
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 17:50
|
Ja det er den eneste effekt, men den kan jeg love dig for også er god nok Det er gennemtestet.
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 16-02-2012 17:52
|
Tak for svaret. Håber ikke at i får forkerte tanker om mig
|
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 17:52
|
Hvorfor skulle vi dog få det?
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 16-02-2012 17:53
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hvordan bestemmer i formen på rytterne?
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Tavaris Blake |
Lagt på d. 16-02-2012 17:54
|
Senior Member Antal indlæg: 404 Tilmeldt: 19.01.12 |
Tror han mener, at vi ikke skulle tro at han skulle til at dope sig At han lige skulle have styr hvad det gjorde inden at han kastede sig ud i det Alder: 27
Hold: Team B&O-Hummel Ryttertype: Etapeløbsrytter Nationalitet: Waliser |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 17:55
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Ritchie Van Damme skrev: Ja det er den eneste effekt, men den kan jeg love dig for også er god nok Det er gennemtestet. Så alle ryttere kører med 0 i form? Og så får de så 1,2,3,4, efter hvilket doping der bliver indtaget? Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 17:56
|
Tavaris Blake skrev: Tror han mener, at vi ikke skulle tro at han skulle til at dope sig At han lige skulle have styr hvad det gjorde inden at han kastede sig ud i det Thank you Capt. Obvious. Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 17:58
|
Liam Grant skrev: Ritchie Van Damme skrev: Ja det er den eneste effekt, men den kan jeg love dig for også er god nok Det er gennemtestet. Så alle ryttere kører med 0 i form? Og så får de så 1,2,3,4, efter hvilket doping der bliver indtaget? Både ja og nej, systemet har du fat i. Boksen med tilfældig form er slået fra, dvs at alle ryttere har samme formpoint (Mener den ligger på 89.xxxxx). Udfra hvilken form for doping man så benytter får man et bestemt antal point oveni - Altså ender man så med at være i bedre form end resten af feltet. Så du havde fat i systemet Redigeret af Ritchie Van Damme d. 16-02-2012 17:59 Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Tavaris Blake |
Lagt på d. 16-02-2012 17:58
|
Senior Member Antal indlæg: 404 Tilmeldt: 19.01.12 |
Skulle det være en anden gang Menig.
Alder: 27
Hold: Team B&O-Hummel Ryttertype: Etapeløbsrytter Nationalitet: Waliser |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 18:00
|
Nå ok. Ligesom de form point der er inde i spillet, som i f.eks. sæson. Men laver i så løbene som et slags lan spil, hvor i laver jeres egen sæson? Eller har i et eksternt program, hvorpå i ændrer formen? Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 18:04
|
Samtlige løb er lavet som var det etapeløb. Det skal forstås på den måde, at vi har startlister til hvert af de løb som skal køres i CC. Ved ikke om man kan kalde det for et slags lan spil. Det kan man vel godt. Vi har jo en DB som har samtlige løbs informationer og rytter informationer så bliver opdateret som der kommer nye ryttere. Denne DB bliver så sendt ud til løbskøreren. Vi benytter Hannes Editor til, at ændre formpointene Håber det var svar nok, for ved ikke helt om det var disse du ledte efter Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 18:05
|
Ritchie Van Damme skrev: Samtlige løb er lavet som var det etapeløb. Det skal forstås på den måde, at vi har startlister til hvert af de løb som skal køres i CC. Ved ikke om man kan kalde det for et slags lan spil. Det kan man vel godt. Vi har jo en DB som har samtlige løbs informationer og rytter informationer så bliver opdateret som der kommer nye ryttere. Denne DB bliver så sendt ud til løbskøreren. Vi benytter Hannes Editor til, at ændre formpointene Håber det var svar nok, for ved ikke helt om det var disse du ledte efter Jo det var helt fint. Det er faktisk på nøjagtig samme måde (stort set) som når jeg spiller PCM med nogle venner. Har godt nok aldrig hørt om Hannes Editor, og jeg er ellers en kæmpe PCM nørd. Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 16-02-2012 18:06
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hannes Editor findes vidst heller ikke til de nyeste PCM versioner..
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Ritchie Van Damme |
Lagt på d. 16-02-2012 18:08
|
Troede sgu alle havde hørt om Hannes . Men mener du har ret Jason, det kan vidst ikke rigtig bruges til de nyere versioner, det har vi dog ordnet ved, at skifte til Lachis eller FastEditor når vi skifter til PCM 11. Ritchie Van Damme | Belgien | Stifter af JVD Cycling Project |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 16-02-2012 18:32
|
Fusioneer Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hannes er da ellers klassikeren! Hvordan kan du ikke have hørt om den Liam? evt. få dine venner ind på CC. Vi kan altid bruge flere Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Pancho Calderra |
Lagt på d. 16-02-2012 18:48
|
Senior Member Antal indlæg: 273 Tilmeldt: 24.06.11 |
Jeg tror det er fordi at Hannes Editor ikke er blevet brugt siden PCM07 eller 08. I disse nyere PCM tider er Lachis Editor det de fleste bruger.
|
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 16-02-2012 18:51
|
Chris Boardman skrev: Hannes er da ellers klassikeren! Hvordan kan du ikke have hørt om den Liam? evt. få dine venner ind på CC. Vi kan altid bruge flere Fordi at jeg først begyndte at lege med alle de forskellige programmer, grafik, etc. i det sidste spil og det nuværende. Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
Spring til debat: |