May 16 2024 15:58:46
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Belgien Rundt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
1182 p - Jacques Jacques
1112 p - Jakub Vavra
965 p - Johannes Mangobe
915 p - Eckhard Wagner
848 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
4680 p - Team Faema
3425 p - Qantas-DeLight
3322 p - Specialized
3317 p - Team Peugeot
3238 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3382 p - Italien
2975 p - Belgien
2431 p - Frankrig
2328 p - Holland
2055 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 18 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Jacques Jacques ( 11 )
Ejvind Haaland ( 11 )
Jakub Vavra ( 10 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Nijn Vischspoel
16-05-2024 15:18
Tror vi har mange russiske servere på besøg????

DennisBraIg
16-05-2024 14:38

Patmac
16-05-2024 14:26
Jesus siden er langsom i dag Frown

Patmac
16-05-2024 14:22
Tjekker det Smile

Rajalingam Panjang
16-05-2024 14:15
Min besked ved u23 etape 9 er blevet postet 2 gange Cool Nogen der kan slette den seneste? Grin

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Evan Jephcott
13-05-2024 16:02
Jeg har også hørt han engang var med i et boyband - de havde ikke den store succes, så istedet gik han solo. (Jeg finder selv ud)

Milos Sporco
13-05-2024 09:53
Venter vi stadig på om Maatman har forstået joken? Wink

Evan Jephcott
13-05-2024 08:25
SotD er vel stadig ved at komme sig over tømmermændene efter Silkeborgs pokalsejr.

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Spørgsmålstråd til evneændringerne s10
Bruce Dickinson
@Theo - Tak for svaret, og det får man af vide via en pb, hvis det er tilfældet man har fået ekstra point, right?
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave
Alder: 26 år
Nationalitet: England
Bopæl: London
Ryttertype: Sprinter
Hold - nuværende sæson: Team Faema
Hold - s. 15: Team Faema
 
Bruce Dickinson
I know. Jeg skulle bare være sikker, men thx.
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave
Alder: 26 år
Nationalitet: England
Bopæl: London
Ryttertype: Sprinter
Hold - nuværende sæson: Team Faema
Hold - s. 15: Team Faema
 
Theo Yanis

Bruce Dickinson skrev:

@Theo - Tak for svaret, og det får man af vide via en pb, hvis det er tilfældet man har fået ekstra point, right?


De plejer at sige det til dig, men det er bedre selv at have styr på det.

Du kan altid spørge om dit hold har en træner og det ved din manager med sikkerhed, da han selv har budt på en eller ikke Smile.
 
Bruce Dickinson

Theo Yanis skrev:

Bruce Dickinson skrev:

@Theo - Tak for svaret, og det får man af vide via en pb, hvis det er tilfældet man har fået ekstra point, right?


De plejer at sige det til dig, men det er bedre selv at have styr på det.

Du kan altid spørge om dit hold har en træner og det ved din manager med sikkerhed, da han selv har budt på en eller ikke Smile.

Helt klart. Tak for hjælpen, så ved jeg det til fremover! Han kunne godt lige købe en træne . :b
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave
Alder: 26 år
Nationalitet: England
Bopæl: London
Ryttertype: Sprinter
Hold - nuværende sæson: Team Faema
Hold - s. 15: Team Faema
 
Eduardo Sanchez

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Spørger lige igen Smile
Eduardo Sanchez
Basker
Alder: Gammel!
Bjerglegende ?
 
Daimon Bonego

Eduardo Sanchez skrev:

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Spørger lige igen Smile


Vil sige at der er nogen af de gamle der har nok stats i forvejen!
i277.photobucket.com/albums/kk76/nicolai6/daimon-bonego.png
Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år
Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet
Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn

Screw it, let's do it - CC Oddset A/S

Blog:
[url]
http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url]

Næste sæson: Vodafone-Virgin

Årets rytter sæson 10
Årets resultat sæson 10
 
Eduardo Sanchez

Daimon Bonego skrev:

Eduardo Sanchez skrev:

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Spørger lige igen Smile


Vil sige at der er nogen af de gamle der har nok stats i forvejen!


Enlighten me pls? Jeg er en af de gamle. Og efter noget redigering ramte jeg systemet sidste sæson. Så jeg tror at alle de gamle rammer systemet nu.
Eduardo Sanchez
Basker
Alder: Gammel!
Bjerglegende ?
 
Patmac

Bruce Dickinson skrev:

Patmac - Du nævner noget med trænere. Betyder det man kan hyrer trænere, og udvikler sig endnu mere end det sædvanlige, som står op arket?



Det med trænere er de point du evt. opnår ved at køre for et hold med en træner.
F.eks. kan man køre for Peugeot som har en bjergtræner hvilket gør at alle 21-25 årige får 1 ekstra point i bjergevnen i den sæson hvor træneren er tilknyttet holdet.
Sæsonen efter beholder man pointet men hvis man er i en situation hvor holdet skifter træner så rammer rytterens bjergevne over grænsen og så må man flytte det ekstra bjergpoint et andet sted hen.
Man beholder selvfølgelig samtlige point man får via trænere.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Patmac

Tavaris Blake skrev:

Så når jeg indsender mine stats til den nye sæson, skal jeg gå efter det nye skema? Og bare skrotte de andre stats jeg havde?


Dit udgangspunkt er altid de evner du havde i sidste sæson.
Dertil tilføjer du så de nye antal point du får eller skal have.
Du kan til hver en tid se i skemaet hvor mange point du som standard burde have for en given alder.
Den tager dog ikke højde for trænerpoint (point opnået for at køre for et hold med en træner tilknyttet).
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Patmac

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Gamle får ikke point for trænere men der er i det seneste Nyt fra Crew kommet en besked om at ændringer til evnesystemet som gav 24 årige mulighed for at flytte 5 point også er givet frit én gang (altså nu her op til sæson 10) for ryttere op til 30 år.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Patmac

Filippo Gonzalo skrev:

Jeg har hørt nogen snakke om, at fordi jeg kom så sent med i denne sæson, var min rytter måske kun 20 og ikke 21, og jeg ville altså ikke udvikle mig til næste sæson. Er det sandt? Smile


Tror du fylder 22 år i sæson 10 men vi har i crewet haft en diskussion om dette på et tidligere tidspunkt.
Det skal jeg lige tjekke op.
Jeg vil dog tro at da du er kommet ved Danmark Rundt ca. så vil du fylde 22 år i sæson 10 og dermed udvikle dig.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Eduardo Sanchez

Patmac skrev:

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Gamle får ikke point for trænere men der er i det seneste Nyt fra Crew kommet en besked om at ændringer til evnesystemet som gav 24 årige mulighed for at flytte 5 point også er givet frit én gang (altså nu her op til sæson 10) for ryttere op til 30 år.


Nu får du det til at lyde som om at trænerne bare giver et boost en sæson. Førhen er der blevet sagt at trænerne giver et permanent ekstra point. Og det får jeg jo ikke noget ud af bare fordi jeg kan rerokere 5 stats Wink
Eduardo Sanchez
Basker
Alder: Gammel!
Bjerglegende ?
 
Patmac

Bruce Dickenson skrev:
Patmac: Hvad er det der med, at man kan få tildelt point af trænere? Altså ekstra point. Det er ikke helt gået op for mig, hvad det handler om..


Holdene køber hver sæson en ny træner som gælder for én sæson.
Træneren har et speciale f.eks. bjerg.
Det gør så at ryttere på 21-25 år som kører for holdet i den sæson holdet har købt træneren, vil få 1 ekstra point i bjerg.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Chris Boardman

Eduardo Sanchez skrev:

Patmac skrev:

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Gamle får ikke point for trænere men der er i det seneste Nyt fra Crew kommet en besked om at ændringer til evnesystemet som gav 24 årige mulighed for at flytte 5 point også er givet frit én gang (altså nu her op til sæson 10) for ryttere op til 30 år.


Nu får du det til at lyde som om at trænerne bare giver et boost en sæson. Førhen er der blevet sagt at trænerne giver et permanent ekstra point. Og det får jeg jo ikke noget ud af bare fordi jeg kan rerokere 5 stats Wink


Men det gør dine konkurrenter heller ikke, og derfor gør det jo ingen forskel for dig om u-25 rytterne kører rundt med flere stats end du gjorde den gang. De er jo stadig ikke i nærheden af dig nu.

Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18
 
Theo Yanis

Eduardo Sanchez skrev:

Patmac skrev:

Eduardo Sanchez skrev:

Vil også høre om "de gamle" ryttere får en mulighed for de ekstra 5 point som alle de unge gør nu om dage? Smile


Gamle får ikke point for trænere men der er i det seneste Nyt fra Crew kommet en besked om at ændringer til evnesystemet som gav 24 årige mulighed for at flytte 5 point også er givet frit én gang (altså nu her op til sæson 10) for ryttere op til 30 år.


Nu får du det til at lyde som om at trænerne bare giver et boost en sæson. Førhen er der blevet sagt at trænerne giver et permanent ekstra point. Og det får jeg jo ikke noget ud af bare fordi jeg kan rerokere 5 stats Wink


Han sagde bare at gamle ikke får point for trænere.

Da du var 21-25 var der sikkert ikke det system og dem der får trænerpoint har dem selvfølgelig hele karrieren.
 
Patmac

Daimon Bonego skrev:

Vil alle andre ryttertyper end de 2 så bare have den samme prologevne som ITT evne?


Nej prologevnen vil starte på 55 for alle.
Forskellen er bare at Etapeløbsryttere og Enkeltstartsryttere får udleveret 23 udviklingspoint ekstra.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Bruce Dickinson
Patmac: Hvad med sprintere? Der er rent faktisk en del af sprintere irl, som godt kan køre prolog, fx Thor Hushovd. Synes nu godt andre klasser kunne få lidt ekstra point til prolog...
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave
Alder: 26 år
Nationalitet: England
Bopæl: London
Ryttertype: Sprinter
Hold - nuværende sæson: Team Faema
Hold - s. 15: Team Faema
 
Mario Cimatti
Hvad med sprinterne, de plejer i virkeligheden også at være gode på en prolog?
- VERDENSMESTER ANNO S15 -
 
Frederik Heeg
Jeg ved godt at Gene Van der Vlag var inde på det før, men jeg syntes ikke helt at der kom et svar. For os som er over 21, får vi også de 23 stats ekstra at sætte hvis vi er enkeltstartsryttere eller etapeløbsryttere?
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
 
Daniel Samfinata

Patmac skrev:

Daniel Samfinata skrev:

Hej Patmac. Da jeg allerede har lavet min ryttertræning for de næste fire år, med de gamle systemer, tænkte jeg på hvordan man skal gøre med de år der allerede er gået. Jeg udfylder hele skemaet, med de to år der er gået, men jeg kommer i problemer med prolog reglen der nu træder til. De point der vil komme til overs (23 ik'?) skal man bare tilføje dem til prolog egenskaben, og så bygge videre, eller må man smide den på andre egenskaber?


-Daniél Samfiñata


Du kan i princippet gøre præcis hvad du vil med de 23 ekstra point men da vi nu indfører prolog vil alle etapeløb- og tt-ryttere også skulle benytte sig meget af denne evne. Vi vil derfor sikre at vi har flere prologer med i spillet i etapeløbene så man får brugt evnen.

Husk også at du evt. har fået ekstra point for trænere.
Det jeg mente var, om det er okay, at jeg først putter mine 23 point på mine stats til næste sæson? Altså at jeg så i stedet har 38 point i denne sæson til at putte på mine evner, i stedet for de 15 jeg ellers ville have?
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata
Alder - 40
Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien
Bopæl - Lucca, Toscana, Italien
Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege
Min blog: The Dream![center
 
Spring til debat: