Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Flere prologer?
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 26-02-2012 16:54
|
Fusioneer Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Når crewet siger at der med det nye prolog tiltag kommer flere prologer. Så tænker jeg meget på de små etapeløb som Dauphine Libere der er på 4 etaper. Bliver enkeltstarten så byttet ud med en prolog? eller bliver der bare tilføjet en etape mere der er prolog?
Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 26-02-2012 17:18
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Det var faktisk et godt spørgsmål. Hvad med løb som U23 TT Paradise også. Bliver første etape bare skiftet ud med en prolog eller kommer der til at være to af hver?
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 26-02-2012 19:57
|
Ja men som mit spørgsmål lyder: om der kommer én etape mere der er prolog eller en anden etape som ITT'en bliver byttet ud med en prolog Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 26-02-2012 20:16
|
Amen du forstår mig slet ikke. Nogen løb er der slet ikke nogen prolog i fx Dauphine Libere. Det er et løb vi har hvor der ingen prolog er, løbet er på fire etaper. Kommer løbet så til at starte med en prolog og være på 5 etaper eller vil der fortsat være 4 etaper dog med prolog? Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 26-02-2012 20:43
|
Senior Member Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Frederik Heeg skrev: Det var faktisk et godt spørgsmål. Hvad med løb som U23 TT Paradise også. Bliver første etape bare skiftet ud med en prolog eller kommer der til at være to af hver? Måske kommer der en U23 Prolog Paradise? |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 27-02-2012 16:18
|
Meget muligt, Bradley Ej, jeg kunne faktisk godt tænke mig at der kom et svar på Daimons spørgsmål. Jeg er ret nysgerrig hvad dette emne angår og jeg erindrer ikke at nogen har nævnt noget som helst i denne sammenhæng.
|
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 10-03-2012 19:02
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
Der er intet svar kommet endnu - har crewet glemt det ?
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 12-03-2012 20:39
|
Nu skriver jeg lige, så vi kan få svar på min tråds spørgsmål
Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 14-03-2012 16:51
|
Er der ikke nogen der kan svare? helt ærligt, det er jo vigtigt. - Det er jo helt sikkert det svar der bestemmer hvordan jeg sætter mine stats. Så nu synes jeg altså at vi gerne må få et svar? Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 14-03-2012 16:56
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Jeg står ikke for løbsprogrammet. Men kan forestille mig, at der blot kommer ekstra etaper på.
-CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 14-03-2012 17:02
|
Så at der i de små etapeløb, dem hvor der fx. er en ITT med så vil der være begge dele med?
|
|
Balslev |
Lagt på d. 14-03-2012 17:06
|
Det er et rent gæt fra min side, men ja. Der må gerne komme et mere kvalificeret bud fra løbskalender mændende -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 14-03-2012 17:14
|
Men ellers tak for dine svar. For det er jo ikke et helt ligegyldigt spørgsmål
|
|
Balslev |
Lagt på d. 14-03-2012 17:35
|
Nej det er det nemlig på ingen måde!
-CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 26-03-2012 14:59
|
Jeg vil lige tage spørgsmålet op igen, da der ikke er kommet er sikkert svar. Er der nogen som kan svare?
|
|
|
Luca Patmac |
Lagt på d. 27-03-2012 16:22
|
Senior Member Antal indlæg: 280 Tilmeldt: 22.06.11 |
Daimon Bonego skrev: Når crewet siger at der med det nye prolog tiltag kommer flere prologer. Så tænker jeg meget på de små etapeløb som Dauphine Libere der er på 4 etaper. Bliver enkeltstarten så byttet ud med en prolog? eller bliver der bare tilføjet en etape mere der er prolog? De mindre etapeløb bliver udvidet til 5 etaper, hvis de har prolog med men koster stadig 4 løbsdage. Luca Patmac - Italiener - Puncheur
Sejre: 26 - Top 3: 28 - Top 10: 54 Vinder af "The Treble" Klik på mit navn for mine resultater |
|
|
Luca Patmac |
Lagt på d. 27-03-2012 16:24
|
Bradley Tuxen skrev: Frederik Heeg skrev: Det var faktisk et godt spørgsmål. Hvad med løb som U23 TT Paradise også. Bliver første etape bare skiftet ud med en prolog eller kommer der til at være to af hver? Måske kommer der en U23 Prolog Paradise? Den kommer jo nok ikke men til gengæld vil Prologen i TT paradise fungere aldeles perfekt i pcm11 i forhold til pcm9 som i princippet aldrig fungerede rigtigt. Luca Patmac - Italiener - Puncheur
Sejre: 26 - Top 3: 28 - Top 10: 54 Vinder af "The Treble" Klik på mit navn for mine resultater |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 27-03-2012 17:39
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Luca Patmac skrev: Daimon Bonego skrev: Når crewet siger at der med det nye prolog tiltag kommer flere prologer. Så tænker jeg meget på de små etapeløb som Dauphine Libere der er på 4 etaper. Bliver enkeltstarten så byttet ud med en prolog? eller bliver der bare tilføjet en etape mere der er prolog? De mindre etapeløb bliver udvidet til 5 etaper, hvis de har prolog med men koster stadig 4 løbsdage. Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Luca Patmac |
Lagt på d. 27-03-2012 20:29
|
Det gav da ikke mening det der.
Luca Patmac - Italiener - Puncheur
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 27-03-2012 20:35
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Så skærer vi den ud i pap: Altså, jo flere ryttere der kommer på CC (Det er jo stigende, eller hvad?) des flere kommer til at sidde over i løbende, der køres. Derofor tænker jeg: "Med flere løb bliver der også løb, til de ryttere der ikke kommer så meget ud på vejen. Og hvis man så sætter en prolog på 4-dages løbene, tager det flere løbsdage, og så kører rytterne knap så mange løb, og der kommer dermed flere til rådighed." Så jeg vil mene at enten skal der flere løb til CC eller også skal 4-dagesløbende, hvor i sætter en prolog på tage 5 dage (I det tilfælde at prologen ikke er en del af de fire dage, hvilket ville være synd). Er det mere forståeligt, end mit klogesnak? Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |