Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Hvilket excelark bruges til oprettelse af rytter?
|
|
Simon Pedersen |
Lagt på d. 30-08-2018 10:14
|
Newbie Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 30.08.18 |
Jeg har netop oprettet mig som bruger, men kan ikke finde det excelark man skal bruge til at oprette sin rytter. Hvad gør jeg? På forhånd tak. |
|
|
Asgeir Heeg |
Lagt på d. 30-08-2018 10:18
|
Veteran Member Antal indlæg: 590 Tilmeldt: 29.10.17 |
Hej Simon - velkommen til! Du kan finde det her: https://cyclingcareer.dk/downloads.php?cat_id=1&file...file_id=63 Andre informationer kan du se under 'Opret rytter her' som du finder i den øverste bjælke på siden Alder: 23
Ryttertype: Etapeløb Nationalitet: Malaysia Religion: Buddhisme |
|
|
Luke Bowman |
Lagt på d. 30-08-2018 11:19
|
Fusioneer Antal indlæg: 1639 Tilmeldt: 08.03.16 |
For en ny bruger kan vores oprettelses guide også godt anbefales https://drive.google.com/file/d/1zhDNo25QKWZpLHEpk3cZlwKzvY4hwjc...hwjcn/view Du kan altid finde den ude i venstre side i oversigten. Har du nogle spørgsmål alligevel, så bare smid en besked herinde, folk hjælper med glæde! Min blog: Bowman's Corner. Medejer af LM Aps. Se mere her. Vi gør verdenen til et bedre sted at være - Et skridt af gangen. Tidligere etapeløbsrytter på ICCU touren nu manager for Specialized Pro Cycling. |
|
Spring til debat: |