Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
PCM 11 Trøjer
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 09-03-2012 10:25
|
Fusioneer Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Når nu cc skifter til pcm11, så tænkte jeg bare på om der ville blive lavet nogle nye trøjer til de hold som ikke har de trøjer som passer til pcm11? Fordi at pcm09 trøjer ser ******* grimme ud i pcm11.
Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 09-03-2012 14:02
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Det er jo barte at bestille dem som man gjorde med ANZ og Vodafone
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 09-03-2012 14:55
|
Senior Member Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Nu er det jo heller ikke fordi de trøjer der er i forvejen er med store kvaliteter se f.eks. Kasi-Ree Test Team: Banco Santander: |
|
|
Pancho Calderra |
Lagt på d. 09-03-2012 14:59
|
Senior Member Antal indlæg: 273 Tilmeldt: 24.06.11 |
Hvis man vil, tror jeg ikke det ville være det store problem at lave en lignende konkurrence (som ANZ og Vodafone). Det vil selvfølgelig kræve at der er nogle shirtmakers, der prøver sig ad, men jeg kan ikke se grunden til ikke at prøve.
|
|
|
Kristian Loengaard |
Lagt på d. 21-03-2012 21:05
|
Fusioneer Antal indlæg: 1022 Tilmeldt: 24.06.11 |
Ved godt det er en halvgammel tråd, men trøjerne trænger til et pep up efter min mening
Kristian Løngaard Danmark Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC Vinder af Tour de France S14 Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11 Vinder af VM S12 |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 21-03-2012 21:24
|
Enig, flere af trøjerne ser ikke alt for godt ud. Kasi, Banco og Citrix. Er nok dem som trænger mest.
Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Ryan Taylor |
Lagt på d. 21-03-2012 21:44
|
Senior Member Antal indlæg: 411 Tilmeldt: 13.02.12 |
Agree. Håber vi kunne få nogle lidt mere moderne shirts. Specielt Citrix - det er jo dér jeg kører Hold: Jysk-Effo (Sæson 12) Alder: 23 År Nationalitet: England |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 21-03-2012 21:47
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Det kan vi da godt fikse. Jeg kan lige sætte den i gang hos pcmfreaks.dk CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Shane ONeill |
Lagt på d. 21-03-2012 21:56
|
Member Antal indlæg: 125 Tilmeldt: 10.02.12 |
Nu tænker jeg bare om det ikke kunne være dejligt med en opdatering over hele linjen fremfor 4 af dem
Navn: Shane ONeill
Nationalitet: Irland Født: 5. August 1991 Ryttertype: Fighter Bopæl: Pau, Sydfrankrig Hold: Team ANZ-Delight Min blog http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=2368&pid=21732#post...post_21732 |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 21-03-2012 22:41
|
De øvrige er jo lige blevet lavet, det ville da være dobbeltarbejde at køre dem igennem maskineriet igen.
CC-Crewboss siden 2009
|
|
Albert Gruber |
Lagt på d. 21-03-2012 22:42
|
Member Antal indlæg: 54 Tilmeldt: 14.03.12 |
Patmac skrev: De øvrige er jo lige blevet lavet, det ville da være dobbeltarbejde at køre dem igennem maskineriet igen. Ja okay, kan godt se Anz er blevet lavet.. Men jeg synes Faema i hvert fald godt kunne trænge til en lille remake Albert Gruber
Tyskland Bopæl: Zürich Manager hos Luxair Cycling Team |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 22-03-2012 07:19
|
HEY! Ja, okay, i admit it, den er grim...
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 22-03-2012 17:49
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
ANZ og Vodafone er de eneste der er lavet til PCM11, så resten burde jo egentlig laves om..
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 22-03-2012 17:58
|
Faema er vidst også lavet til PCM11.
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 22-03-2012 18:43
|
Jeps, jeg har personligt lavet de
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 22-03-2012 18:56
|
Den er fra Cyanides forum (Er også på Geeks) Og jeg havde lige brug for denne smiley
|
|
Patmac |
Lagt på d. 22-03-2012 20:19
|
Jason Milivic skrev: ANZ og Vodafone er de eneste der er lavet til PCM11, så resten burde jo egentlig laves om.. Det er vist rigtigt nok. jeg smider dem lige på requesten. CC-Crewboss siden 2009
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 22-03-2012 20:40
|
Igen er Faema lavet til PCM? me grim er den, havde vist en dårlig periode, da jeg lavede den...
|
|
Marco Servz |
Lagt på d. 22-03-2012 21:08
|
Senior Member Antal indlæg: 367 Tilmeldt: 15.08.11 |
Daniel Samfinata skrev: Igen er Faema lavet til PCM? me grim er den, havde vist en dårlig periode, da jeg lavede den... Det må siges.. Navn: Marco Servz Alder: 30 år Hold: Jysk Bopæl: Lucca, Toscana, Italien |
|
Spring til debat: |