Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Tak for et godt år!
|
|
Louis Starr |
Lagt på d. 11-03-2012 11:33
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 532 Tilmeldt: 02.07.11 |
Hej Alle, Holdkammerater, Manager, trænere, mekanikere osv. Jeg ved godt det sjældent at man siger farvel på denne måde men jeg ville alligevel lige sige tak for et godt år! Det har været rigtigt sjovt at opbygge et helt nyt hold sammen med jer allesammen og det varmer mit hjerte at se Chris har sørget for i er kommet stærkt ud af transfervinduet. Det har været et svært et valg at skulle skifte væk da mange af jer virkelig er nogle fede typer ![]() Det har imponeret mig meget hvor meget i unge ryttere ofrer jer for jeres kaptajner - det samme kan siges om om de ældre ryttere, hvor nogle af dem kæmper for egne resultater mens andre agerer sidste og afgørende hjælp for kaptajnen ![]() Så mange tak for et godt år og held og lykke til næste år og i fremtiden! Min dør er altid åben! ![]() Vh Louis Navn: Louis Starr
Alder: 34år Rolle: Kaptajn Hold: Apple-Exxon Racing Nationalitet: Pariser ![]() Verdens Største |
|
|
Nikola Lekovic |
Lagt på d. 11-03-2012 13:22
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 613 Tilmeldt: 26.05.11 |
I lige måde, det har været en fornøjelse at køre på holdet.. Held og lykke fremover
Nikola Lekovic
Øgenavn: The Lonely Cowboy Manager på Commerzbank-Opel Tidligere rytter på Certpost, Peugeot, Vodafone og Santander. |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 11-03-2012 13:31
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Siger det samme som Louis, tak for en god tid på holdet. Det har været en fantastisk tid, og vi har ofret os meget for hinanden. Er ligeledes glad for, at Chris har sørget for, at i ser godt ud til næste sæson. Håber at kunne vende en dag.. Tak for et godt år Held og lykke.. Vil altid følge jer! |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 11-03-2012 18:51
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Selv tak du. Jeg husker at jeg udtalte at jeg glædede mig til at være trækdyr for så stor en sprinter. Det har været en hård fornøjelse men jeg har nydt det. Held og lykke ude i fremtiden.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Tejay Phinney |
Lagt på d. 11-03-2012 22:01
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 691 Tilmeldt: 01.07.11 |
Synes det er ærgeligt, at nogle af vores nøgleryttere vælger at skifte hold, efter blot en enkel sæson, men jeg respekterer jeres beslutning. Er dog enig i, at hi er blevet forstærket kraftigt, stort cadeau til Chris. Dette har været et godt år, men jeg er sikker på, at næste sæson bliver bedre. Held og lykke fremover, til jer der skifter. |
|
|
Tejay Phinney |
Lagt på d. 11-03-2012 22:02
|
Synes det er ærgeligt, at nogle af vores nøgleryttere vælger at skifte hold, efter blot en enkel sæson, men jeg respekterer jeres beslutning. Er dog enig i, at hi er blevet forstærket kraftigt, stort cadeau til Chris. Dette har været et godt år, men jeg er sikker på, at næste sæson bliver bedre. Held og lykke fremover, til jer der skifter. |
|
|
Tejay Phinney |
Lagt på d. 11-03-2012 22:03
|
Off CC Dobbelt post, Fail. |
|
|
Daniel Dzilze |
Lagt på d. 12-03-2012 17:45
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 96 Tilmeldt: 16.07.11 |
Tak for en rigtig god tid. Jeg har haft det godt her, og håber på, at jeg måske kan vende tilbage en dag!
Rytternavn: Daniel Dzilze
Ryttertype: Etapeløbsrytter Alder: 36 Nationalitet: Russisk Hold: Aegon - Philips Pro Cycling |
|
Spring til debat: |